پاسخ آلینا حبا در میان نگرانی هایی که ممکن است ترامپ برای صورتحساب های قانونی به پول خارجی نیاز داشته باشد، هشدار داد

آلینا حبا، وکیل ترامپ، روز چهارشنبه این احتمال را رد نکرد که رئیس جمهور سابق آمریکا به دنبال پول خارجی برای پرداخت حکم کلاهبرداری خود در نیویورک باشد.

ناتوانی ترامپ در تضمین وثیقه برای استیناف حکم 454 میلیون دلاری علیه او، سؤالاتی را در مورد اینکه او می‌تواند این پول را از کجا دریافت کند، ایجاد کرده است. به هر حال در این کشور هیچ کس نمی خواهد به او پول قرض دهد. چه کسی می داند قرار است با روسیه و عربستان سعودی چه اتفاقی بیفتد؟ جوی بهار، مجری مشترک «نما» در بخشی اخیر گفت.

مجری فاکس نیوز مارتا مک کالوم از حبا در مورد نگرانی های روز چهارشنبه پرسید.

آیا تلاشی از سوی تیم شما برای تأمین این پول از طریق کشور دیگری، عربستان سعودی یا روسیه انجام می شود؟» او پرسید.

«خب، قوانین و مقرراتی وجود دارد که عمومی هستند. من نمی توانم در مورد استراتژی صحبت کنم، این به چیزهای خاصی نیاز دارد و ما باید از آن قوانین پیروی کنیم. همانطور که گفتم، این بی عدالتی آشکار است. غیرممکن است – غیرممکن است. حبا گفت، من معتقدم که آنها این را می دانستند.

او ادامه داد: “من فکر می کنم به همین دلیل است که در اواسط دادگاه، رک و پوست کنده، آنها درخواست خود را از 250 میلیون دلار به مبلغ مضحکی که درخواست کرده بودند تغییر دادند.” “من فکر می کنم همه چیز عمدا انجام شده است. من شک ندارم که شکار جادوگران مبنی بر مداخله در انتخابات همان چیزی است که در تمام این محاکمات، رک و پوست کنده، پیوسته و با صدای بلند و حقیقت به صدا درآمد. و ما آن را می بینیم. این نابودی کشور ماست، نه مرگ ترامپ. بنابراین مانند همیشه با آن برخورد خواهیم کرد و به سختی کار می کنیم.»

ناظران نتوانستند متوجه شوند که حبا هرگز «نه» نگفت.

“Wtf” توییت کرد لوک زالسکی، سردبیر امور حقوقی در Conde Nast.

گفتن “نه ما پول خارجی نمی گیریم” بسیار آسان است، این اصلاً آن چیزی نیست که او گفت. نوشت سناتور برایان شاتز، دی-هاوایی.

کارشناسان به طور فزاینده ای در مورد اینکه ترامپ ممکن است این پول را از کجا بیاورد ابراز نگرانی کرده اند.

اندرو وایزمن، دادستان سابق مولر، به سی‌ان‌ان گفت که نامزد احتمالی جمهوری‌خواه که به دنبال شخص ثالثی است، «نگرانی‌های امنیت ملی را به‌وجود می‌آورد، زیرا شما واقعاً نمی‌خواهید کسی که برای ریاست‌جمهوری نامزد می‌شود، صدها میلیون دلیل داشته باشد که به آن پایبند باشد. کسی.”

سوزان مشاور سابق امنیت ملی ایالات متحده گفت: «در صورتی که (ترامپ) مجبور شود آن پول را از یک فرد یا یک نهاد، خواه داخلی یا بین‌المللی بگیرد، آن فرد یا نهاد به طور بالقوه نفوذ واقعی بر او خواهد داشت و بنابراین این موضوع مایه نگرانی است. رایس به MSNBC گفت. او افزود: «راه‌های زیادی وجود دارد که بوی تعفن پول از مکان‌های مشکوک به کسب‌وکار او دامن می‌زند و بنابراین اگر در آینده چنین اتفاقی بیفتد، این سؤالات بیشتری را اضافه می‌کند».

منبع