مردی که در نیمه‌شب از یک کشتی تفریحی سقوط کرد، گفت که با 20 ساعت زیر پا گذاشتن آب، خوردن بامبو و مبارزه با چتر دریایی در آب‌های پر از کوسه زنده ماند.


کشتی Carnival Valor در گرند کیمن

Carnival Valor، که در اینجا در سال 2010 تصویر شده است، این هفته در حالی که بندر نیواورلئان به دلیل ورود طوفان استوایی بری بسته شده بود، دوباره به موبایل، آلاباما منتقل شد.(AP Photo/J Pat Map

  • مردی که یک روز قبل از عید شکرگزاری از کشتی تفریحی Carnival Valor سقوط کرد صحبت کرد.

  • او در مصاحبه ای با برنامه «صبح بخیر آمریکا» از شبکه ABC، به تفصیل این مبارزه 20 ساعته برای زندگی خود را شرح داد.

  • یکی دیگر از مسافران کشتی گفت که دیگران در مورد آنچه اتفاق افتاده مطلع نشده اند.

مردی که پس از چند نوشیدنی از یک کشتی تفریحی در خلیج مکزیک سقوط کرد، برای اولین بار داستان زنده ماندن خود را به اشتراک گذاشت و توضیح داد که چگونه تقریباً یک روز کامل آب را زیر پا گذاشته و با موجودات دریایی مبارزه می کند در حالی که از هوشیاری محو می شود و از هوش می رود. .

در یک مصاحبه اختصاصی با برنامه ABC “صبح بخیر آمریکا“جیمز مایکل گرایمز” مسافر گفت که پس از نوشیدن نوشیدنی در Carnival Valor در 23 نوامبر، شب قبل از شکرگزاری. او گفت که مست نبود، اما به یاد نمی آورد که بعداً چه اتفاقی افتاد.

او افزود که 20 ساعت بعدی زندگی او به مبارزه برای بقا ختم شد.

گریمز با ABC در میان گذاشت که پس از گفتن اینکه خواهرش در ساعت 11 شب به وقت محلی آن شب به دستشویی می رود، در اقیانوس به هوش آمد.

گرایمز به ABC گفت: «به خودم آمدم و در آب بودم و قایق در آن دیده نمی شد. کشتی کروز از نیواورلئان به سمت کوزومل، یک جزیره مکزیکی در دریای کارائیب، از طریق خلیج مکزیک حرکت کرد. تقریباً 20 ساعت بعد، گرایمز توضیح داد که چگونه آب را پا گذاشت و برای زندگی خود جنگید و با چتر دریایی و یک موجود دریایی ناشناس دیگر با باله روبرو شد.

گرایمز گفت: “این خیلی سریع به سرم آمد و رفتم زیر، و می توانستم آن را ببینم. و باور نمی کنم کوسه نبود.” “اما بیشتر شبیه یک دهان صاف بود، و بالا آمد و با یکی از پاهایم برخورد کرد، و من با پای دیگرم به آن لگد زدم. این مرا ترساند، نمی دانستم چیست، تنها چیزی که می توانستم ببینم یک باله بود.”

وقتی شب فرا رسید و گریمز در انتظار نجات بود، او گفت که برای حفظ انرژی خود باید اشیایی را بخورد که در کنار آن شناور بودند، از جمله تخته ای از بامبو.

گریمز به ABC گفت: «این طعمی به غیر از آب شور در دهان من می داد. “من هرگز قبول نکردم که همین است – این پایان زندگی من خواهد بود.”

به گزارش CNN، در ساعت 8:25 شب روز شکرگزاری، یک تانکر گارد ساحلی گرایمز را دید و او را نجات داد. گریمز به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.

در بیانیه‌ای که برای اینسایدر ارسال شد، کارناوال گفت که تنها راه سقوط از دریا «بالا رفتن هدفمند و از روی موانع ایمنی است».

مت لوپولی، سخنگوی این شرکت گفت: «ما از تلاش‌های همه، به ویژه گارد ساحلی ایالات متحده و دریانوردی که آقای گریمز را در آب دیدند، بسیار قدردانی می‌کنیم.» کشتی‌های کروز دارای موانع ایمنی در تمام مناطق عمومی هستند که توسط استانداردهای گارد ساحلی ایالات متحده تنظیم شده است که از سقوط میهمان جلوگیری می‌کند. موانع ایمنی.”

شانتا میلر وایت، مسافری که همراه با همسر و سایر اعضای خانواده‌اش برای تعطیلات عید شکرگزاری در کشتی بود، به اینسایدر گفت که کارناوال تا حدی مسافران را در مورد مسافر مرموز کشتی در تاریکی رها کرد.

میلر وایت گفت: “این ترسناک بود زیرا افراد زیادی در اطراف قایق گفتگوهای مختلفی داشتند.” “ابتدا شایعه این بود که کودک است… سپس متوجه شدیم که یک بزرگسال است.”

او افزود: «ما همین الان شنیدیم که آنها از طریق اینترکام نامی را صدا می زنند.

در طول شام روز شکرگزاری پنجشنبه شب، وایت گفت که خدمه اعلام کردند که قایق در حال تغییر مسیر برای انجام یک ماموریت جستجو و نجات است.

وایت گفت: “وقتی متوجه شدیم که کسی از دریا عبور کرده است، یا زمین خورده، یا پریده است، یا هر چیزی که ممکن است باشد، من فوراً بسیار عصبی و ترسیده بودم.” و نمی‌دانستم چه اتفاقی می‌افتد، زیرا در آن زمان سرویس تلفن همراه نداشتیم، زیرا خیلی دور بودیم.»

میلر وایت گفت که خبر نجات گریمز در نهایت جمع‌سپاری شد.

میلر وایت گفت: «من متوجه شدم که گارد ساحلی او را نجات داده است، زمانی که از طریق تلفن و خانواده‌ام با ارسال اسکرین شات از اخبار، خدمات دریافت کردم. من از خدا سپاسگزارم و سپاسگزارم که او زنده است، اما می گویم که دیگر قصد ندارم به کارناوال بروم زیرا احساس نمی کنم آنها با حدود 3000 نفر دیگر در آن قایق همدلی کردند. تمام آن چیزی که در جریان بود.”

کارناوال به سوالات خاصی در مورد تجربه میلر وایت پاسخ نداد.

اصل مقاله را در Insider بخوانید





منبع