کارشناس محافظه‌کار می‌گوید بازنشستگی یک ایده احمقانه است. موافقم. بگذار تا بمیریم کار کنیم.

چه یک کارشناس محافظه‌کار که می‌گوید بازنشستگی «ایده احمقانه‌ای است» یا «دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری که در مورد کاهش مراقبت‌های پزشکی و تأمین اجتماعی صحبت می‌کند، یک چیز واضح است: جمهوری‌خواهان به درستی می‌دانند که همه ما آمریکایی‌ها اگر تا زمانی که کار نمی‌کردیم بهتر بودیم. مرده.

من قویا از این موضع حمایت می‌کنم و مدت‌هاست که برنامه‌ریزی کرده‌ام که تا آخرین نفس خود به کار ادامه دهم، در حالی که لاشه باستانی‌ام تسلیم زیان‌های زمان شده است.

بن شاپیرو، پادکست مشهور و رهبر اندیشه محافظه‌کار در برنامه خود در روز سه‌شنبه گفت: “این دیوانه کننده است که ما سن بازنشستگی را در ایالات متحده افزایش نداده‌ایم.”

وی ادامه داد: هیچکس در ایالات متحده نباید در سن 65 سالگی بازنشسته شود. صادقانه بگویم، من فکر می کنم بازنشستگی خود یک ایده احمقانه است، مگر اینکه شما نوعی مشکل سلامتی داشته باشید. همه کسانی که من می شناسم سالخورده هستند، بازنشسته شده اند، در عرض پنج سال مرده اند.»

تصویری از نمایش 12 مارس بن شاپیرو که در آن او بازنشستگی را گفت "ایده احمقانه ای است"تصویری از نمایش 12 مارس بن شاپیرو که در آن او بازنشستگی را گفت "ایده احمقانه ای است"

تصویری از نمایش 12 مارس بن شاپیرو که در آن او گفت که بازنشستگی “یک ایده احمقانه است.”

من پلتفرم جدید حزب جمهوری خواه را تحسین می کنم «تا زمانی که بمیری کار کن».

درست است. هیچ کس که تا به حال بازنشسته نشده است بیش از پنج سال دوام نیاورده است و هرکسی که ادعا می کند بازنشسته شده است به وضوح یک زامبی است. صادقانه بگویم، من تا پایان بیشتر تعطیلات آخر هفته احساس می کنم تقریبا مرده ام و تشنه نشاط شیرین و حیات بخش عرق و زحمت هستم.

ترامپ در یکی از قیام های خود سود کرد: دیوان عالی از ترامپ حمایت می کند و تأیید می کند که هر رئیس جمهور یک شورش رایگان دریافت می کند

من خوشحالم که می بینم حزب جمهوری خواه به فلسفه دیرینه کار تا مرگ من گرایش پیدا کرده است، و امیدوارم که در انتخابات نوامبر به شدت بر روی آن کارزار کنند. این به آنها کمک می کند تا بیانیه اخیر ترامپ در CNBC در مورد تامین اجتماعی و مدیکر را در نظر بگیرند: “بنابراین اول از همه، شما می توانید از نظر حقوق، از نظر کاهش، کارهای زیادی انجام دهید.”

سخنگوی ستاد انتخاباتی ترامپ به ان بی سی نیوز گفت که رئیس جمهور سابق درباره «کاهش ضایعات و تقلب» صحبت می کرد، اما (WINK!) هیچ اطلاعات بیشتری در مورد نحوه انجام این کاهش (WINK!) یا میزان صرفه جویی ارائه نکرد. چشمک زن!).

کارگرانی که به گفته برخی جمهوری خواهان احتمالا هرگز نمی خواهند بازنشسته شوند.کارگرانی که به گفته برخی جمهوری خواهان احتمالا هرگز نمی خواهند بازنشسته شوند.

کارگرانی که به گفته برخی جمهوری خواهان احتمالا هرگز نمی خواهند بازنشسته شوند.

جمهوریخواهان چشمشان به افزایش سن بازنشستگی و کاهش تامین اجتماعی است

نیکی هیلی در طول مبارزات انتخاباتی ناموفق خود پیشنهاد کرد که سن بازنشستگی را برای جوانان آمریکایی افزایش دهد: “کاری که شما انجام می دهید این است که برای کسانی که در 20 سالگی وارد سیستم می شوند، سن بازنشستگی را طوری تغییر دهیم که با امید به زندگی مطابقت داشته باشد.”

انتخاب معاون ترامپ: لطفا به دونالد ترامپ اجازه دهید کیتی بریت را به عنوان معاون خود انتخاب کند. این می تواند داغ است.

و مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان، زمانی که در سال 2020 رئیس کمیته مطالعات جمهوری خواهان بود، بودجه ای را ایجاد کرد که سن واجد شرایط بودن برای این دو برنامه را افزایش می داد و در عین حال 750 میلیارد دلار از تامین اجتماعی و 2 تریلیون دلار از مدیکر کاهش می داد.

فقط لیبرال‌های بی‌تفاوت به چیزهایی مانند «بازنشستگی» یا «وقفه» نیاز دارند.

فکر می‌کنم همه ما می‌توانیم ببینیم که این مکان به کجا می‌رود، و من اینجا هستم تا به شما بگویم که مکان خوبی است. کل مفهوم بازنشستگی برای اینکه بتوانید در واقع از بخشی از زندگی خود لذت ببرید، مزخرفات لیبرال تنبلی است، هیچ تفاوتی با حق غذا دادن به افراد ضعیف مانند استراحت ناهار یا روزهای بیماری ندارد.

رئیس جمهور جو بایدن در طی یک رویداد در YMCA، دوشنبه، 11 مارس 2024، در گافستون، NH سخنرانی می کند.رئیس جمهور جو بایدن در طی یک رویداد در YMCA، دوشنبه، 11 مارس 2024، در گافستون، NH سخنرانی می کند.

رئیس جمهور جو بایدن در طی یک رویداد در YMCA، دوشنبه، 11 مارس 2024، در گافستون، NH سخنرانی می کند.

به پرزیدنت جو بایدن نگاه کنید، که من او را دوست ندارم زیرا او یک لیبرال است که از ایده آمریکایی ها حمایت می کند که بتوانند راحت بازنشسته شوند. او 81 سال دارد و به وضوح می‌خواهد در شغلش بماند و تا اواسط 80 سالگی به کار ادامه دهد. این همان صبوری است که همه کارگران آمریکایی باید داشته باشند، و جمهوری خواهان باید به جای تشویق او به بازنشستگی، از تمایل بایدن برای پیشبرد حرفه خود تا مرزها استقبال کنند.

ما آمریکایی‌ها قرار است بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر کار کنیم، همانطور که توسط افرادی مانند ترامپ، جانسون و شاپیرو، رهبران الهام‌بخش با دستانی صاف که هرگز عرق‌کردن آنها را آزار نداده‌اند، دیکته شده‌اند.

احتمالاً به همین دلیل است که بسیاری از جمهوری‌خواهان در سراسر کشور برای کاهش قوانین کار کودکان فشار آورده‌اند. اگر قرار نبود نوزادان در معادن زغال سنگ کار کنند، انداختن آنها در سطل و پایین آوردن آنها به این آسانی نبود. این فقط علم است.

کار کنید تا زندگی کنید و زندگی کنید تا کار کنید – این روش جمهوری خواهان است

من معتقدم که هر کودک، نوجوان، بزرگسال و غیرسنسال آمریکایی باید همیشه و بدون استراحت کار کند تا زمانی که مهلت آنها تمام شود، و من خوشحالم که می بینم حزب جمهوری خواه موافقت می کند.

من رحم را رها کردم و مستقیماً به عنوان نگهبان مهدکودک رفتم سر کار و انشاءالله با تکمیل چند کار باقی مانده وارد زمین خواهم شد.

حقوق مربوط به چاه‌های تازه کار و بازنشستگی برای دانه‌های برف است. مردم به جمهوری خواهان رأی دهید. سپس با افتخار به سمت قبر حرکت کنید.

رکس هاپکه، ستون نویس USA TODAY را در X، قبلا توییتر دنبال کنید. @RexHuppke و فیسبوک facebook.com/RexIsAJerk

می‌توانید نظرات مختلفی از هیئت مشارکت‌کنندگان ما و سایر نویسندگان را در صفحه اول Opinion در توییتر بخوانید. @usatodayopinion و در خبرنامه افکار روزانه ما.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: بن شاپیرو بازنشستگی را “احمقانه” می خواند زیرا GOP به کاهش بیمه های اجتماعی نگاه می کند.

منبع