پلیس می‌گوید رانندگانی که روی پل فلوریدا مسابقه می‌دهند، با پیوستن سومین وسیله نقلیه غافلگیر می‌شوند

ده ها لاک پشت دریایی در تاریکی گم می شوند و به حمام و استخر هتل فلوریدا می روند

کلانتر به مک کلاچی نیوز گفت که هر دو مرد متوقف شدند (خارج از دوربین) و «به مسابقه مسابقه متهم شدند، که یک استناد جنایی در فلوریدا است».

به گزارش The Destin Log، این پل در گذشته صحنه مسابقات غیرقانونی بوده است، از جمله یک حادثه در سال 2019 که در آن دو نوجوان که به سمت یک پارتی برگزار می‌شدند، کاماروهای خود را با پیکاپ خانواده آلاباما تصادف کردند. گزارش شده است که رانندگان و خانواده مجروح شدند، اما زنده ماندند.

این دو نفر بد انتخاب کردند. چندین بار،” دفتر کلانتری در فیس بوک نوشت.

مسابقه 28 ثانیه ای نیز در ویدیو ضبط شد.

مقامات گفتند که شاسی بلند بدون نشان رئیس در تمام مدت پشت سر آنها بود.

به گفته کلانتر شهرستان والتون، این اتفاق چهارشنبه، 3 اوت، در پل کلاید بی ولز در ساحل سانتا روزا، در حدود 65 مایلی شرق پنساکولا رخ داد.

“مسابقه روی پل اولین اشتباه از یک سری اشتباهات بود که هر دو راننده را با استنادات مجرمانه مواجه کرد. از جمله آن انتخاب های بد، انجام آن در مقابل رئیس عملیات در دفتر کلانتر شهرستان والتون بود. روز بدی است.»

یک مسابقه خیابانی غیرقانونی بر روی پل فلوریدا به پایان شرم آوری رسید، زمانی که رانندگان از دیدن ماشین گشت کلانتری بی نشان در آینه دید عقب خود غافل شدند.

تمساح با 911 اعزام کننده در گاراژ پارکینگ در دفتر کلانتر فلوریدا روبرو می شود



منبع

یکی از زنان در صفحه فیس بوک دفتر کلانتری نوشت: «کاش می‌توانستم چهره‌هایشان را وقتی می‌کشیدند ببینم».

پلیس می گوید خنجر در کفش مردی در دادگاه فلوریدا پیدا شد. توضیحاتش عجیبه

ویدیوی مسابقه 3 آگوست بیش از 2000 واکنش و نظر در رسانه های اجتماعی به همراه داشته است و برخی شکایت دارند که این پل به یک مسیر نسکار بدون پیچ تبدیل شده است.

ویدئو نشان می دهد که دو خودروی دور بر روی پل دو خطه سرعت خود را کاهش داده اند تا بین خودروهای جلویی فاصله ایجاد کنند و سپس بلند شوند.