پلیس می گوید یک دختر 14 ساله در فلوریدا 13500 دلار پول نقد از پس انداز زندگی مادربزرگش گرفت و به همکلاسی هایش داد.

به گزارش اسکای نیوز به نقل از یک گزارش دستگیری، این دختر نوجوان به افسران گفت که یکی از دوستانش که از آنجا نقل مکان کرده بود، پول را به او داده بود تا او را تحویل دهد. KDFW گزارش داد که معاونان به دانش‌آموزان دیگر گفتند که دختر به او گفت پول متعلق به مادربزرگش است.

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

این دختر به جرم سرقت بزرگ متهم شده است.

TK می گوید یک دختر 14 ساله در فلوریدا 13500 دلار از گاوصندوق مادربزرگش دزدید.

  • کلانتر شهرستان ماریون به KDFW گفت که مشخص نیست چرا دختر این پول را که نیمی از پس انداز زندگی مادربزرگش بود، دزدید یا چرا او تصمیم به توزیع آن گرفت.

    تصاویر ساده

    • اسپولدینگ به این رسانه گفت: “در آن زمان بود که او گفت: “آره، مامان! کودک پیش من آمد و از من پرسید که آیا 100 دلار می خواهم.” و او گفت: “نه، باید دزدیده شود، من نمی خواهم کاری به آن داشته باشم.”

      اسکای نیوز گزارش داد که پلیس روز پنجشنبه پس از گزارش هایی مبنی بر اینکه این دختر صدها دلار به دانش آموزان دیگر می دهد، در مدرسه راهنمایی لیک ویر حاضر شد. حتی اونایی که نمیشناخت

      به گزارش KDFW، دختر سپس پول را به دانش آموزان دیگر مدرسه راهنمایی خود داد.

    • KDFW گزارش داد که مسئولان مدرسه با والدین تماس گرفتند تا در مورد این حادثه سوال کنند. میشل اسپولدینگ، یک والدین، به این رسانه گفت که دخترش به او گفته است که دختری که نمی‌شناسد سعی کرده به او پول بدهد.

      پلیس و مقامات مدرسه گفتند، یک دختر 14 ساله در فلوریدا پس از اینکه پلیس گفت 13500 دلار پول نقد از مادربزرگش دزدیده و در اختیار دانش‌آموزان قرار داده است، با اتهام سرقت بزرگ روبرو است.

      دلار آمریکا

      اسپولدینگ به KDFW گفت: “من واقعا امیدوارم که بهبود یابد، زیرا این بسیار ویرانگر است. من برای خانواده واقعا احساس بدی دارم.”

      کلانتری و مسئولان مدرسه در تلاش هستند تا پول را پس بگیرند و از والدین خواسته اند با بچه هایشان چک کنند. به گزارش KDFW، تا کنون، مقامات مدرسه گفته اند که حدود 2500 دلار در کوله پشتی دختر پیدا کرده اند و 700 دلار دیگر توسط دانش آموزان دیگر بازگردانده شده است.