پسر رونالد ریگان هنگام کشیدن دریاچه کاری در توییتر نام پدر را انداخت

او این سوال را مطرح کرد که آیا حزب جمهوری خواه پس از پیروزی کیتی هابز فرماندار آریزونا بر لیک در انتخابات فرمانداری سال گذشته “چیزی یاد گرفت”.

ریگان نوشت: «پدر من برای حزب جمهوری‌خواه خجالت می‌کشد که بداند دریاچه کاری در شام رونالد ریگان با صدای CPAC #خجالت‌آور صحبت می‌کند.

این شام که سال گذشته گلن بک را به عنوان سخنران خود در آن حضور داشت، به لیک فرصتی داد تا به یکی از بزرگترین موفقیت‌های خود بپردازد: دروغ‌های انتخاباتی.

ما باید دوباره حزب ریگان باشیم نه ترامپ… پسر رئیس جمهور فقید نوشت.

ریگان در توئیت خود افزود: قرار دادن لیک روی بلیط در 24 تضمین پیروزی بایدن خواهد بود.

ریگان، رئیس و رئیس بنیاد میراث ریگان، لیک را برای سخنرانی در شام رونالد ریگان در کنفرانس کنسرواتیو کنش سیاسی آخر این هفته هدف قرار داد.

مایکل ریگان ابراز بی اعتمادی به کری لیک نامزد سابق فرمانداری آریزونا کرد و گفت که پدرش از صحبت کردن او در شامی که به نام رئیس جمهور فقید نامگذاری شده بود، “خجالت می کشید”.

او بعداً نگرانی خود را در مورد لیک، که برنده نظرسنجی در مورد انتخاب معاون رئیس جمهور در CPAC بود، به عنوان یک چهره بالقوه در آینده حزب جمهوری خواه ابراز کرد.

ریگان به دنبال لیک و دروغ های سنگین انتخاباتی او در ماه های اخیر رفته است.

” حدس و گمان مدرک نیست. او باخت…” او توییت کرد.

مربوط…





منبع

ریگان در توییت دیگری در ماه گذشته، دادگاه تجدیدنظر آریزونا را نیز در رد چالش لیک در مورد شکستش در انتخابات مورد بررسی قرار داد.