چه انتظاری از سخنرانی بایدن در مورد وضعیت اتحادیه داشت، بالون جاسوسی سرنگون شد: به‌روزرسانی‌های زنده

بوتیگیگ گفت، اداره هوانوردی فدرال “با پنتاگون همکاری نزدیک داشت.” این هواپیما به روشی ایمن از بین رفت و پروازها در ایالات متحده به حالت عادی بازگشتند.

در این عکس که توسط برایان برانچ ارائه شده است، یک بالن بزرگ در بالای منطقه کینگ‌تاون، NC در حال حرکت است و یک هواپیما و قسمت‌های مخفی آن در زیر آن دیده می‌شود. ایالات متحده می گوید این یک بالن جاسوسی چینی است که در ارتفاع حدود 60000 فوتی (18600 متری) به سمت شرق بر فراز آمریکا حرکت می کند، اما چین اصرار دارد که این بالون فقط یک بالون غیرنظامی غیرنظامی است که عمدتاً برای تحقیقات هواشناسی استفاده می شود که به دلیل باد و باد از مسیر خارج شده است. فقط قابلیت های “خود فرمان” محدودی دارد.

نظرسنجی: پیش از وضعیت اتحادیه، رای دهندگان دموکرات علاقه ای به بایدن ندارند

بوتیگیگ در برنامه Meet The Press شبکه NBC گفت که شلیک به بالون عظیم و به شدت مجهز بر فراز زمین برای هواپیماها و افراد روی زمین خطرناک است.

یکشنبه نمایش می دهد: وزیر حمل و نقل، پیت بوتیگیگ، سناتور جمهوریخواه فلوریدا، مارکو روبیو و سناتور دموکرات نیوجرسی، کوری بوکر، تیتر چند برنامه تلویزیونی صبح یکشنبه در شبکه تلویزیونی خواهند بود.

  • حزب ملی تقویمی را روشن کرد که کارولینای جنوبی را به رقابت اولیه تبدیل کرد، نوادا را در کنار نیوهمپشایر به مقام دوم ارتقا داد و برای اولین بار از جورجیا و میشیگان در پنجره اولیه مقدماتی استقبال کرد.

    – کن تران

    بایدن برای پاسخ به سوالات آمریکا در وضعیت اتحادیه

    خداحافظ آیووا: دموکرات‌ها طرحی را روز شنبه تصویب کردند تا تقویم اولیه ریاست‌جمهوری 2024 خود را تغییر دهند و اعضای حزب آیووا را که به‌طور سنتی به عنوان اسلحه شروع انتخابات ریاست‌جمهوری عمل می‌کردند، جابه‌جا کنند و چهار ایالت دیگر را افزایش دهند.

  • «آنها چه علامتی می دهند؟ و آنها امیدوارند به چه چیزی برسند؟» کاری بینگن، معاون سابق وزارت دفاع در امور اطلاعات و امنیت، گفت: «زیرا این چیزی است که نمی توانید از دست بدهید. قرار بود گرفتار شوند. این چیزی است که در مورد آن بسیار گستاخ است.”

    روبیو که در مورد یک بالن جاسوسی چینی که این هفته وارد حریم هوایی آمریکا شده بود صحبت می کرد، قرار است در برنامه های “State of the Union” و “This Week” ظاهر شود.

    سوزان پیج

    Buttigieg, Rubio برای پخش در برنامه های خبری یکشنبه

    – آسوشیتدپرس

    در بالن جاسوسی چینی، سوال “چرا”

    – فرانچسکا چمبرز

    ایالات متحده روز شنبه یک بالن مشکوک جاسوسی چین را در سواحل کارولینا پس از عبور از سایت های حساس نظامی در سراسر آمریکای شمالی و تبدیل به آخرین نقطه آتش سوزی در تنش بین واشنگتن و پکن، ساقط کرد.

    مشارکت کننده: آسوشیتدپرس

    بایدن در اولین اظهارات خود در مورد این بالون که چینی ها آن را یک “کشتی هوایی غیرنظامی” می دانند که بیشتر برای تحقیقات آب و هوا استفاده می شود و از مسیر منفجر شده استفاده می شود، ابراز اطمینان کرد: “ما از آن مراقبت خواهیم کرد.”

    و بوکر در “Meet the Press” و CBS “Face the Nation” ظاهر خواهد شد.

    تصاویر تلویزیونی یک انفجار کوچک و به دنبال آن بالون به سمت آب پایین آمد.

    Buttigieg در برنامه “State of the Union” CNN، “Meet the Press” از NBC و “This Week” شبکه ABC ظاهر خواهد شد.

    این نظرسنجی پیش از سخنرانی بایدن در روز سه‌شنبه انجام می‌شود، جایی که انتظار می‌رود او در مورد کمپین انتخاباتی خود در سال 2024 که هنوز رسماً اعلام نکرده است، صحبت کند.

    در اینجا چه چیز دیگری در سیاست می گذرد:

    • این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: بالون جاسوسی وضعیت اتحادیه بایدن، چین سقوط کرد: به‌روزرسانی‌های زنده



  • منبع

    سخنرانی وضعیت اتحادیه که رئیس جمهور جو بایدن قرار است سه شنبه شب ایراد کند، احتمالاً بیشترین مخاطبان سال را به خود جلب می کند و طرحی را برای بقیه دوره ریاست جمهوری او ارائه می دهد – از موضع او در قبال جمهوری خواهانی که کنترل مجلس را به دست گرفته اند تا … سوال سیاسی بر سر آینده او

    آیا او برای انتخابات مجدد شرکت می کند؟

    بر اساس فهرستی که پولیتیکو منتشر کرده است، پیت بوتیگیگ، وزیر حمل و نقل، مارکو روبیو، سناتور جمهوری‌خواه فلوریدا و کوری بوکر سناتور دموکرات نیوجرسی، در برنامه‌های یکشنبه چند شبکه خبری حضور دارند.

    دموکرات ها به دنبال تقویت صداهای مختلف در مراحل انتخاب ریاست جمهوری خود هستند. تقویمی که دموکرات‌ها در روز شنبه تصویب کردند فقط برای سال 2024 اعمال می‌شود. آنها قول داده‌اند قبل از انتخابات 2028 مجدداً از آن بازدید کنند.

    الا لی

    بالون جاسوسی چین سرنگون شد

    پرزیدنت جو بایدن در حال آماده شدن برای دومین سخنرانی خود در مورد وضعیت اتحادیه است، جایی که انتظار می رود اولویت های دولت خود را برای باقی مانده دوره ریاست جمهوری خود بیان کند و به آمریکا درباره آینده سیاسی خود پاسخ دهد.

    دموکرات‌ها طرحی را روز شنبه تصویب کردند تا تقویم اولیه ریاست‌جمهوری سال 2024 خود را تغییر دهند و اعضای حزبی آیووا را که به‌طور سنتی به عنوان اسلحه شروع انتخابات ریاست‌جمهوری عمل می‌کردند، جایگزین کنند.

    در میان بسیاری از سؤالات طولانی در مورد حرکت بالون جاسوسی چینی بر فراز ایالات متحده این است که چرا این بالون در حریم هوایی ایالات متحده بود – و چرا اکنون.

    چهار سال بیشتر؟: حضور بایدن در برابر رهبران احزاب در یک مراسم DNC در پنسیلوانیا، پایه‌ای برای انتخاب مجدد قرار داد که انتظار می‌رود رئیس‌جمهور هفته آینده در سخنرانی‌اش در مورد وضعیت اتحادیه بر آن تکیه کند.

    Buttigieg: ایالات متحده منتظر بود تا بالن چینی را ساقط کند تا زمانی که بر فراز اقیانوس به بیرون پرتاب شد.

    بنابراین ایالات متحده منتظر ماند تا روز شنبه از اقیانوس اطلس خارج شود.

    از طرف جمهوری خواهان، 49 درصد از رای دهندگان حزب جمهوری خواه و مستقل های متمایل به حزب جمهوری خواه ترجیح می دهند نامزدی غیر از دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، در مقایسه با 44 درصدی که از ترامپ حمایت می کنند، انتخاب کنند. این نظرسنجی دارای حاشیه خطای مثبت یا منفی 3.5 درصد است.

    البته احتمالاً او مستقیماً به آن پاسخ نخواهد داد. انتظار نمی رود تا اواخر این ماه یا آینده اعلام رسمی در مورد اهداف او اعلام شود. اما تعادلی که او بین جست‌وجوی زمینه‌های مشترک با جمهوری‌خواهان و ترویج اهداف دموکراتیک که چشم‌انداز محدودی برای تصویب دارند، یک سرنخ خواهد بود.

    جاش مایر، مورین گروپ، تام واندن بروک، الا لی

    دموکرات ها تقویم اولیه سال 2024 را تصویب کردند

    بالون جاسوسی چین سرنگون شد: ایالات متحده روز شنبه یک بالن مشکوک جاسوسی چین را در سواحل کارولینا پس از عبور از سایت های حساس نظامی در سراسر آمریکای شمالی و تبدیل به آخرین نقطه آتش سوزی در تنش بین واشنگتن و پکن، ساقط کرد.

  • – دیوید جکسون

    در این عکس که توسط برایان برانچ ارائه شده است، یک بالن بزرگ در بالای منطقه کینگ‌تاون، NC در حال حرکت است و یک هواپیما و قسمت‌های مخفی آن در زیر آن دیده می‌شود.  ایالات متحده می گوید این یک بالون جاسوسی چینی است که در ارتفاع حدود 60000 فوتی (18600 متری) به سمت شرق بر فراز آمریکا حرکت می کند، اما چین اصرار دارد که این بالون فقط یک بالون غیرنظامی غیرنظامی است که عمدتاً برای تحقیقات هواشناسی استفاده می شود که به دلیل وزش باد از مسیر خود خارج شده است. و فقط قابلیت های

    بر اساس نظرسنجی منتشر شده توسط واشنگتن پست و ABC News در روز یکشنبه، رای دهندگان دموکرات تمایلی به نامزدی جو بایدن برای انتخاب مجدد رئیس جمهور در سال 2024 ندارند، به طوری که 58 درصد از دموکرات ها و مستقل های دموکرات می گویند که نامزد دیگری را به جای بایدن ترجیح می دهند. .

    در پاسخ به انتقادات جمهوری خواهان، پیت بوتیجیگ، وزیر حمل و نقل روز یکشنبه گفت که دولت بایدن چندین روز منتظر ماند تا بالون نظارتی چین را ساقط کند زیرا بر فراز فضای زمینی و هوایی آمریکا بود.

    عملیاتی در آب‌های سرزمینی ایالات متحده برای بازیابی زباله‌های بالون که در حدود 60000 فوتی پرواز می‌کرد و به اندازه سه اتوبوس مدرسه تخمین زده می‌شد، در حال انجام بود.