تلاش دموکرات نیویورک برای پاکسازی نظرات بایدن فقط اوضاع را بدتر می کند

مالونی در ابتدا زمانی که کیلار تحت فشار قرار گرفت، گفت: «خب، اول از همه، من فکر می‌کنم که ما مدیون پرزیدنت بایدن هستیم. او با رقابت در برابر رئیس جمهور سابق ترامپ کشور را نجات داد و او را شکست داد.»

بعد از تلاش برای عقب نشینی در روز چهارشنبهمالونی با اشاره به اینکه «اگر بایدن تصمیم به کاندیداتوری بگیرد» از او حمایت می‌کند، مالونی سعی کرد نظرات مناظره‌اش را در روز پنجشنبه توضیح دهد و همزمان از رئیس‌جمهور تمجیدهای برده‌ای را به عمل آورد. نتایج کاملاً ترسناک بود.

CNN

نماینده کارولین مالونی (D-NY) باید تلاش خود را برای پاکسازی پاک کند.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





منبع

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

کیلار در حالت مرده علامت تجاری خود واکنش نشان داد: «ما خواهیم دید که آیا او آن را می‌شنود یا نه. شرط می بندم احتمالاً این کار را خواهد کرد.»

CNN

در طول یک حضور صبح پنجشنبه در CNN روز جدید، نماینده کنگره نیویورک توسط مجری برایانا کیلار به دلیل ادعای اخیر خود مبنی بر اینکه معتقد است جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن دوباره برای کاخ سفید نامزد نخواهد شد، به شدت عصبانی شد. این اظهارات ابروبرانگیز در جریان یک مناظره اولیه سه‌شنبه شب دموکرات‌ها بیان شد که او را در مقابل جری نادلر، قانون‌گذار کهنه‌کار همکار خود قرار داد.

او ادامه داد: تو لیاقتش را داشتی. شما رئیس جمهور بزرگی هستید و از شما برای هر کاری که برای ایالت من و همه ایالت ها و همه شهرهای آمریکا انجام داده اید سپاسگزارم. ممنون آقای رئیس جمهور!»

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

مالونی در پاسخ به این سوال که آیا بایدن برای دور دوم نامزد شود یا خیر، گفت: «من فکر نمی‌کنم که او برای انتخاب مجدد نامزد شود.»

مالونی پس از اینکه گفت این فقط “باور شخصی” او بود که بایدن به دنبال انتخاب مجدد نخواهد بود و “همه ما حق داریم اطلاعات و اعتقادات خودمان را داشته باشیم”، سپس سعی کرد دوباره سوزن را نخ کند و گفت که “او” d “اگر برای ریاست جمهوری نامزد شد از او حمایت کنید.”

پس از آن او کاملاً به فکر فرو رفت – در حالی که هنوز می‌گوید شک دارد که او در سال 2024 نامزد شود.

“آقای. رئیس جمهور، من عذرخواهی می کنم. من از تو می خواهم که فرار کنی. “به طور اتفاقی فکر می کنم شما نمی دوید، اما وقتی می دوید یا اگر دویدید، من 100 درصد آنجا خواهم بود.”