پلیس می گوید یک سرباز ایالت مین به کامیونی که در حال نزدیک شدن به مرز ایالات متحده و کانادا بود با علامتی که نشان می داد مواد منفجره در هواپیما وجود دارد شلیک کرد.

پلیس می گوید که یک سرباز ایالت مین در حالی که به سمت مرز کانادا می رفت به کامیون مردی شلیک کرد و پس از مشاهده علامتی روی خودرو که نشان می داد راننده یک ماده منفجره در داخل آن دارد، از توقف خودداری کرد.

در بیانیه آمده است: «وسیله نقلیه بدون توقف به سمت شمال ادامه داد و سرباز نشانه ای را مشاهده کرد که نشان می داد اپراتور یک وسیله انفجاری در داخل هواپیما دارد.

شعبه آتلانتیک آژانس خدمات مرزی کانادا اعلام کرد که تمامی خطوط گذرگاه مرزی وودستاک، جایی که این حادثه رخ داد، روز دوشنبه بسته شد، زیرا تحقیقات در حال انجام بود، اما دوشنبه شب دوباره باز شد. یک توییت.

به گفته پلیس، کامیون در نهایت بین بنادر ورودی ایالات متحده و کانادا متوقف شد، “جایی که سربازان به راننده دستور دادند از خودرو خارج شود.”

در بیانیه آمده است: «دفتر دادستان کل مین و پلیس ایالت مین در حال همکاری با مقامات کانادایی برای بررسی این حادثه هستند.

پلیس می گوید انتظار می رود تکنسین های صحنه جرم و جوخه بمب پلیس ایالت مین در طول شب به تحقیقات در صحنه ادامه دهند.

طبق بیانیه پلیس ایالت مین، این سرباز ابتدا سعی کرد خودرو را در حوالی ساعت 10:39 صبح دوشنبه در هولتون، مین، هنگامی که در حال حرکت به سمت شمال در بین ایالتی 95 بود، متوقف کند. در این بیانیه توضیح داده نشده است که چرا سرباز در ابتدا تلاش کرد تا کامیون را متوقف کند.

برای اخبار و خبرنامه های CNN بیشتر، یک حساب کاربری در CNN.com ایجاد کنید





منبع

سی ان ان از پلیس و پلیس سواره سلطنتی کانادا در نیوبرانزویک پرسید که آیا مواد منفجره ای در کامیون پیدا شده است اما فوراً پاسخی دریافت نکرد.

بر اساس این بیانیه، راننده “کامیون را به سمت بندر ورودی کانادا مانور داد و سرجوخه اریک پاکت به راننده شلیک کرد.” راننده آسیب ندید و تسلیم پلیس شد.

بر اساس این بیانیه، او به رفتار بی‌احتیاطی، ایجاد رعب و وحشت و عدم توقف متهم شده است. CNN در حال حاضر قادر به تعیین اینکه آیا هالفورد وکیل دارد یا خیر.

پلیس راننده را تونی هولفورد، 42 ساله، اهل پراویدنس، رود آیلند شناسایی کرد. هولفورد به زندان شهرستان آروستوک منتقل شد.