پلیس در حومه ثروتمند شیکاگو حلقه دزدی 7.5 میلیون دلاری را که ادعا می شود اقلام خرده فروشی را می دزدید و دوباره می فروخت، منهدم کرد.

با کمک شرکای مجری قانون محلی، فدرال و خرده فروشی، اداره پلیس ویلمت (WPD) 12 حکم بازرسی را در 6 اکتبر در شیکاگو، سیسرو، اوک لاون، بولینگبروک و همچنین سه مورد در کالیفرنیا اجرا کرد که منجر به بازیابی شد. 7.5 میلیون دلار اموال مسروقه پس از حدود یک سال تحقیقات.

یکی از افسران در ابتدا یک سرقت خرده فروشی را دستگیر کرد و از مظنون پرسید که قصد دارد کالای سرقتی را کجا بفروشد. مورفی گفت که مظنون مکانی را به افسر گفت که تحقیقات گسترده تری را در مورد حلقه سرقت آغاز کرد.

کایل مورفی، رئیس WPD به فاکس نیوز دیجیتال گفت: “من در درجه اول به کار خوب پلیس افتخار می کنم. این کارآگاهان آگاه و ماهری است که می توانند یک تحقیق جرایم خرده فروشی پیچیده و سازمان یافته را انجام دهند.” “این یک رابطه عالی با خرده فروشان خصوصی ما و گروه های جرائم خرده فروشی سازمان یافته آنهاست. بدون این مشارکت، ما در تحقیق یا تعقیب پرونده ای مانند این موفق نخواهیم بود.”

در منطقه شیکاگو، هانی حمد، 51 ساله، به سرقت، پولشویی، کلاهبرداری سیمی و ارائه اظهارنامه مالیات بر درآمد متقلبانه متهم شده است. ایاد حمد، 48 ساله، به سازماندهی یک شرکت جرایم مالی مستمر، سرقت، پولشویی و عدم ارائه اظهارنامه مالیات بر درآمد متهم است. مایکل بیلز، 41 ساله، با اتهام ادامه یک شرکت جرایم مالی و عدم ارائه بازگشت به درآمد مواجه است. Fe Kiesha Hamlin، 41 ساله، به سرقت، پولشویی، کلاهبرداری از طریق سیم و ارائه اظهارنامه مالیات بر درآمد متقلبانه متهم است. مارکل اسپنسر، 35 ساله، متهم به ادامه یک شرکت مالی و توطئه برای پولشویی است.

مطالعه: سن برناردینو، اوکلند و لس آنجلس، کالیفرنیا، در میان خطرناک‌ترین شهرهای آمریکا قرار گرفته‌اند.

جرایم خرده فروشی سازمان یافته در حال افزایش است [has] رئیس پلیس با بیان اینکه تاثیر اقتصادی منفی بر خرده فروشان دارد، گفت: بزرگترین نگرانی ما امنیت است. اکثر این داروهای بدون نسخه، محصولات آلرژی و مراقبت های بهداشتی در بازارهای آنلاین شخص ثالث مجدداً فروخته می شوند. مصرف کننده نمی داند داروهای تاریخ مصرف گذشته را از کجا خریداری می کند.”

رهبران حلقه افرادی را برای ارتکاب سرقت های خرده فروشی که عمدتاً اقلام بدون نسخه از خرده فروشان بزرگ در سراسر منطقه شیکاگو را هدف قرار می دهند، استخدام می کنند.

در برنامه FOX NEWS بخوانید

در کالیفرنیا، دیلند برایانت، 28 ساله، به سرقت، پولشویی و توطئه برای پولشویی متهم شده است. دونالد کیمبال، 27 ساله، متهم به سرقت، پولشویی و توطئه برای پولشویی است. و برت پندلتون 26 ساله نیز به سرقت، پولشویی و توطئه برای پولشویی متهم شده است.

هر یک از آنها با قرار وثیقه بین 500000 تا 1 میلیون دلار در بازداشت به سر می برند.

مورفی توضیح داد که سارقان سپس اقلام دزدیده شده را دوباره به ویترین هایی می فروختند که توسط رهبران حلقه اداره می شد و در آنجا حدود 10 تا 20 سنت بر دلار درآمد داشتند. رهبران حلقه سپس اقلام را از اطلاعات خرده فروش شناسایی خود حذف می کنند و سعی می کنند آنها را به صورت آنلاین بفروشند و به سواحل شرقی و غربی ارسال کنند.

سرخوردگی جنایت شیکاگو علیه وکیل ایالت کیم فاکس به عنوان “خروج دسته جمعی” ادامه دارد: منبع

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

به گفته پلیس، متهمان در تلاش برای پنهان کردن منشأ وجوهی که از فروش کالاهای مسروقه دریافت می‌کردند، چندین حساب بانکی ایجاد کردند و از درآمدهای غیرقانونی آنها برای خرید از جمله املاک مسکونی برای تأمین مالی عملیات استفاده کردند.



منبع

هر هشت مظنون با اتهامات متعدد مرتبط با حلقه سرقت روبرو هستند.

پلیس در ویلمت، یک حومه ثروتمند در شمال شیکاگو، هشت مظنون مرتبط با یک حلقه سرقت را که متهم به سرقت 7.5 میلیون دلار کالا از تعدادی فروشگاه های خرده فروشی در داخل و خارج از شیکاگو بودند، دستگیر کرد.