کارمند خانه انبار که توسط دزد مورد تعرض قرار گرفته بود جان باخت. پلیس هیلزبورو به دنبال مظنون است.

پلیس همچنان به دنبال کمک مردم برای شناسایی مسئول سرقت در ماه اکتبر است که اکنون منجر به کشته شدن یک کارمند Home Depot در هیلزبورو شده است.

راسور، که در آن زمان 82 سال داشت، در حالی که مرد فرار می کرد، جلوی او در مرکز باغ در فضای باز فروشگاه رفت. مرد راسور را به زمین بتنی هل داد و به راه خود ادامه داد.

پلیس همچنان به دنبال کمک مردم برای شناسایی فرد تحت تعقیب سرقت و حمله 18 اکتبر که منجر به مرگ کارمند شد، است.

در فیلم های نظارتی منتشر شده توسط پلیس، مظنون در حال فرار از انبار اصلی در 625 همپتون پوینت با یک سبد خرید پر از سه ماشین لباسشویی تحت فشار سرقتی دیده شد.

مظنون با یک هیوندای سوناتا چهار در سفید با یک برچسب موقت کارولینای شمالی که از دید شاهدان پنهان شده بود، فرار کرد.

پلیس همچنان به دنبال کمک مردم برای شناسایی مسئول سرقت در ماه اکتبر است که اکنون منجر به کشته شدن یک کارمند Home Depot در هیلزبورو شده است.

به گفته پلیس، پزشکی قانونی کارولینای شمالی این مرگ را یک قتل اعلام کرده است.

گری راسور، 83 ساله، در 1 دسامبر به دلیل عوارض ناشی از جراحات وارده در این حمله جان باخت.

به گفته اداره پلیس هیلزبورو، یک کارمند سالخورده Home Depot که در ماه اکتبر توسط مردی که با کالاهای سرقتی فرار می کرد مورد تعرض قرار گرفت، جان خود را از دست داد.

تصاویر مراقبتی از این حادثه در صفحه فیس بوک اداره پلیس منتشر شد و در میان مردم در شبکه های اجتماعی که از این حادثه خشمگین بودند، سروصدا به پا کرد.

راسر با چندین استخوان شکسته در بیمارستان بستری شد.

از هر کسی که اطلاعاتی در اختیار دارد خواسته می‌شود که از طریق ایمیل یا با شماره 9562-296-919 با اندرو جونز، محقق هیلزبورو تماس بگیرد.



منبع