راسل گیج از تیم تامپا بی مقابل دالاس از میدان خارج شد

بازیکنان هر دو تیم زانو گرفتند و در حالی که پرسنل پزشکی در حضور گیج بودند دعا کردند. تام بردی که پاس را به گیج پرتاب کرد، قبل از شروع بازی در نزدیکی کادر پزشکی ایستاد.

AP NFL: https://apnews.com/hub/nfl و https://twitter.com/AP_NFL





منبع

تامپا، فلوریدا (AP) – تنها دو هفته پس از سقوط دامار هملین ایمنی بوفالو بیلز و نیاز به احیای مجدد در زمین، لحظه هیجان‌انگیز دیگری در دوشنبه شب در مقابل تماشاچیان اصلی رخ داد، زمانی که راسل گیج، گیرنده عریض Tampa Bay Buccaneers رخ داد. در اواخر کوارتر چهارم بازی پلی آف وایلد کارت مقابل دالاس با برانکارد از زمین خارج شد.

در 2 ژانویه، هاملین پس از انجام یک تکل دچار ایست قلبی شد. وقتی او با آمبولانس به بیمارستانی در سینسیناتی منتقل شد، هم تیمی ها اشک می ریختند. هاملین بهبود قابل توجهی داشته است و شاهد شکست بیلز دلفین ها در یک بازی وایلد کارت AFC از خانه بوده است.

گیج هنگامی که در مسیری تصادف کرد، به زمین رفت، آسیب دید، نتوانست ضربه ای محکم به گردن دونوان ویلسون زد. به نظر می رسید که سعی می کند بلند شود اما نتوانست و دستش را با ناراحتی به زمین کوبید.

قطعاً امیدوارم که او خوب باشد. او در حال حرکت بود، بنابراین این نشانه خوبی است.

تاد بولز مربی بوکانیرز گفت که گیج در انگشتانش حرکت دارد. او به دلیل ضربه مغزی به بیمارستان منتقل شد و از نظر آسیب دیدگی از ناحیه گردن مورد ارزیابی قرار گرفت.

___

راب معادی را در توییتر در https://twitter.com/robmaaddi دنبال کنید

___