درگیری در تجمع طرفداران ترامپ در هانتینگتون بیچ 2 زخمی برجای گذاشت

در طول تجمع در نزدیکی اسکله هانتینگتون در بعدازظهر روز شنبه، این گروه تقریباً 40 نفره پرچم‌های “آمریکا را دوباره بزرگ کنید” به اهتزاز درآوردند و شعار “خدا رحمت کند ترامپ” سر دادند. در یک نقطه، دو تظاهرکننده در جریان درگیری با اسکیت بورد به سرشان اصابت کردند.

مردی با پیراهن نارنجی و خون روی پیشانی‌اش

دقایقی بعد از ظهر دو تظاهرکننده با اسکیت برد مورد اصابت قرار گرفتند. یکی از قربانیان – مردی که شعارها را رهبری می‌کرد – از ناحیه سر اما به صورت سرپایی خونریزی داشت. دیگری از دادن نام خود به خبرنگار تایمز خودداری کرد.

پلیس هانتینگتون بیچ ابتدا دو مرد را در صحنه بازداشت کرد. جسیکا کوچیلا، سخنگوی اداره پلیس هانتینگتون بیچ گفت که یک نفر بازداشت شده است.

این کیفرخواست تنها یکی از مشکلات حقوقی احتمالی ترامپ را نشان می‌دهد که اعلام کرده است در سال 2024 مجدداً به دنبال ریاست‌جمهوری خواهد بود. او همچنین با تحقیقات درباره دخالت ادعایی‌اش در انتخابات 2020 توسط حامیانش و حمله 6 ژانویه 2021 مواجه است. در ساختمان کنگره ایالات متحده و همچنین رسیدگی به اسناد طبقه بندی شده پس از ترک مقام.

وکلای رئیس جمهور سابق در بیانیه ای گفتند که موکل آنها مرتکب هیچ جنایتی نشده است و متحدان جمهوری خواه منطقه منهتن را به تصویر کشیده اند. آتی آلوین براگ، که دفترش پرونده را به هیئت منصفه ارائه کرد، به عنوان یک دادستان چپ افراطی تلاش می کند تا اطمینان حاصل کند که ترامپ در سال 2024 انتخاب نخواهد شد.

تظاهرکنندگان در یک راهپیمایی طرفدار ترامپ

سارا دی وایر و آریت جان، نویسندگان کارکنان تایمز در این گزارش مشارکت داشتند.

یکی از تظاهرکنندگان که خود را جوزف ادوارد 18 ساله از ردلندز معرفی کرد، گفت که شاهد حمله به تظاهرکنندگان دیگر بوده است و گفت که این حمله غیرقانونی بوده است.

تظاهرکنندگان در راهپیمایی طرفدار ترامپ. (عرفان خان / لس آنجلس تایمز)

تظاهرات کنندگان طرفدار ترامپ در هانتینگتون بیچ تظاهرات کردند. (عرفان خان / لس آنجلس تایمز)

روز شنبه – دو روز پس از اینکه هیئت منصفه رئیس جمهور سابق ترامپ را متهم کرد و جایگاه او را در تاریخ به عنوان اولین رئیس جمهور سابق آمریکا که با اتهامات جنایی روبرو می شود تضمین کرد – گروه کوچکی از هواداران در اورنج کانتی تجمع کردند تا به این کیفرخواست اعتراض کنند.

ترامپ – که انتظار می‌رود روز سه‌شنبه محاکمه شود – پس از متهم شدن به او، بیانیه‌ای منتشر کرد که این کیفرخواست را “آزار و اذیت سیاسی” و “شکار جادوگران” که توسط “دموکرات‌های چپ رادیکال” تقویت شده بود، توصیف کرد.

این داستان در ابتدا در لس آنجلس تایمز ظاهر شد.



منبع

درگیری اسکیت‌بوردی‌بازان با تظاهرکنندگانی که در حمایت از رئیس‌جمهور سابق ترامپ که اخیرا متهم شده بودند، در مقابل اسکله هانتینگتون بیچ در روز شنبه تجمع کردند. دو نفر مجروح شدند، یکی در بیمارستان بستری شد. (اریک لیکاس / خلبان روزانه)