پلیس ها وارد این خانه در فلوریدا شدند و بوی آمونیاک را استشمام کردند. سپس نگاهی به اطراف انداختند

در یکی از اتاق‌ها، نمایندگان دو قفس پر از زباله دیگر پیدا کردند، یکی حاوی یک فرت و دیگری «بسیار کوچک» با یک سگ.

بیشتر بخوانید: پلیس می‌گوید مرد فلوریدا با سگ رابطه جنسی دارد، سپس صحنه عیسی را تخریب می‌کند

هشدار: ویدیو حاوی تصاویر گرافیکی است

ویدئوی همراه با پست خانه را در وضعیتی خراب، با آکواریوم هایی که روی هم چیده شده اند، همراه با زباله، دیوارهای کثیف، ظروف کثیف، کثیف و مواد غذایی فاسد نشان می دهد.

در اتاق خواب دیگری، آنها با نوجوانی روبرو شدند که توسط “تقریبا 50 جونده در قفس” احاطه شده بود.

صاحب خانه، شانون ماری مورگان 38 ساله، به دلیل 12 فقره آزار و اذیت حیوانات و یک مورد بی توجهی به کودکان دستگیر شد. رابطه او با نوجوانی که سن او ذکر نشده است، مشخص نیست. اوراق قرضه 26000 دلار تعیین شد.

در مجموع، افسران کنترل حیوانات CCSO بیش از 300 جونده را در خانه شمارش کردند و هفت گربه، یک سگ و یک موش خرما را خارج کردند. خانه برای بررسی و بیرون آوردن موجودات باقی مانده ایمن شد.

«این آشکارا واضح بود. این حیوانات از تمام نیازهای اولیه خود محروم بودند. تجمع مدفوع و ادرار در خانه و قفس باعث هجوم مگس ها، سوسک ها و سایر حشرات شد.

خانه پر از چندین قفس و آکواریوم حاوی مارها و جوندگان بود. نمایندگان همچنین موش‌ها و گربه‌ها را دیدند که آزادانه می‌دویدند. یک نوجوان نیز در آنجا زندگی می کرد.

بر اساس بیانیه ای، درست زمانی که آنها از در عبور کردند، پرسنل کلانتر “با بوی تند آمونیاک غرق شدند”.

در این پست آمده است که در یک اتاق خواب دیگر، زباله‌های بیشتری «زیستگاهی برای حشرات ایجاد می‌کند، جایی که حتی تشک آن با سوسک‌ها پوشیده شده بود»، و اضافه می‌کند که خون روی زمین مشاهده شده است که «به‌وسیله گربه‌های گشاد در حال خوردن یک موش ایجاد شده است».

نمایندگان فلوریدا شامگاه چهارشنبه گذشته در خانه ای در بورلی هیلز، حدود نیم ساعت رانندگی در جنوب اوکالا، با صحنه ای تکان دهنده مواجه شدند.

طبق یک پست فیس بوک از اداره کلانتری شهرستان مرکبات، افسران در حال پاسخگویی به شکایت حیوان آزاری بودند.

در حالی که نمایندگان در حال حرکت در فضا بودند، «از دیگر شرایط اسفناک غافلگیر شدند».

مایک پرندرگاست، کلانتر مرکبات، که از مردم خواست علائم بی توجهی و سوء استفاده را به مرکز ارتباطات کلانتر شهرستان سیتروس به شماره 2790-249-352 یا با شماره گیری 911 گزارش کنند، گفت: «هر نوع سوء استفاده نباید تحمل شود.



منبع

بیشتر بخوانید: پلیس می گوید مرد فلوریدا پس از خرید سگ از Craigslist دستگیر شد