تی جی میلر می گوید رایان رینولدز پس از اینکه گفت ستاره «ددپول» سر صحنه فیلمبرداری «به طرز وحشتناکی» بد اخلاق بود به او ایمیل زد.

«ددپول 3» قرار است در سال 2024 اکران شود و اولین قسمت از دنیای سینمایی مارول است.

میلر گفت که این یک “سوء تفاهم” بود و این یک “سوء تفاهم” بود و داستان به ” طعمه کلیک” تبدیل شد.

ددپول.فاکس قرن بیستم

این اولین باری نیست که میلر از یک فرنچایز حذف می شود. در سال 2019، کارگردان «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم»، دد دبلوا به اینسایدر گفت که نقش میلر در اواسط تولید پس از گزارش‌هایی مبنی بر ادعای تجاوز جنسی و دستگیری به اتهام تهدید به بمب جعلی، بازنگری شد.

میلر در قسمت پنجم اکتبر پادکست «نمایش آدام کارولا» گفت: «فکر می‌کنم عجیب است که او از من متنفر است».

در قسمت پادکست «نمایش آدام کارولا» هفته گذشته، میلر گفته بود که دیگر با رینولدز کار نخواهد کرد.

میلر گفت که رینولدز «در این مورد واقعاً باحال بود» و او «آدم خوبی است».

میلر درباره رینولدز گفت: «برای او خیلی جالب بود که بگوید: «هی، همین الان شنیدم که از این موضوع ناراحت شدی». “من گفتم “من نیستم” و خیلی سریع آن را هش کردیم.”

بازیگر تی جی میلر گفت که رایان رینولدز به او ایمیل زد و دو بازیگر «ددپول» پس از اینکه رسانه‌های خبری داستانی را که هفته گذشته میلر درباره یک حادثه در مجموعه فیلم مشترکشان تعریف کرد، دریافت کردند، «خیلی سریع آن را به هم زدند».

در یک مصاحبه جدید، میلر گفت که “خیلی جالب” بود که روز بعد یک ایمیل از رینولدز دریافت کرد.

  • سه مرد در مقابل پوستری که روی آن نوشته شده «ددپول» ایستاده‌اند، هر کدام کت و شلوارهای معمولی پوشیده و لبخند می‌زنند.

    من تمایلی به ایجاد تغییر نداشتم اما این تصمیمی بود که گرفته شد [from] دبلوا در مصاحبه ای با Insider در سال 2019 گفت، در بالا، می دانید که با سرفصل های او در سال گذشته گره خورده است. بنابراین من با آن همراه شدم، اما مایه تاسف است زیرا او یک نابغه کمدی است و چیزهای واقعا عالی به ما داده است. “

    جیم نورتون، مجری SiriusXM، از میلر پرسید که آیا از سرفصل هایی که می گویند رینولدز در صحنه فیلمبرداری «به طرز وحشتناکی» بد اخلاق بود، احساس بدی می کند. میلر گفت که او فقط از این احساس بدی دارد که “انتخاب شده و سوء تعبیر شده است” و احساس می کند که هیچ چیز منفی نگفته است.

    همانطور که Pauline Villegas از Insider گزارش داد، “گرچه میلر تایید نکرد، بازیگر “سیلیکون ولی” به طور ضمنی گفت که از او خواسته نشده است که برای فیلم بعدی مجموعه “ددپول” بازگردد.”

    میلر گفت: “واقعاً عالی بود، او روز بعد به من ایمیل زد و به نوعی گفت که چنین بود و این یک سوءتفاهم بود.” “بنابراین من به او ایمیل زدم و اکنون خوب است.”

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



    منبع

    تی جی میلر و رایان رینولدز در نمایش طرفداران “ددپول” در هتل سوهو در 28 ژانویه 2016 در لندن، انگلستان.دیو بنت/گتی ایماژ

    • میلر گفت: «زیرا این طعمه کلیک است. “این واقعاً بد است.”

      میلر سپس توضیح داد که انتظار پاسخی نداشت، زیرا «به این فکر نمی‌کرد» که داستانش درباره یک خاطره عجیب از مجموعه چگونه «بازتاب» خواهد داشت. میلر تکرار کرد که فکر می‌کند رینولدز در فیلم‌های «ددپول» خنده‌دار و شگفت‌انگیز است، اما همه این تعریف‌ها در گزارش‌های رسانه‌ها دیده نشد.

      روز چهارشنبه، مصاحبه SiriusXM با میلر با عنوان “TJ Miller Makes With Ryan Reynolds” منتشر شد. در یک کلیپ دو دقیقه ای، میلر می گوید که یک روز پس از شروع پخش قسمت پادکست، از طریق ایمیل از رینولدز شنیده است.

      لحظه‌ای واقعا عجیب در «ددپول» داشتیم که او گفت: «بیایید یک برداشت دیگر انجام دهیم». و سپس به عنوان شخصیت، او به طرز وحشتناکی با من بد اخلاق بود، گویی من راسو هستم.” “بنابراین او چنین گفت: “می‌دانی چه چیزی در مورد تو عالی است، راسو؟ تو ستاره نیستی، اما به اندازه‌ای توضیح می‌دهی که خنده‌دار باشد، و سپس ما می‌توانیم ترک کنیم و به فیلم واقعی برگردیم.”

      ددپول

      هفته گذشته، تی جی میلر بازیگر در مورد یک حادثه “عجیب” با بازیگر “ددپول” رایان رینولدز صحبت کرد.