کارشناس محافظه کار می گوید که جمهوری خواهان “روز بسیار بدی” داشتند

چارلی سایکس، مفسر محافظه‌کار، گفت که جمهوری‌خواهان روز چهارشنبه به‌طور کامل از خود خجالت می‌کشند، زیرا همچنان به تلاش‌های خود برای استیضاح جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا ادامه می‌دهند.

ستون نویس MSNBC در روز چهارشنبه در این شبکه گفت: «این یک چیز است که بگوییم این چیز در حال فروپاشی است، اما در واقع نشان می دهد که این چقدر وحشتناک است. منظورم این است که این احمقانه و احمقانه بود. لو پارناس بیرون آمد و این کمیته را تحقیر کرد.»

اشاره او به شهادت پارناس، تاجر اوکراینی و سابق بود رودی جولیانی همکار، که روز چهارشنبه در جلسه استیضاح کمیته نظارت مجلس نمایندگان حاضر شد.

پارناس در بیانیه افتتاحیه خود گفت که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، جولیانی و سایر متحدان جمهوری خواه در کنگره به مردم آمریکا دروغ گفته اند و آنها را به انتشار اطلاعات نادرست درباره خانواده بایدن متهم کرده است.

او گفت هیچ مدرکی وجود ندارد که بایدن در فساد مرتبط با اوکراین دست داشته باشد و گفت که اتهامات جمهوری خواهان علیه رئیس جمهور بر اساس اطلاعات نادرست روسیه است.

سایکس می‌گوید: «در یک روز، این موضوع چقدر پوچ است. و سپس آن را در کنار کار جدی واقعی در مقابل کنگره قرار دهید. چند روزی تا تعطیلی فاصله داریم. و با این حال، ما این سیرک فوق‌العاده نامناسب را داریم.»

او بینندگان را تشویق کرد که فیلم‌های شهادت را تماشا کنند و «نظارت کنند که اعضای جمهوری‌خواه این کمیته چگونه تحقیر شده‌اند، چگونه در اینجا می‌لرزند».

وی افزود: «این یک روز بسیار بد بود، پس از روزهای بسیار بد برای این کمیته.

جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان نتوانسته‌اند شواهدی برای اثبات ادعاهای خود درباره رئیس‌جمهور ارائه کنند و حمایت از این تلاش‌ها پس از چندین بار شکست در صفوف خودشان برجسته شده است. با این وجود، قانونگذارانی که این تحقیقات را رهبری می کنند، قول داده اند که تحقیقات را پیش ببرند و به طور بالقوه به جای استیضاح، ارجاع جنایی را دنبال کنند.

مربوط…

منبع