یک تاجر 24 ساله سهام که در 2 سال بیش از 8 میلیون دلار درآمد داشته است، 4 شاخصی را که به عنوان راهنمای خود برای خرید و فروش استفاده می کند، به اشتراک می گذارد.

جک کلوگ، تاجر سهامجک کلوگ

  • کلوگ گفت: «در نهایت، اگر سهام پایین بیاید، یک عمل قیمتی مانند توپ جهشی را خواهید دید. بنابراین می‌بینید که از 7 دلار به 8 دلار باز می‌گردد، سپس دوباره از 7.30 دلار به 7.50 دلار، و سپس از 7.40 دلار به 7.10 دلار، سپس از 7.20 دلار جهش می‌کند و در نهایت پشتیبانی را به زیر 7 دلار کاهش می‌دهد. و سپس سؤال این است که آیا ایجاد خواهد شد. سطح مقاومت در 7 دلار و ادامه روند پایین تر؟

    اولین شاخصی که او به عنوان راهنمای احساسات استفاده می کند این است قیمت متوسط ​​وزنی حجمی (VWAP)، که میانگین قیمت پرداخت شده برای سهام در تمام معاملات را با تنظیم حجم نشان می دهد. او از آن در نمودار روزانه به عنوان راهنمایی برای تعیین قیمت خرید خوب برای سهامی که در حال معامله است استفاده می کند. این او را از تعقیب‌گر باز می‌دارد، اصطلاحی که عموماً برای کسانی استفاده می‌شود که خیلی دیر وارد موقعیتی می‌شوند یا بعد از اینکه سهام شروع به افزایش می‌کند.

    شاخص بعدی رگرسیون خطی است، که نشان می دهد جهت قیمت در حال روند است و زمانی که ممکن است جهت خود را تغییر دهد. آنها سه خط هستند که روی شمع ها قرار می گیرند. خطوط پایین و بالایی محدوده حرکت یا نوسان قیمت هستند، در حالی که خط مرکزی میانگین بین این دو را نشان می دهد. اقدام قیمت در بالای خط بالا نشانه خرید بیش از حد سهام، و در زیر خط پایین، یک سهم بیش از حد فروش است.

    کلوگ گفت: «بنابراین هر چه سهام بهتر به خطوط کانال ایجاد شده احترام بگذارد، به نظر من سهام قابل پیش بینی تر خواهد بود. این به او احساس بهتری می دهد که روند قیمت سهام مطابق با پایان نامه او روند خواهد داشت.

    کلوگ گفت: “من هیچ وقت تمام تصمیم خود را بر اساس یک اندیکاتور نمی گیرم. بنابراین اگر اندیکاتوری با تز تجارت موافق نباشد، من به سادگی زیان خود را کاهش خواهم داد.” “بنابراین من هرگز هیچ یک از ضررهای خود را به گردن یک اندیکاتور نینداخته‌ام، زیرا اجازه نمی‌دهم به آن نقطه برسد. اگر روند قیمت ادامه داشته باشد، زیان خود را کاهش می‌دهم یا اگر عمل قیمت ادامه دارد بالا می‌رود. ، سپس موقعیت کوتاه خود را پوشش خواهم داد.”

    یکی از شاخص های اصلی جک کلوگ این است قیمت میانگین وزنی حجمی (VWAP).

  • به عنوان مثال، در 5 ژانویه، او یک موقعیت کوتاه در AMTD با قیمت 2.50 دلار گرفت. خط مرکزی VWAP در حدود 2.22 دلار روند داشت. بنابراین کلوگ موقعیت خود را با 2.25 دلار پوشش داد و 10 درصد سود کرد.

    بنابراین حرکات بعدی او شامل خاموش کردن معاملات واقعی و آزمایش مهارت های خود از طریق معاملات کاغذی بود. سپس، او برای یک دوره آنلاین ثبت نام کرد که والدینش در پرداخت آن کمک کردند. این برنامه که توسط تیموتی سایکس، معلم بازرگانی و تاجر سابق سهام پنی معروف به ادعای تبدیل هدیه نقدی میتزوای خود به بیش از 1 میلیون دلار درآمد ایجاد شد، به او کمک کرد تا مهارت‌ها و صبری را که سپس برای دستیابی به مهارت‌های خود به کار برد، توسعه دهد. .

    پنج سال پس از فعالیت حرفه‌ای خود، او قبلاً در معرض انواع مختلفی از شرایط بازار قرار گرفته است، از جمله سقوط بازار سهام در سال 2020، رالی‌های خشمگین گاو نر در سال 2021، و بازار نزولی در سال 2022. یکی از چیزهایی که او از طریق همه آن آموخته است این است که همه چیز را ساده نگه دارید و انعطاف پذیر باشید.

    Kellogg از زمانی که شروع به کار با 7500 دلار کرده بود، راه درازی را طی کرده است. مسیر موفقیت او یک خط مستقیم نبود. زمانی که او برای اولین بار اقدام به معامله کرد، چند صد دلار کاهش یافت. این باعث شد او متوجه شود که نمی داند چه کار می کند.

    جک کلوگ معاملات سهام را از ابتدای دبیرستان در سال 2017 آغاز کرد.

    او اشاره کرد که او فقط از اندیکاتورها به عنوان راهنمای at=Rough استفاده می کند، اما هرگز صرفاً بر اساس آنها معامله نمی کند.

“این مخفف وجود دارد: KISS، آن را ساده نگه دارید. من فکر نمی کنم مردم برای کسب درآمد به اندیکاتورهای فوق العاده زیبا نیاز داشته باشند. من فقط از خطوط روند اصلی، حمایت، مقاومت، حجم و اینها همه شاخص های من هستند.” کلاگ گفت. “من فکر می کنم اگر اندیکاتورها را بیش از حد پیچیده کنید، در واقع معاملات شما را از بین می برد زیرا در این صورت بیشتر روی اندیکاتورها معامله می کنید تا عمل قیمت واقعی.”

در زمانی که بازار سهام در سال 2020 شروع به افزایش شدید کرد، او آماده بود تا موج صعودی را طی کند. در سال 2022، زمانی که بازار کاهش یافت، او با شرط بندی بر روی سهام محبوبی مانند Bed Bath and Beyond (BBBY) و AMC (AMC) به سود خود ادامه داد، که طبق اسکرین شات از تجارت الکترونیکی او، 60000 دلار برای او به ارمغان آورد. حساب کارگزاری او همچنین چند سهام با سرمایه کوچک معامله کرد و در معاملات تکی مانند Intelligent Living Application Group Inc. (ILAG) که بر اساس اسکرین شات های حساب گاردین او بیش از 91000 دلار درآمد داشت، شاهد بردهای بزرگی بود.

4 شاخص برتر او

او گفت که همه دسترسی دارند و می‌توانند همان داده‌ها را مشاهده کنند – این در واقع مربوط به کاری است که شما با آن داده‌ها انجام می‌دهید. جایی که اکثر معامله گران با روانشناسی معامله گری دست و پنجه نرم می کنند. شما می توانید بهترین استراتژی و شاخص ها را داشته باشید، اما اگر نظم و انضباط لازم را برای پایبندی به آن نداشته باشید، دائماً در موقعیت بدی قرار خواهید گرفت. او گفت که اکثر مردم تلاش کافی برای تسلط بر احساسات خود نمی کنند.

کلگ خاطرنشان کرد: در پایان روز، اقدام قیمت پادشاه است. حتی اگر پایان نامه ای در مورد اینکه چرا قیمت سهام می تواند در جهت خاصی حرکت کند، دارید، اگر قیمت متفاوت است، باید زیان را کاهش دهید.

این میانگین قیمت پرداخت شده برای سهام را نشان می‌دهد و به او کمک می‌کند احساسات را بسنجد.

  • در نهایت، او چشم خود را بر روی آن نگه می دارد خطوط حمایت و مقاومت، اولی جایی است که قیمت تمایل دارد حفظ شود و دومی جایی که تمایل به فروش دارد. سطوح در طول روز تغییر می کند. Kellogg سعی می کند سطوح کلیدی را با جستجوی افزایش موازی حجم در آن مناطق پیدا کند. او همچنین به چند بار و مدت زمان ماندگاری یک سطح قیمت توجه می‌کند تا مشخص کند آن نقطه چقدر قوی است. او گفت، در حالی که این یک علم دقیق نیست، مناطق عمومی که در آن قیمت برای 30 دقیقه تا یک ساعت افزایش می یابد، قوی ترین هستند.

    این نگرش به او اجازه داد تا تبدیل به یک معامله گر همه کاره شود که در صورت لزوم، هم موقعیت های لانگ و هم در موقعیت های فروش کوتاه را می گیرد، که به او کمک کرد تا به تجارت در سراسر بازار نزولی سال 2022 ادامه دهد. اظهارنامه های مالیاتی او که توسط Insider مشاهده شد، نشان داد که او بیش از 8 میلیون دلار سود داشته است. از معاملات روزانه در سال‌های 2020 و 2021. بازدهی او در سال 2020 افزایش یافت، زمانی که او مجموعاً 1.6 میلیون دلار درآمد داشت. در سال 2021، این مبلغ به درآمد کل 6.5 میلیون دلار افزایش یافت.

    “با دیدن حجم بالای حجم، می‌دانم که به طور بالقوه بسیاری از افراد در سمت اشتباه قرار دارند. بنابراین اگر افزایش حجم زیادی در نزدیکی اوج روز رخ دهد، ممکن است افراد زیادی سهام را بخرند و تعداد زیادی سهام را بخرند. کلگ گفت که مردم در حال تعقیب هستند.

    او اغلب از این شاخص برای تعیین زمان خروج از موقعیت خود استفاده می کند زیرا این نقطه گاهی اوقات می تواند نشان دهد که قیمت سهام کجا شروع به کاهش می کند. همین امر به صورت معکوس نیز صادق است: او گاهی اوقات از VWAP برای تعیین نقطه قیمتی که موقعیت خود را پوشش می دهد استفاده می کند. بنابراین، اگر او یک سهام را در 9 دلار کوتاه کرد و VWAP در 7.50 دلار باشد، از این قیمت به عنوان نقطه ای برای قفل کردن سود استفاده می کند.

    او خاطرنشان کرد: اگر هدف خرید پایین و فروش بالا باشد، نمی‌خواهید بیشتر از مبلغی که خریدار متوسط ​​پرداخت می‌کند، بپردازید. بنابراین، اگر قیمت بالاتر از خط VWAP باشد، Kellogg وارد موقعیتی نخواهد شد. اگر او یک سهام را کوتاه کند، برعکس است: اگر قیمت کمتر از VWAP باشد، او معمولاً سهام را کوتاه نمی‌کند.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    شاخص بعدی حجم است که تعداد سهام مورد معامله را در هر لحظه از زمان نشان می دهد. Kellogg عمدتا از حجم به عنوان یک شاخص بالقوه استفاده می کند که ممکن است یک سهام معکوس شود.

    این عکس جک کلوگ در میز تجارتش است.