ژنرال آمریکایی جنگ با چین در سال 2025 را پیش‌بینی می‌کند و به افسران می‌گوید آماده شوند

لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا، در اوایل این ماه وقتی از او پرسیده شد که آیا حمله چین به تایوان قریب الوقوع است، گفت: «آنچه اخیراً شاهد آن هستیم، رفتار بسیار تحریک آمیزی از سوی نیروهای چین و تلاش آنها برای ایجاد مجدد یک ارتش جدید است. معمولی.”

او همچنین دریچه ای را به یک قابلیتی که ایالات متحده در نظر دارد برای درگیری احتمالی با چین ارائه می دهد – ازدحام پهپادهای تجاری. او واحدهای KC-135 را هدایت می کند تا برای «تحویل 100 پهپاد سایز و نوع خارج از قفسه از یک هواپیما» آماده شوند.

مینیهان در این یادداشت گفته است که چون تایوان و آمریکا در سال 2024 انتخابات ریاست جمهوری خواهند داشت، ایالات متحده “محوول” خواهد شد و شی جین پینگ، رئیس جمهور چین فرصتی برای حرکت به سمت تایوان خواهد داشت.

در ماه فوریه، او به همه پرسنل AMC دستور می دهد تا «یک کلیپ را به سمت هدف 7 متری شلیک کنند، با این درک کامل که مرگ و میر غیر قابل پشیمانی بیشترین اهمیت را دارد. سر را نشانه بگیرید.» او همچنین به همه پرسنل دستور می دهد تا سوابق و تماس های اضطراری خود را به روز کنند.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است



منبع

یک ژنرال چهار ستاره نیروی هوایی روز جمعه یادداشتی را برای افسران تحت فرماندهی خود ارسال کرد که پیش‌بینی می‌کند آمریکا تا دو سال دیگر با چین وارد جنگ خواهد شد و به آنها می‌گوید که با شلیک “یک کلیپ” به سمت هدف آماده شوند. سر را هدف بگیرید.”

در یادداشتی که روز جمعه ارسال شد و توسط NBC News به دست آمد، ژنرال مایک مینیهان، رئیس فرماندهی تحرک هوایی، گفت: «امیدوارم اشتباه کرده باشم. قلبم به من می گوید که در سال 2025 مبارزه خواهم کرد.

یکی از سخنگویان AMC در بیانیه‌ای که روز جمعه منتشر کرد تأیید کرد که این یادداشت واقعی است: «این یک یادداشت داخلی معتبر از ژنرال مینیهان است که خطاب به تیم‌های فرماندهی زیردستش است. دستور او مبتنی بر تلاش‌های اساسی سال گذشته فرماندهی تحرک هوایی برای آماده‌سازی نیروهای هوایی موبیلیتی برای درگیری‌های آینده است، در صورتی که بازدارندگی با شکست مواجه شود.»

آستین گفت: “اما این بدان معناست که حمله ای قریب الوقوع است یا نه، من به طور جدی در این مورد تردید دارم.”

او اهداف خود را برای آماده سازی ترسیم می کند، از جمله ساخت «یک تیم مانور نیروی مشترک مستحکم، آماده، یکپارچه و چابک آماده برای جنگ و پیروزی در اولین زنجیره جزیره».

“بنابراین ما به تماشای آن ادامه خواهیم داد و به همکاری با متحدان و شرکای خود ادامه خواهیم داد تا هر کاری که می توانیم انجام دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که صلح و ثبات را در منطقه به طور کلی ارتقا می دهیم.”

فرماندهی تحرک هوایی نزدیک به 50000 نیروی خدماتی و نزدیک به 500 هواپیما دارد و مسئولیت حمل و نقل و سوخت گیری را بر عهده دارد.

این یادداشت امضا شده خطاب به تمامی فرماندهان جناح هوایی در فرماندهی تحرک هوایی و سایر فرماندهان عملیاتی نیروی هوایی است و به آنها دستور می‌دهد تا تمام تلاش‌های عمده برای آماده شدن برای نبرد چین را تا 28 فوریه به مینی‌هان گزارش دهند.

فیلم گرفته شده در 21 دسامبر 2022 یک جت جنگنده چینی را نشان می دهد که نزدیک یک هواپیمای تجسسی ایالات متحده در حریم هوایی بین المللی بر فراز دریای چین جنوبی پرواز می کند. (فرماندهی هند و اقیانوس آرام ایالات متحده)

Minihan آنها را ترغیب می کند که در تمرینات ریسک پذیر باشند. او می نویسد: «عمدا بدوید، نه بی پروا»، اما بعداً اضافه می کند، «اگر در رویکرد خود برای تمرین راحت هستید، پس به اندازه کافی ریسک نمی کنید.

دیویدسون گفت: «من فکر می‌کنم این تهدید در این دهه، در واقع در شش سال آینده آشکار می‌شود.

در مارس 2021، دریاسالار فیلیپ دیویدسون، فرمانده وقت فرماندهی هند و اقیانوس آرام ایالات متحده، در جلسه کمیته خدمات مسلح سنا گفت: «تایوان به وضوح یکی از [China’s] جاه طلبی ها

در ماه مارس، او به همه پرسنل AMC دستور می دهد تا “امور شخصی خود را در نظر بگیرند و اینکه آیا باید با دفتر حقوقی پایگاه خدماتی آنها ملاقاتی برنامه ریزی شود تا اطمینان حاصل شود که از نظر قانونی آماده و آماده هستند.”

فیلم گرفته شده در 21 دسامبر 2022 یک جت جنگنده چینی را نشان می دهد که نزدیک یک هواپیمای تجسسی ایالات متحده در حریم هوایی بین المللی بر فراز دریای چین جنوبی پرواز می کند.  (فرماندهی هند و اقیانوس آرام ایالات متحده)