آخرین مهلت برای شناسه های واقعی، مورد نیاز برای سفرهای داخلی ایالات متحده، کمتر از شش ماه دیگر

با این حال، کودکان زیر 18 سال نیازی به دریافت شناسه واقعی نخواهند داشت. اداره امنیت حمل و نقل کودکان را ملزم به ارائه مدارک شناسایی در سفرهای داخلی با همراه نمی کند.

دولت فدرال مدعی است که استانداردهای جدید به منظور به دست آوردن اطلاعات جدید و دقیق تر در مورد شهروندان آمریکایی نیست. در عوض، مقامات می گویند، هدف این است که اسناد “یکنواخت تر و ایمن تر” شود.

کالیفرنیا از این نظر منحصر به فرد است که ستاره در داخل تصویر یک خرس قرار گرفته است. ایالت های دیگر از یک ستاره ساده استفاده می کنند.

آمریکایی‌ها می‌توانند با مراجعه حضوری به دفتر محلی DMV یک شناسه واقعی دریافت کنند، اما برخی از ایالت‌ها امکان تمدید آنلاین را نیز دارند. وب سایت DMV ایالت خود را برای جزئیات، مانند اسناد مورد نیاز برای دریافت شناسه واقعی بررسی کنید. حداقل، متقاضیان باید مدارکی را ارائه دهند که نشان دهنده نام کامل قانونی، تاریخ تولد، شماره تامین اجتماعی، مدرک اقامت اصلی و وضعیت شهروندی قانونی شخص باشد.

REAL ID یک پایگاه داده فدرال از اطلاعات گواهینامه رانندگی ایجاد نمی کند. هر حوزه قضایی به صدور مجوز منحصر به فرد خود ادامه می دهد، سوابق خود را حفظ می کند و کنترل می کند که چه کسی و تحت چه شرایطی به آن سوابق دسترسی پیدا می کند.



منبع

چرا به یکی نیاز دارم؟ چرا شناسه های واقعی ایجاد شدند؟

علامت امنیت داخلی برای شناسه واقعی

شاید تشخیص تفاوت بین مجوزهای قدیمی و جدید در نگاه اول دشوار باشد، اما شناسه های واقعی با یک ستاره در گوشه سمت راست بالای کارت مشخص شده اند. ظاهر آنها بسته به حالتی که آنها را صادر می کند متفاوت خواهد بود، اما ستاره باید به راحتی قابل تشخیص باشد، معمولاً با رنگ های سفید، طلایی یا سیاه.

DHS می گوید مسافران هوایی 18 سال و بالاتر به جای گواهینامه معمولی به گواهینامه رانندگی مطابق با ID واقعی نیاز دارند تا بتوانند از پست های بازرسی امنیتی برای پروازهای داخلی عبور کنند. به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، مهلت اولیه ۱ اکتبر برای دریافت شناسه واقعی به ۳ می ۲۰۲۳ منتقل شد.

آیا این سفر را ایمن تر می کند؟

چگونه شناسه واقعی بگیرم؟

(تصویر عکس: جک فوربس/یاهو نیوز؛ عکس ها: DHS، لیندزی نیکلسون/UCG/گروه یونیورسال تصاویر از طریق گتی ایماژ، تد اس وارن/AP)

آخرین مهلت برای شناسه های واقعی، مورد نیاز برای سفرهای داخلی ایالات متحده، کمتر از شش ماه دیگر

هر ایالت مسئول رسیدگی به انتشار شناسه های واقعی و تحمیل الزامات اضافی است، بنابراین مهم است که مکان خود را دوباره بررسی کنید.

چه کسی ملزم به دریافت آن است؟

تابلویی که شناسه واقعی را توضیح می دهد

تروریست های مسئول 11 سپتامبر “از گواهینامه های رانندگی تایید نشده برای گذراندن کلاس های پرواز و سوار شدن به هواپیماها در صبح روز 11 سپتامبر استفاده کردند. در واقع، 18 نفر از 19 هواپیماربای نوعی شناسنامه تقلبی از جمله 30 گواهینامه رانندگی از ایالت های مختلف به دست آورده بودند. سناتور چاک گراسلی، ایالت آیووا، در وب سایت خود گفت.

دریافت شناسه واقعی برای هر شهروند ایالات متحده اجباری نیست و گواهینامه های رانندگی فعلی از بین نمی روند. کشورهایی که مطابق با REAL ID هستند، همچنان مجاز به صدور مجوزهایی هستند که شناسه واقعی محسوب نمی شوند، بنابراین مهم است که با وزارت وسایل نقلیه موتوری روشن کنید که به طور خاص درخواست یک شناسه واقعی را دارید. وزارت امنیت داخلی به مردم توصیه می کند که هنگام قرار ملاقات حضوری در آژانس به آن اشاره کنند.

در مورد اطلاعات شخصی من چطور؟

به عنوان مثال، در کارولینای شمالی، با استفاده از هر سندی که توسط ایالت یا دولت فدرال صادر شده است، یک صورت مالی، یک فیش حقوقی یا رسیدی که نشان می دهد مالیات املاک و مستغلات پرداخت شده است، می توان گواهی اقامت را ثابت کرد. با توجه به وینستون، می‌توانید از قبض آب و برق یا کابل، صورت‌حساب وام مسکن، صورت‌حساب مالیات بر دارایی یا درآمد، کارت یا عنوان خودروی دولتی، کارت رأی‌دهی، بیمه نامه وسیله نقلیه، سوابق مدرسه یا نامه‌ای از یک پناهگاه بی‌خانمان‌ها استفاده کنید. مجله سالم.

تابلویی که شناسه واقعی را توضیح می دهد، که برای افرادی صادر می شود که می توانند ثابت کنند که ساکنان قانونی ایالات متحده هستند. (تد اس. وارن/AP)

شناسه های واقعی چه تفاوتی با گواهینامه های رانندگی معمولی دارند؟

نمونه گواهینامه رانندگی ایالت نیویورک

ایجاد الزامات REAL ID ناشی از حملات تروریستی 11 سپتامبر بود. در سال 2005، کنگره قانون شناسه واقعی را تصویب کرد که حداقل استانداردهای گواهینامه رانندگی و شناسه های دولتی را در تلاش برای تقویت امنیت در پروازهای داخلی و ساختمان های دولتی بازبینی کرد. پس از ایجاد وزارت امنیت داخلی در سال 2002، این وزارتخانه رهبری فشار برای به روز رسانی الزامات شناسایی را بر عهده گرفت.

یک شناسه واقعی

یک نمونه شناسه واقعی از ایالت نیویورک. (وزارت امنیت داخلی)

افرادی که دارای TSA PreCheck هستند یا در CLEAR ثبت نام کرده‌اند، برای پرواز در داخل کشور همچنان به شناسه واقعی یا سایر انواع شناسه قابل قبول نیاز دارند. هر کس بدون شناسایی مناسب در ایست بازرسی امنیتی دور می‌شود.

در حالی که ارزیابی موفقیت این برنامه سال ها طول خواهد کشید، DHS مطمئن است که شناسه های واقعی منجر به مسافرت هوایی داخلی امن تر و ساختمان های دولتی امن تر خواهد شد.

آمریکایی هایی که به دنبال سفر هوایی داخلی یا ورود به مراکز دولتی فدرال بدون نشان دادن پاسپورت ایالات متحده هستند، باید تا 3 می 2023 یک شناسه واقعی، یک گواهینامه رانندگی به روز شده که مطابق با استانداردهای جدید فدرال است، دریافت کنند.

«این بیشتر یک موضوع راحتی است. اکثر آمریکایی ها به همراه داشتن پاسپورت خود عادت ندارند مگر اینکه قصد خروج از کشور را داشته باشند. سابرینا سروانتس، یکی از اعضای مجمع کالیفرنیا، در پرسش‌های متداول در وب‌سایت خود گفت: باید به خاطر داشته باشید که آن را با خود بیاورید تا از یک مرکز فدرال نیز بازدید کنید.

تابلویی برای شناسه واقعی در ورودی یک منطقه امنیتی TSA، وست پالم بیچ، فلوریدا (Lindsey Nicholson/UCG/Universal Images Group از طریق Getty Images)

این آژانس در وب سایت خود می گوید: “گواهینامه های رانندگی ایمن و مدارک شناسایی جزء حیاتی چارچوب امنیت ملی ما هستند.”