پس از مرحله پلی آف، برادی با انتخاب ادامه دادن مواجه است

قبل از ترک تریبون، برادی از خبرنگاران تشکر کرد و گفت: “امیدوارم، می دانید، من این سازمان را دوست دارم. اینجا مکانی عالی برای بودن است و از همه شما برای استقبال از من متشکرم. … از احترام بسیار سپاسگزارم و امیدوارم همین را به شما عزیزان برگردانم.»

بعد از اینکه بوکانیرز روی دو مالکیت اول خود سه و نیم به میدان رفت، بردی قبل از اینکه همه چیز از هم بپاشد، رانندگی طولانی را انجام داد.

بردی و باکس (8-10) هیچ شانسی برای بازگشت مقابل دالاس (13-5) نداشتند. پارسونز و شرکت از ابتدا تا انتها بر برادی تسلط داشتند.

بردی گفت: «واقعاً این یک روز خواهد بود.

بردی در حالی که شاید برای آخرین بار از زمین خارج شد، کلاهش را برای جمعیت تکان داد و قبل از رفتن به تونل، ایستاد تا والدینش را ببوسد.

او بیشترین 66 پاس را در کارنامه خود پرتاب کرد که 35 مورد از آنها را برای 351 یارد، دو TD و یک توپ قطع کرد. بردی 65 تلاش برای نیوانگلند مقابل سانفرانسیسکو در 16 دسامبر 2012 داشت.

تامپا، فلوریدا (AP) – اگر تام بردی در خارج از فصل بازنشسته شود، پس از یکی از بدترین بازی‌های پلی آف دوران حرفه‌ای‌اش کنار خواهد رفت.

بردی برای بازی برگشت مقابل براک پردی و سانفرانسیسکو 49ers در دور بخش NFC به خانه باز نخواهد گشت. با این حال، او ممکن است برای همیشه به خانه برود.

بردی گفت: «آنطور که می‌خواستیم به پایان نرسانیم، اما لیاقتش را نداشتیم». به آنها اعتبار بدهید. آنها بازی خوبی انجام دادند، بازی های بسیار بیشتری نسبت به ما انجام دادند.»

بردی در نیمه اول بازی پلی آف از اولین بازی او در سال 2001، یعنی بازی Tuck Rule در 19 ژانویه 2002، در نیمه اول بازی حذف نشده بود.

در ابتدا از کابوی 22 پایین آمد، بردی به سمت راست خود غلتید و میدان باز در مقابل خود داشت، اما ناقص بدن خود را به پوشش چهارگانه در گوشه سمت چپ ناحیه انتهایی پرتاب کرد. چند بازی بعد از Cowboys 5، بردی توپ را برای گرفتن در پشت منطقه انتهایی که نزدیکترین بازیکن آن Jayron Kearse ایمنی Cowboys بود، پرتاب کرد که انتخاب را انجام داد.

بردی تقریباً همه رکوردهای پاس NFL را در اختیار دارد، بیش از هر بازیکنی در این ورزش قهرمانی را به دست آورده است و مقصد آن تالار مشاهیر فوتبال حرفه ای است. برای انتخاب دور ششم بد نیست.

راب معادی را در توییتر در https://twitter.com/robmaaddi دنبال کنید

بردی قرار است بازیکن آزاد شود، بنابراین او می تواند انتخاب کند که حرفه بی سابقه خود را در تیم دیگری ادامه دهد. علاقه زیادی به بازیکنی که فصل آینده در کمپ تمرینی 46 ساله شود، وجود خواهد داشت.

شخصاً برای بردی فصل پرآشوبی بود. ازدواج او با ژیزل بوندشن زمانی به پایان رسید که آنها در ماه اکتبر اعلام کردند که طلاقشان نهایی شده است. او اولین فصل باخت را در 23 سال زندگی حرفه‌ای خود داشت، اگرچه Buccaneers قهرمان NFC South شد و رتبه 4 را به دست آورد.

وقتی برادی با یک پاس TD 30 یاردی درست قبل از پایان کوارتر سوم با خولیو جونز ارتباط برقرار کرد، باکس سرانجام منطقه پایانی را پیدا کرد. اما دفاع Tampa یک دفاع راست TD داد و Bucs پس از رسیدن به Cowboys 2 در درایو بعدی خود نتوانستند گلزنی کنند.

بردی می‌گوید: «این نمونه‌ای بود که ما در تمام سال بازی کردیم، در بازی پاس ناکارآمد بود، در بازی دوندگی خیلی خوب نبود، بنابراین شکست دادن تیم‌های خوبی مانند آن سخت است.

___

قهرمان هفت‌بار سوپربول شب سختی را مقابل میکا پارسونز و دالاس کابوی‌ها پشت سر گذاشت و اولین مهار خود را در منطقه قرمز با باکانیرز در باخت 31-14 انجام داد که دوشنبه شب به فصل پرفراز و نشیب تامپا بی پایان داد.

AP NFL: https://apnews.com/hub/nfl و https://twitter.com/AP_NFL





منبع

این بازیکن 45 ساله و 5 بار MVP سوپربول، یک بار پس از فصل گذشته بازنشسته شد و 40 روز بعد بازگشت. او گفت که این بار برای تصمیم گیری خود زمان بیشتری صرف خواهد کرد.

بدترین شکست بردی در پلی آف 33-14 به بالتیمور ریونز در 10 ژانویه 2010 بود. این شکست نزدیک بود.

بردی نشان داد که علیرغم بازی در پشت خط حمله آسیب‌دیده و بدون ستاره، راب گرونکوفسکی، که در فصل خارج از فصل بازنشسته شد، در فصل معمولی چیزهای زیادی باقی مانده است. او رکورد NFL خود را برای تکمیل در یک فصل با 490 شکست، NFC را با 4694 یارد رهبری کرد و 25 تاچ داون با 9 مهار داشت.

بوکانیرز در صورت ادامه بازی او را می خواهند. لاونته دیوید، مدافع خط، گفت که چند هفته قبل از جذب او صبر خواهد کرد.

بردی قبل از این بازی 7-0 مقابل دالاس قرار گرفته بود، از جمله برد 19-3 در خانه در هفته 1.

اگرچه او فقط دو بار اخراج شد، کابوی ها او را تحت فشار قرار دادند تا چند بار دور ریخته شود و یکسری پاس های نادرست را مجبور کردند.

___