پیام روز یادبود مارجوری تیلور گرین، نماینده، یک اشتباه بزرگ دارد

PatriotTakes که بر رسانه های دست راستی نظارت می کند، همراه با چندین منتقد دیگر از قانونگذار نظریه پرداز توطئه که خواستار “طلاق ملی” شده بود و سال گذشته در یک رویداد ملی گرایان سفیدپوست سخنرانی کرد، این اشتباه را مشاهده کرد:

با این حال، دیگران انتقادات متفاوتی را به گرین ارائه کردند – از جمله رای مخالف او به قانون برای گسترش کمک های فدرال برای جانبازانی که در معرض گودال های سوختگی سمی هستند، و همچنین اقدامات و نظرات دیگری که او در طول سال ها انجام داده است:



منبع

پیام گرین حاوی نسخه ای از پرچم ایالات متحده با تنها 18 ستاره بود.

در پایان قرن 18 و آغاز قرن 19 دارای 15 ستاره و 15 راه راه بود. اضافه شدن پنج ایالت بین سال‌های 1797 و 1817 منجر به ایجاد پرچمی با 20 ستاره و 13 خط در سال 1818 شد که با پذیرش ایالت‌های بیشتری به سرعت با پرچم‌های جدید جایگزین شد.

عتیقه جات جف بریگمن اشاره می کند که “چند عدد پرچم کوچک 18 ستاره وجود دارد” که بعداً برای بزرگداشت ایالت لوئیزیانا ایجاد شد، با توجه به اینکه این ایالت هجدهمین ایالتی بود که به اتحادیه ملحق شد.

هیچ پرچم رسمی ایالات متحده 18 ستاره نداشت.

نماینده مارجوری تیلور گرین (R-Ga.) سعی کرد پیام روز یادبود را در توییتر ارسال کند – اما با یک اشتباه بسیار قابل مشاهده تضعیف شد.