«نظارتان رای‌دهی» مسلح و نقاب‌دار اواخر شب در کنار صندوق‌های رای در آریزونا نشستند و تحقیقات پلیس را برانگیخت.

یک رای دهنده در 02 اوت 2022 در فینیکس، آریزونا، یک برگه رای را در یک جعبه در بیرون از بخش انتخابات شهرستان ماریکوپا قرار می دهد.

رای دهنده – که گفت این گروه از پلاک ما و ما عکس گرفتند و سپس ما را با یکی از ماشین هایشان از پارکینگ بیرون آوردند و به فیلمبرداری ادامه دادند – این حادثه را به دفتر وزیر امور خارجه آریزونا گزارش داد و او آن را به آن ارجاع داد. دادستان کل ایالت و وزارت دادگستری ایالات متحده، به نقل از پست.

“مردان در تجهیزات تاکتیکی قبلاً رفته بودند، اما نمایندگان اندازه گیری کردند تا مطمئن شوند که ناظران رای خیلی نزدیک نیستند.” بونتکه توییت کرد.

اواخر جمعه شب، نمایندگان “به چند نفر نگاه می کردند که در حال تماشای یک جعبه رای دهنده در مسا بودند.” نیکول گریگ، خبرنگار ای بی سی 15 آریزونا در توییتی نوشتوی افزود که این افراد “لباس تاکتیکی، کاملا مبدل” و مسلح بودند.

پلیس از افراد مسلح و نقابدار پارک شده در نزدیکی صندوق های رای در مسا، آریزونا، تحقیق کرد.

  • بر اساس گزارش های محلی، پلیس آریزونا برای تحقیق در مورد افراد مسلح و نقابدار که در اواخر شب در نزدیکی صندوق های رای پارک شده بودند، فراخوانده شد.

    سخنگوی دفتر دادستان کل آریزونا در بیانیه ای به 12 News KPNX تأیید کرد که آنها در حال بررسی این گزارش هستند.

    ویدئویی که گریگ به اشتراک گذاشته دو نفر را نشان می‌دهد که در یک پارکینگ نشسته‌اند، یکی روی درب یک کامیون نشسته و دیگری روی صندلی کمپ در همان نزدیکی نشسته است. کلانتر شهرستان ماریکوپا تایید کرد که دو نفر مسلح بودند. گریگ توییت کرد.

    این گزارش چند روز پس از گزارش یک حادثه آزار و اذیت رای دهندگان در مسا منتشر شد که در آن یک رای دهنده گفت: “چند نفر در نزدیکی صندوق رای آویزان بودند و از من و همسرم فیلم می گرفتند و از من و همسرم در حالی که به دراپ باکس نزدیک می شدیم و ما را به قاطر بودن متهم می کردند” به گزارش واشنگتن پست

    خبرنگاران محلی گفتند که دو نفر بودند که «لباس تاکتیکی پوشیده بودند، کاملاً مبدل شده بودند» با یک دراپ باکس.

  • یک رای دهنده در 02 اوت 2022 در فینیکس، آریزونا، یک برگه رای را در یک جعبه در بیرون از بخش انتخابات شهرستان ماریکوپا قرار می دهد.جاستین سالیوان/گتی ایماژ

    • سخنگوی MCSO بلافاصله به درخواست Insider برای اظهار نظر در روز شنبه پاسخ نداد.

      مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





    منبع

    به گفته جردن بونتکه از ABC 15، نمایندگان “پاسخ دادند” اما افراد منطقه را ترک کردند.

    وزارت دادگستری در حال بررسی گزارش ارعاب رای دهندگان از مسا است، پس از اینکه رای دهنده ای گفت که او متهم به “قاطر” بودن است.

    این سخنگوی به 12 نیوز گفت: “همه باید در استفاده از حق رای خود احساس امنیت کنند. اگر کسی احساس خطر کرد، لطفاً بلافاصله با مجری قانون محلی تماس بگیرید.”