پیروزی در مجلس نمایندگان آمریکا توسط خلبان سابق جنگی، کنترل جمهوری خواهان را تقویت می کند

در ناحیه 22 دره مرکزی، جایی که حدود دو سوم آرا شمارش شده است، دیوید والدائو، نماینده جمهوری خواه، که به استیضاح رئیس جمهور وقت دونالد ترامپ رای داد، 5.6 امتیاز نسبت به رودی سالاس دموکرات اختلاف داشت.

گارسیا اولین بار در یک انتخابات ویژه در ماه مه 2020 انتخاب شد، سپس دو سال پیش تنها با 333 رای دوباره انتخاب شد. او امسال با چالش سخت‌تری مواجه شد، پس از اینکه منطقه چپ‌گرای‌اش دوباره طراحی شد و محکم‌تر دموکرات شد.

پوشش خبری AP از انتخابات میان دوره ای 2022 را در https://apnews.com/hub/2022-midterm-elections دنبال کنید. و https://apnews.com/hub/explaining-the-elections را بررسی کنید تا در مورد مسائل و عوامل موجود در میان دوره ای بیشتر بدانید.



منبع

گارسیا بر خدمت سربازی خود تاکید کرد و به رای خود در حمایت از چک های محرک 2000 دلاری به عنوان نمونه ای از استقلال سیاسی خود اشاره کرد. او همچنین بر مسائل محلی از جمله نگرانی در مورد کشت غیرقانونی ماری جوانا تاکید کرده است.

سخت‌ترین رقابت باقی‌مانده در این ایالت در دره مرکزی پدیدار شد، جایی که آدام گری، دموکرات، پس از اینکه جان دوارته جمهوری‌خواه با 84 رای در مبارزه برای یک کرسی آزاد در منطقه 13 پیش افتاد، پیشتاز شد.

با تقریباً تمام آرا شمارش شده، لوین 52.65 درصد به ماریوت 47.4 درصد رسید.

از 52 کرسی – بزرگترین هیئت در کنگره – نامزدهای حزب جمهوری خواه تا روز چهارشنبه تنها 9 منطقه را تصرف کرده بودند. شمارش در پنج ناحیه ادامه یافت، اگرچه یکی از آنها تطابق بین دو دموکرات بود.

در کالیفرنیا، میدان‌های اصلی نبرد خانه‌ها عبارتند از اورنج کانتی – منطقه‌ای حومه‌ای در جنوب شرقی لس‌آنجلس که زمانی یک پایگاه جمهوری‌خواهان بود، اما به طور فزاینده‌ای متنوع و دموکرات شده است – و دره مرکزی، منطقه‌ای داخلی که گاهی به آن کاسه سالاد کشور برای تولیدات کشاورزی آن می‌گویند. .

اما حتی با پیروزی ها، جمهوری خواهان اقلیت کوچکی در هیئت نمایندگان کنگره ایالت باقی خواهند ماند.

گارسیا برای سومین دوره در ناحیه ای با گرایش دموکرات انتخاب شد که جو بایدن، نامزد ریاست جمهوری وقت دموکرات، در سال 2020 دو رقمی شد. این سومین پیروزی متوالی گارسیا بر کریستی اسمیت، قانونگذار سابق دموکرات بود.

اسمیت، یک قانونگذار سابق، استدلال کرده بود که گارسیا با رای دهندگان منطقه سازگار نیست: او در سال 2020 توسط رئیس جمهور وقت ترامپ تایید شد، سپس به جمهوری خواهان مجلس نمایندگان پیوست که آرای انتخاباتی آریزونا و پنسیلوانیا را رد کردند و با استیضاح ترامپ پس از شورش کنگره مخالفت کردند. او همچنین مخالفت گارسیا با حقوق سقط جنین را برجسته کرد.

لس آنجلس (AP) – نماینده مایک گارسیا، یک خلبان جنگنده سابق نیروی دریایی، روز چهارشنبه به پیروزی ناراحت کننده ای در مجلس نمایندگان آمریکا دست یافت و کنترل مجلس را به جمهوری خواهان واگذار کرد و به جمهوری خواهان دلیل نادری برای جشن گرفتن در ایالتی که دموکرات ها در آن تسلط دارند و همچنین خانه خود است، داد. به رئیس احتمالی آینده، رهبر جمهوریخواه مجلس نمایندگان، کوین مک کارتی.

با نزدیک به 75 درصد شمارش آرا، گارسیا 54.2 درصد و 45.8 درصد برای اسمیت کسب شده است.

پیروزی گارسیا، که کنترل مجلس نمایندگان را به جمهوری‌خواهان داد، با سر و صداهای سیاسی همراه شد و به ایالتی رسید که به قدری دموکرات است که یک جمهوری‌خواه از سال 2006 در رقابت سراسری که نانسی پلوسی، رئیس مجلس سانفرانسیسکو نیز در آن حضور دارد، پیروز نشده است. کالیفرنیا در سطح ملی به عنوان یک واحد لیبرال شناخته می شود، اما نیروهای محافظه کار عمدتاً در حومه کالیفرنیای جنوبی و مناطق روستایی و کشاورزی باقی مانده اند.

___

برای کنترل مجلس 218 کرسی نیاز است. با اضافه شدن آخرین نتایج کالیفرنیا، جمهوری خواهان تاکنون 218 کرسی را قفل کرده اند و دموکرات ها 211 کرسی را به دست آورده اند.

در اورنج کانتی، کتی پورتر، نماینده دموکرات، در یکی از رقابت‌های خیمه شب بازی کشور، تقریباً 3 امتیاز از اسکات باگ جمهوری‌خواه برتری داشت. اوایل این هفته با ادامه شمارش، باگ برتری خود را به نصف کاهش داده بود. اما پورتر، یکی از ستاره‌های جناح مترقی حزب، دوباره رشد کرد. حدود 90 درصد آرا شمارش شده بود.

کمپین گری با تأکید بر نزدیک بودن رقابت، کمیته ای را تشکیل داد تا شروع به جمع آوری پول برای تأمین مالی بازشماری احتمالی کند. آخرین بازده نشان داد که گری با 600 رای پیشتاز بود و نزدیک به 85 درصد از آرا جدول بندی شده بود.

لوین گفت که مشتاق بازگشت به واشنگتن برای ادامه کار بر روی مراقبت های بهداشتی مقرون به صرفه، تغییرات آب و هوا و کمک به کهنه سربازان است. بایدن در روزهای پایانی انتخابات به این منطقه آمده بود به این امید که به لوین کمک کند.

در یکی دیگر از پیروزی های کلیدی در ایالت، نماینده مایک لوین، نماینده جمهوری خواه، برایان ماریوت، تاجر جمهوری خواه را در یک منطقه کالیفرنیای جنوبی که در میان شهرستان های اورنج و سن دیگو قرار دارد، شکست داد.

گارسیا، که بیش از 30 مأموریت جنگی را در طول عملیات آزادی عراق انجام داد، تنها عضو مجلس حزب جمهوریخواه است که منطقه ای در شهرستان لس آنجلس به شدت دموکرات لنگر انداخته است.