پلیس تگزاس می گوید که یک افسر پلیس هنگام تعقیب مظنون سرقت خودرو به صورتش شلیک کرده است

تروی فاینر، رئیس پلیس هیوستون در یک نشست خبری گفت: حدود ساعت 2 بامداد هنگامی که افسران اداره پلیس شهر میسوری خودرویی را در پمپ بنزین مشاهده کردند که درگیر سرقت شده بود. وی افزود که مظنون پشت فرمان یک روز قبل فردی را سرقت کرده بود.

به گفته فینر، در نهایت، مظنون ماشین را در یک محله متوقف کرد، پیاده شد و دوید. پلیس تعقیب کرد و او تیراندازی کرد و به صورت افسر کریستال سپولودا اصابت کرد.

مظنون به بیمارستان منطقه منتقل شد و در آنجا مرگ وی اعلام شد. پلیس هویت مظنون را اعلام نکرده است، اما گفته است که او بین 25 تا 30 سال سن دارد.

MCPD در یک پست رسانه اجتماعی نوشت: “خواهر ما یک مبارز است و از جراحاتش جان سالم به در خواهد برد.” ما در این زمان در کنار او و خانواده اش هستیم، زیرا می دانیم که راه بهبودی طولانی است.



منبع

فینر گفت که «آژانس های متعدد» منطقه را محاصره کردند و به جستجوی مظنون پرداختند. ماموران مظنون را در حیاط خانه ای پیدا کردند. فینر گفت که او شروع به تیراندازی به سمت پلیس کرد، پلیس نیز به تیراندازی پاسخ داد و چندین بار به او ضربه زد.

فینر گفت، وقتی خودرو از پمپ بنزین خارج شد، مأموران به دنبال آن رفتند. مدت کوتاهی بعد، افسران با پلیس هیوستون تماس گرفتند تا پشتیبان بگیرند.

به گفته مقامات، Sepulveda، که به مدت سه سال افسر شهر میسوری بوده است، از 23 ژوئیه در شرایط پایدار در بیمارستان بستری شده است.

شهر میسوری در حدود 20 مایلی جنوب غربی مرکز شهر هیوستون است.

به گفته مقامات، پس از درگیری خشونت آمیز در نزدیکی هیوستون در روز شنبه، 23 جولای، یک مرد تگزاس کشته شد و یک افسر پلیس در بیمارستان بستری شد.