کدام ایالت ها ممکن است از شما مالیات بگیرند

نماینده ای برای آرکانزاس برای اظهار نظر در دسترس نیست.

کوپر گفت: «رهبران قانون‌گذار باید راه‌حلی بیابند که با بخشش وام دانشجویی به همان روشی که با بخشش وام PPP برخورد کردند که بسیاری از آنها دریافت کردند، رفتار کنند. قانون‌گذاران جمهوری‌خواه به سرعت به کسب‌وکارها کمک کردند و اکنون باید این بی‌عدالتی اساسی را برای بسیاری از افراد سخت‌کوش که به شدت از این موضوع آسیب خواهند دید، رفع کنند.»

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است





منبع

آنها گفتند: “مطمئن باشید، به هر طریقی، کالیفرنیا از کاهش بدهی دانشجویان فدرال مالیات نخواهد گرفت.”

کنگره ایالت کالیفرنیا (میونگ جی چون / لس آنجلس تایمز از طریق فایل گتی ایماژ)

در آرکانزاس، وزارت امور مالی و اداری در 9 سپتامبر گفت که “گزارش بخشودگی وام دانشجویی مشمول مالیات خواهد بود”، زیرا جلسه قانونگذاری آن هنوز کامل نشده است.

مقررات مالیاتی به طور خاص وام های دانشجویی را هدف قرار نمی دهد، اما آنها بخشی از برخی از قوانین ایالتی هستند که به طور گسترده در مورد بخشودگی بدهی ها هستند.

یک سخنگوی ویسکانسین به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.

دلیل آن نسبتاً ساده است. در اکثر شرایط، داشتن مقداری از پول که بدهی شما پاک شده است، به این معنی که دیگر مسئولیت بازپرداخت آن را ندارید، به عنوان درآمد مشمول مالیات تلقی می شود. این بدهی لغو شده اساساً پولی است که می‌توانید در جیب خود نگه دارید، نه اینکه مجبور باشید برای قبض وام بپردازید.

بدون تغییر، دو ایالت جنوبی نیز قرار است از وام دانشجویی مالیات بگیرند: می سی سی پی و کارولینای شمالی. در 14 سپتامبر، روی کوپر فرماندار کارولینای شمالی از قانونگذاران خواست تا از این مالیات چشم پوشی کنند.

این ایالت ها عبارتند از: آرکانزاس، کالیفرنیا، ایندیانا، مینه سوتا، می سی سی پی، کارولینای شمالی و ویسکانسین.

کالیفرنیا بزرگترین ایالتی است که در حال حاضر در راستای بخشودگی وام دانشجویی است. به این دلیل که هنوز قوانین خود را تغییر نداده است تا مطابق با ماده مندرج در قانون طرح نجات آمریکا در سال 2021 باشد که لغو وام دانشجویی را تا سال 2025 از مالیات فدرال معاف می کند.

داده های فدرال نشان می دهد که بیش از 8 میلیون ساکن در هفت ایالت ممکن است تحت تأثیر قرار گیرند.

کنگره ایالت کالیفرنیا (میونگ جی چون / لس آنجلس تایمز از طریق فایل گتی ایماژ)

با این حال، قانونگذاران کالیفرنیا قول داده اند که کد مالیاتی ایالت را تغییر دهند تا بخشودگی بدهی دانش آموزان از پرداخت مالیات معاف شود. در 9 سپتامبر، آنتونی رندون، رئیس مجلس کالیفرنیا و پرو تم تونی اتکینز، رئیس مجلس سنا توییت کرد آنها “از طریق اقدام فوری در اوایل سال 2023، مالیات تخفیف را معاف می کنند.”

یکی دیگر از ایالت های غرب میانه قبلاً اعلام کرده است که از افرادی که لغو بدهی را می پذیرند مالیات خواهد گرفت. سخنگوی اداره درآمد ایندیانا در بیانیه ای به NBC News تایید کرد که ساکنان آن تا 323 دلار به ازای 10000 دلار بخشش وام دانشجویی و 646 دلار برای 20000 دلار بخشش وام دانشجویی بدهکار هستند.

به گفته بنیاد مالیات، حداقل دو ایالت دیگر، مینه سوتا و ویسکانسین، قوانین مالیاتی خود را برای مطابقت با مقررات جدید فدرال مرتبط با کاهش بدهی دانشجویان به روز نکرده اند. یک تخمین از ایستگاه خبری KMSP-TV مینه سوتا نشان می دهد که فردی که 10000 دلار وام بخشیده شده باشد، حداقل 535 دلار صورتحساب مالیات بر درآمد ایالتی دریافت می کند.

در حالی که میلیون ها آمریکایی برای ارائه درخواست های بخشش وام دانشجویی از طریق برنامه جدید دولت بایدن آماده می شوند، ساکنان هفت ایالت در صورت پذیرش لغو وام می توانند یک صورت حساب مالیاتی دریافت کنند.

در 2 سپتامبر، وب سایت خبری غیرانتفاعی Mississippi Today گزارش داد که ساکنان ایالتی که واجد شرایط بخشودگی وام دانشجویی تا سقف 10000 دلار بودند، در صورت پذیرش لغو وام، 500 دلار مالیات اضافی دریافت خواهند کرد. افرادی که واجد شرایط دریافت 20,000 دلار کاهش بدهی هستند، تا 1000 دلار از مالیات های ایالتی خود بدهکار هستند.

بر اساس محاسباتی که توسط لس آنجلس تایمز انجام شده است، مالیات دهندگان مجردی که میانگین درآمد سالانه حدود 64000 دلار را در شهرستان لس آنجلس کسب می کنند، می توانند 800 دلار صورتحساب مالیاتی برای بخشش وام 10000 دلاری دریافت کنند و در صورت لغو وام های 20000 دلاری، تقریباً 1600 دلار صورتحساب دریافت کنند.

در هر دو ایالت، قانونگذاران متعهد شده اند که کدهای مالیاتی را به روز کنند تا مالیات بخشودگی بدهی اعمال نشود.

سخنگوی وزارت درآمد ایالتی در ایمیلی به NBC News گفت: «اگر ایالت با این قانون فدرال مطابقت نداشته باشد، مالیات دهندگان مینه‌سوتا که بدهی دانشجویی خود را پرداخت کرده‌اند باید این مبلغ را برای اهداف مالیات بر درآمد مینه‌سوتا اضافه کنند.»

در نتیجه، به گفته جارد والزاک، معاون رئیس‌جمهور در بنیاد مالیات، گروهی غیرانتفاعی که از مالیات‌های پایین‌تر حمایت می‌کند، قانونگذاران ایالتی اگر بخواهند از جریمه برخی وام‌گیرندگان به دلیل پذیرش بخشش وام خودداری کنند، باید اقدام کنند. تاثیری که کاخ سفید امیدوار بود از طریق این برنامه به آن دست یابد.

نمایندگان می سی سی پی و کارولینای شمالی به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند.