آخ! کریس کریستی در بدترین نقاط دردناک ترامپ درست ضربه می زند

همانطور که کریستی اشاره کرد، سخنرانی ترامپ در CPAC با حضور متوسطی برگزار شد و ABC گزارش داد که پشت اتاق “تقریباً کاملاً خالی است”.

کریستی گفت که ترامپ از تعداد جمعیت به عنوان نمونه ای از قدرت و اقتدار خود استفاده می کند و من فکر نمی کنم او دیگر آن را داشته باشد.

کریستی با اشاره به کنوانسیون جناح راست که رئیس جمهور سابق در روز شنبه در آن سخنرانی کرد، گفت: «شما صحنه‌ها را در CPAC دیدید.» “آن اتاق نیمه پر بود.”

معروف است که ترامپ روی تعداد جمعیت وسواس دارد و یکی از اولین دروغ های دولت او ادعای نادرست در مورد جمعیت مراسم تحلیف او بود. او اغلب در مورد ازدحام جمعیت در راهپیمایی‌های خود ادعاهای متورم می‌کرد و اصرار داشت که حتی زمانی که صندلی‌های خالی به وضوح قابل مشاهده است، آنها فروخته شده‌اند.

کریستی گفت که موضوع صندلی خالی ترامپ فراتر از CPAC است و حدس می‌زند که رئیس‌جمهور سابق تجمعات زیادی برگزار نمی‌کند زیرا می‌داند که جمعیت آن‌طور که قبلاً بودند، نیستند.

کریس کریستی، فرماندار سابق نیوجرسی، با ضربه زدن به یکی از نقاط دردناک شناخته شده دونالد ترامپ: تعداد جمعیت، به سمت رفیق سابقش شلیک کرد.

او از آن زمان به شدت از رئیس جمهور سابق انتقاد کرد و ماه گذشته پیش بینی کرد که اگر ترامپ نامزد انتخابات 2024 باشد، از جو بایدن شکست خواهد خورد.



منبعکریستی زمانی یکی از متحدان نزدیک ترامپ بود و در سال 2016 به یکی از اولین نام‌های مطرح در حزب تبدیل شد که پس از پایان تلاش خود برای نامزدی حزب جمهوری‌خواه، از او حمایت کرد. کریستی اغلب در دوران ریاست جمهوری ترامپ در مدار ترامپ قرار داشت و در سال 2020 به عفونت کووید-19 مبتلا شد و در عین حال به ترامپ برای آماده شدن برای مناظره ها کمک کرد.