پیش‌بینی زمستان سالنامه کشاورزان میشیگان منتشر شد، سرمای غیرمنطقی و برف را پیش‌بینی کرد


در اینجا یک پیش بینی آب و هوا وجود دارد که – چه باور کنیم یا نه – نیاز به یک بیل دارد.

The Farmers’ Almanac، یک نشریه سالانه آمریکایی که از سال 1818 منتشر می شود، زمستانی برفی و سرد را پیش بینی می کند، که اگر درست باشد، به این معنی است که اگر دمنده نداشته باشید، پشت خود را می شکنید و برف را از پیاده رو می خراشید.

سالنامه اصرار می کند: «آماده شو، بلرز و بیل بزن! و پیش‌بینی «بی‌معنای سرد و برفی»، به‌ویژه در ژانویه، برای منطقه دریاچه‌های بزرگ ارائه می‌کند.

سالنامه کشاورزان چشم انداز زمستانی 2022-2023 خود را منتشر کرده است.

سالنامه کشاورزان چشم انداز زمستانی 2022-2023 خود را منتشر کرده است.

اما سال گذشته مجدداً، سالنامه اعلام کرد که زمستان “به طور مثبتی دماهای پایین تر از حد متوسط” خواهد بود و سال قبل از آن “سرما و برف” پیش بینی شده بود.

الگوی اینجا را می بینید؟

سارا شولتز، کارشناس هواشناسی گفت: اگر به دنبال تایید علمی این پیش بینی هستید، سرویس ملی هواشناسی به شما خواهد گفت که بر پیش بینی های کوتاه مدت بیشتر تمرکز دارد – کمتر از هفت روز بعد.

آیا او در مورد آب و هوای این زمستان حدس می زند؟

“نه!” او گفت. “این نوع پیش بینی بسیار سخت است. آب و هوا بسیار روان است و عوامل زیادی وجود دارد که می تواند تغییر کند. شما با لانینا، ال نینو، عناصر و چیزهایی از این قبیل سر و کار دارید.”

او توضیح داد که اقلیم شناسان چشم اندازهای بلندمدتی ارائه می دهند.

بیشتر بخوانید:

در Dearborn Heights، DTE ژنراتورهای بزرگی را برای جلوگیری از خاموشی راه اندازی می کند

طوفان شدید باعث قطع برق و جاری شدن سیل در سراسر میشیگان شد

سالنامه از صدور اعلامیه ها دریغ نمی کند.

“فلانل دارید؟ شکلات داغ؟ کفش برفی؟” می پرسد. “زمان ذخیره سازی فرا رسیده است! طبق پیش بینی های طولانی ما، این فصل زمستانی دارای برف، باران و گل و لای فراوان خواهد بود – و همچنین دماهای سرد بی سابقه ای!”

این هشدار می دهد: “اولین لقمه زمستان باید زودتر از سال گذشته بیاید. دسامبر 2022 در سراسر کشور طوفانی و سرد به نظر می رسد با الگوی طوفان فعال که در بیشتر فصل در نیمه شرقی کشور در حال توسعه و آویزان است.”

طبق پیش‌بینی‌ها، در منطقه دریاچه‌های بزرگ، ساکنان باید منتظر زمستانی سرد و برفی غیرمنطقی باشند.

و حتی یک نکته را ارائه می دهد: “شاید کریسمس سفید در برخی مناطق وجود داشته باشد؟”

کلمه کلیدی “شاید” است.

سالنامه گفته است که آب و هوا را «با استفاده از یک فرمول به دقت محافظت شده» پیش‌بینی می‌کند و روش‌های آن شامل «مقایسه الگوهای خورشیدی و شرایط آب و هوایی تاریخی با فعالیت‌های خورشیدی فعلی» است.

برخی از شکاکان می گویند که به نظر می رسد یک دسته گاو نر است.

انصافاً سالنامه پر از انواع اطلاعات است. کاربران به آن سوگند یاد می کنند.

و تصدیق می‌کند: «نه ما و نه هیچ پیش‌بینی‌کننده دیگری هنوز بینش کافی در مورد اسرار جهان برای پیش‌بینی آب‌وهوا با دقت کامل به دست نیاورده‌ایم» و واجد شرایط می‌شود که «نتایج ما اغلب به ادعای سنتی 80 درصدی ما نزدیک است. “

اگر درست باشد، 80 درصد سابقه بدی نیست.

اما، بیایید صادق باشیم، 7.99 دلار برای پیش بینی اینکه زمستان میشیگان احتمالاً منجر به سرما و برف خواهد شد؟ در میشیگان، زمستان همین است: سرما، برف – و بهانه ای برای خرید یک کت جدید و نوشیدن شکلات داغ تا بهار.

شولتز گفت: «این غرب میانه است. “ما سرد می شویم و برف می باریم.”

با فرانک ویتسیل: 313-222-5022 یا [email protected] تماس بگیرید.

این مقاله در ابتدا در دیترویت فری پرس منتشر شد: سالنامه کشاورزان زمستان میشیگان را با برف فراوان و سرما پیش بینی می کند.



منبع