پیشگام حقوق شهروندی 91 ساله در بوستون چندین بار با چاقو در حالی که سگش را پیاده روی می کرد، زخمی شد

این یک داستان در حال توسعه است. با در دسترس قرار گرفتن اطلاعات بیشتر، برای به‌روزرسانی‌ها دوباره بررسی کنید.

“چه میخواست؟ راهروهای سگ پول حمل نمی کنند. ما کیسه های مدفوع و شناسنامه حمل می کنیم. این تمام چیزی است که او قرار است به دست آورد. خواهر مک گوایر به بوستون 25 گفت، مگر اینکه او میل به ضرب و شتم کسی که بی دفاع است را داشته باشد.

مک گوایر رهبر مبارزه برای حقوق برابر در آموزش برای جوامع سیاه پوست در دهه 1960 بود. او همچنین اولین زن سیاه پوستی بود که در کمیته مدرسه بوستون کرسی به دست آورد.

مک گوایر با حضور در مدارس دولتی در بروکلین به عنوان یکی از تنها دانش آموزان سیاه پوست در تمام کلاس های خود بزرگ شد.

خانم مک‌گوایر مثل همیشه پر جنب و جوش است و خیلی خوب خواهد بود. خداوند را ستایش کن!» هیدن گفت. من همیشه به قدرت رهبرانی مانند او که قبل از من آمده اند امید و پناه می برم. و خوشحالم که می دانم حال او خوب است.»

از هر کسی که اطلاعاتی در دست دارد، درخواست می شود با کارآگاهان پلیس بوستون با شماره 4275-343-617 تماس بگیرد.

علاوه بر این، مک گوایر برای بیش از چهار دهه به عنوان مدیر اجرایی METCO خدمت کرد. او همچنین به دلیل حمایت از مربیان سیاهپوست، که خواستار نیاز به نمایندگی نژادی و اجتماعی در همه سطوح است، شناخته شده است.

هنگامی که از شهردار میشل وو پرسیده شد، شهردار میشل وو گفت: «از اینکه می‌دانم یکی از بزرگان جامعه ما باید برای امنیت خود، انجام کارهای روزمره و راه رفتن سگش می‌ترسید، منزجر و عصبانی هستم. و بنابراین، من می‌خواهم از پاسخ‌دهندگان اورژانس خود برای اقدام بسیار سریعشان برای اطمینان از دسترسی سریع به مراقبت‌های بهداشتی و درمان و پلیس بوستون، که تحقیقات بسیار فعالی را دنبال می‌کنند، تشکر کنم.»

میلی ارباجه، رئیس متکو گفت: «تکه‌کننده بود دانستن اینکه فردی که برای چندین دهه بخشی از این جامعه بود و برای این جامعه می‌جنگید، در جامعه‌ای که در آن کار می‌کند، زندگی می‌کند و به طور منظم راه می‌رود، با چاقو آسیب دیده و صدمه دیده است». -توماس

خواهر مک گوایر به بوستون 25 گفت که ممکن است سگش مظنون را در طول برخورد گاز گرفته باشد.

دانلود کنید برنامه رایگان Boston 25 News برای هشدارهای خبری فوری

Boston 25 News را در فیس بوک دنبال کنید و توییتر. | هم اکنون اخبار بوستون 25 را تماشا کنید





منبع

کوین هیدن، DA شهرستان سافولک، بعد از ظهر چهارشنبه از مک گوایر در بیمارستان بث اسرائیل بازدید کرد. پدر هیدن، رابرت هیدن، رئیس سابق METCO بود که با ژان مک گوایر کار می کرد.

قربانی که خواهرش و تیتو جکسون، مشاور سابق شهر بوستون، دکتر جین مک گوایر نام داشت، به بیمارستان منطقه منتقل شد. گفته می شود وضعیت او با ثبات است.

تاکنون کسی دستگیر نشده و تلاش پلیس برای دستگیری مظنون ادامه دارد. پلیس خاطرنشان کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد که مظنون ممکن است در جریان این حمله مجروح شده باشد.

به گفته اداره پلیس بوستون، خدمه اورژانس که در حوالی ساعت 8:30 بعد از ظهر به خیابان Playstead در پارک پاسخ دادند، متوجه شدند که زن مسن از جراحات ظاهری چاقو رنج می برد.

حادثه هنوز تحت تحقیق و بررسی است.

چاقو زدن گزارش شده درست در کنار باغ وحش فرانکلین پارک اتفاق افتاده است، جایی که تجربه نور فانوس هر شب از ساعت 6 بعد از ظهر در آن جریان دارد. تا ساعت 10:30 شب

یک فعال حقوق مدنی و آموزش و پرورش 91 ساله سه شنبه شب هنگام پیاده روی سگش در پارک فرانکلین بوستون با ضربات چاقو مورد ضربات چاقو قرار گرفت.

در سال 2020، مک گوایر در طی یک بازی بوستون سلتیکس به عنوان بخشی از برنامه تیم “قهرمانان در میان ما”، که دستاوردهای قهرمانانه و شهروندان برجسته جامعه را به رسمیت می شناسد، مورد تقدیر قرار گرفت.

جکسون در توییتی نوشت: «از شنیدن این بوستون خیلی عصبانی شدم! در همان هفته ای که ما یک نوجوان 14 ساله را به دلیل خشونت بی معنی با اسلحه از دست دادیم، ژان مک گوایر، 91 ساله، برای آموزش و METCO در پارک فرانکلین با چاقو زخمی شد! او سال‌ها برای حقوق مدنی ما در برابر خطر جنگید تا یک بزدل به او چاقو بزند.»