کارشناس فاکس نیوز اصرار دارد که هیچ مدرکی دال بر نفوذ پلوسی به عنوان ویدیوی نمایش‌های فرار وجود ندارد

فاکس نیوز، به نوبه خود، برای توجیه “سوالات” و تردیدها در مورد حمله به عنوان یک کل، به این اختلافات جزئی پایبند است و به روایت های توطئه آمیز بزرگتر تغذیه می کند. حتی بعد از اینکه همه فیلم ها علنی شد، برخی از میزبانان فاکس از توطئه ها دفاع کردند آنچه که بسیاری از ما درباره این حمله داریم، زیرا «کالیفرنیا یک ایالت دموکرات است».

کلیپول که به وضوح شرمنده بود، واکنش نشان داد و به نگرانی های خود در مورد “شفافیت” وزارت دادگستری در طول کل فرآیند بازگشت.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

برایان کلیپول، وکیل مدافع جنایی و مهمان عادی فاکس نیوز، روز جمعه با اظهار اینکه هیچ مدرکی دال بر نفوذ مهاجم پل پلوسی به خانه او وجود ندارد، کاملاً تحقیر شد – همه اینها علیرغم انتشار یک ویدیو امنیتی که دقیقاً آن را نشان می داد.

اسمیت حرفش را قطع کرد: «ویدیویی از ورود او به خانه وجود دارد.

و سپس فیلم وحشتناک بادی دوربین، پلوسی و دیپاپ را در حال پاسخ دادن به درب ورودی هنگام ورود پلیس به خانه ضبط کرد. در حالی که پلوسی چکش ضارب خود را گرفته بود، افسران از مهاجم خواستند اسلحه را رها کند، فقط دیپاپ گفت «نه» و سپس با آن به طور وحشیانه به پلوسی حمله کرد.

اخبار فاکس

«آیا پل پلوسی این مرد را می‌شناخت؟ زیرا کمی عجیب است.» او با استناد به توطئه‌هایی مبنی بر اینکه پلوسی و مهاجم ادعایی اش آشنا (و شاید عاشق) بودند، اعلام کرد.

پس از مکثی ناخوشایند، مهمان مکرر فاکس گفت: “من ویدئویی از ورود او به خانه را ندیده ام.”

جان الیور دروغ های جناح راست در مورد حمله پل پلوسی را افشا می کند

او در پایان گفت: “من فکر می کنم، برای من، این بزرگترین پیشنهاد است.”

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

کلیپول با اشاره به اینکه وقتی در را برای پلیس باز کرد، “نوشیدنی در دست داشت”، کلیپول متعجب شد که چرا پلوسی هنگام ورود پلیس “از در جلو فرار نکرد”. علاوه بر این، او گفت، پلوسی در تماس 911 “به نظر نمی رسید که واقعاً از جان خود می ترسد”.

«مسئله دیگر این است که مدرک شکستن و دخول کجاست؟ کلایپول پاسخ داد.

فاکس نیوز بر سر مظنون حمله پلوسی وارد ماجراجویی شد

اخبار فاکس

در همین حال، تماس اضطراری نشان داد که پلوسی ابتدا آرام بود که به یک اعزام کننده گفت که دیپاپ به خانه او آمد تا «اینجا منتظر همسرم باشد» و اضافه کرد که او مزاحم را نمی شناسد. هنگامی که دیپاپ ادعا می‌کند که دوست خانوادگی است، پلوسی می‌گوید که قبل از اینکه با عجله تماس بگیرد، این حرف درست نیست، زیرا دیپاپ به او می‌گفت که «لعنتی تلفن را کنار بگذارد».

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





منبع

گوینده فاکس نیوز به کلیپول توضیح داد که “در حال حاضر” “ویدیوی واضح” را از دیپ که “در حال نفوذ به خانه” است روی صفحه پخش می کنند. رابرتز با پیوستن به آن افزود که مظنون “به وضوح” از چکش برای شکستن پنجره ها و ورود به خانه استفاده می کرد.

رابرتز و جان رابرتز، مجری همکار، با اشاره به اینکه پلوسی به طور بالقوه در تلاش برای “آرام نگه داشتن مهاجم” بود، از اظهارات کلیپول عقب نشینی کردند. اسمیت با اشاره به اینکه به نظر می‌رسید پلوسی در تماس «سعی می‌کرد به او بگوید که در مضطرب است»، فیلمی از هجوم دیپاپ به خانه را آورد.

در واقع، مجریان فاکس نیوز مجبور شدند فیلم واقعی حمله کلیپول را پخش کنند. شب قبل در شبکه ظاهر شد برای بحث در مورد انتشار قریب الوقوع نوارها.

از بین بردن توطئه های جناح راست در مورد حمله وحشیانه به همسر نانسی پلوسی، رئیس پیشین مجلس نمایندگان، انتشار تماس روز جمعه با 911، ویدئوی دوربین بادی پلیس و فیلم امنیتی که مهاجم ادعایی دیوید دیپپ را به خشونت تاب می دهد تا چکش بزرگی را تاب دهد تا از طریق یک دستگاه منهدم شود. درب قبل از ورود به خانه از پنجره شکسته

او گفت: “آیا قرار است ما فقط به چنین واقعیت مهمی که برای من فکر می‌کنم، یک گذرنامه بدهیم – فکر می‌کنم یک روایت واضح وجود داشت که وزارت دادگستری می‌خواست در این مورد تبلیغ کند، و ما در موقعیت‌های دیگر این موضوع را پشت سر گذاشته‌ایم؟” قبل از این، بله، هانتر بایدن را مطرح کردم.

ساعاتی پس از انتشار ویدیوها و تماس، کلیپول در فاکس نیوز ظاهر شد گزارش های آمریکا برای ارائه تحلیل این تحقیقات در مورد شفافیت بوده است، و من یک نکته مهم از این موضوع دارم که نگران کننده است… وزارت دادگستری بیرون آمد و گفت که افسران پلیس در را باز کردند. کلایپول به مجری برنامه جان رابرتز گفت. «ما فقط فیلم را دیدیم. ماموران پلیس در را باز نکردند. در را پل پلوسی باز کرد. این برای من واقعاً یک واقعیت حیاتی است.»