پسر در تشریح آگهی ترحیم فلوریدا می نویسد: پدر «بیشتر از آنچه لیاقتش را داشت زندگی کرد».

نوزاد گریان بیرون مجتمع آپارتمانی تگزاس پیدا شد. پلیس می گویند که مادر چند روز بعد پیدا شد



منبع

سخنگوی گانت، ناشر فلوریدا تایمز-یونیون، یک روزنامه روزانه مستقر در جکسونویل، در ایمیلی به مک کلاچی نیوز نوشت که این آگهی ترحیم “به دستورالعمل های داخلی ما پایبند نیست و ما در حال بررسی بیشتر این موضوع هستیم.”

نوشته های بی رحمانه صادقانه او با خوانندگان سراسر کشور طنین انداز شد.

در این قطعه آمده است: «از او سه فرزند، نه چهار فرزند، به یادگار مانده است. اوه، پنج فرزند. از سال 2022، ما معتقدیم که یک مورد دیگر وجود دارد که در مورد آن می دانیم، اما می تواند بیشتر باشد.”

فاف جونیور پدرش را یک الکلی بدسرپرست و یک خودشیفته توصیف کرد که «هیچ ویژگی رستگاری نداشت» و «ناتوان از عشق» بود.

در آگهی ترحیم می‌گوید: «سرگرمی‌های لارنس پدر شامل آزار همسر اول و فرزندانش بود. او عاشق شروع پروژه‌ها بود اما هیچ‌کدام از آنها را دنبال نکرد. او سال‌ها از زندگی یک بارفلای لذت می‌برد و یک فضای زندگی کوچک، استودیو، بالای سوراخ مورد علاقه‌اش در دیوار، باشگاه نشویل، داشت.

TikTok نشان می دهد شیشه ای از آب تیره رودخانه می سی سی پی که توسط دو پدر و پسر در دستور پخت استفاده می شود

یک صفحه اینترنتی که نحوه ارسال آگهی ترحیم را به اتحادیه فلوریدا تایمز توضیح می دهد، می گوید که نویسنده می تواند یک آگهی ترحیم را در سیستم روزنامه وارد کند، در آن زمان نماینده یک ایمیل برای ارسال کننده ارسال می کند «با مدرکی مبنی بر اینکه آگهی ترحیم در آن چگونه خواهد بود. روزنامه چاپی، قیمت و مهلت پرداخت.»

اکنون ناشر روزنامه در حال بررسی چگونگی انتشار این مقاله است.

پلیس یوتا می گویند پدر نوجوان را در بازی کیک بال تحت فشار قرار می دهد و با اتهامات کودک آزاری روبرو می شود

Pfaff جونیور به NBC News گفت که نوشتن آگهی ترحیم به او کمک کرد تا ترومای دوران کودکی خود را بهبود بخشد.

این رسانه می گوید که مرگ فرد باید با “یک طرف دارای مجوز” تأیید شود. این صفحه هیچ اشاره‌ای به دستورالعمل‌هایی برای آنچه که یک آگهی ترحیم باید شامل شود، نمی‌کند.

فاف جوان در یک مصاحبه ویدیویی به اتحادیه تایمز فلوریدا گفت که نمی‌خواست در هنگام نوشتن آگهی ترحیم درباره اینکه پدرش کیست دروغ بگوید.

در این مراسم که در تاریخ 2 ژوئیه اجرا شد، می‌گوید پفاف برای پدرش، لارنس فاف پدر، در 27 ژوئن در سن 81 سالگی درگذشت. “مرد خانم” که نمی دانست چند فرزند دارد.

پسرش نوشت، پفاف پدر بیش از 20 سال افسر اداره پلیس نیویورک بود، اما اسلحه و نشان او را به دلیل اعتیاد به الکل گرفته بودند.

اداره پلیس نیویورک به درخواست مک کلاچی نیوز در 8 جولای برای اظهار نظر پاسخ نداد.

هدررنی فاریس در اظهار نظری در صفحه فیس بوک اتحادیه تایمز فلوریدا نوشت: “من واقعاً از اینکه او حقیقت را گفت قدردانی می کنم.” “همچنین من واقعاً مقاله را به خاطر شجاعت کافی برای چاپ آن تحسین می کنم.”

او به این نشریه گفت: “من در ابتدا بسیاری از آگهی های ترحیم را خواندم، و بسیاری از آنها بسیار مثبت بودند، بنابراین من می گویم، “چگونه می توانم این را به گونه ای بنویسم که مثبت باشد اما واقعاً چیزهای مثبت بگویم؟”

فاف جونیور به اتحادیه فلوریدا-تایمز گفت که آخرین بار پدرش را حدود 30 سال پیش دید و یک سال قبل از مرگش مراسم ترحیم خود را نوشت.

کاتلین فریزیر در اظهار نظری نوشت: «نیازی نبود که شرکت مادر ناشر شما عذرخواهی کند. «اگر پدرش می‌خواست یک مراسم درگذشت عادلانه داشته باشد، باید از ۸۱ سال زندگی‌اش در اینجا استفاده می‌کرد تا سعی کند مردی شایسته باشد.»

به گزارش این نشریه، لارنس فاف جونیور گفت که می‌خواهد «حقیقت» را در مورد پدرش که از او جدا شده بود، بگوید، زمانی که او برای اتحادیه فلوریدا تایمز در مورد او درگذشت.

Pfaff Jr. نوشت که پدرش راه ویرانگری را پشت سر گذاشت و «به فرزندان بالغ خود آسیب رساند و آنها را شکسته رها کرد.

او نوشت: «لورنس پدر را می‌توان به خاطر اینکه برای خیلی‌ها پدر بود و برای هیچ‌کس پدر بود به یاد آورد».

صفحه «سوالات متداول» در وب‌سایت Gannett شامل فهرست گلوله‌ای از اطلاعاتی است که معمولاً در آگهی ترحیم گنجانده شده است، مانند نام کامل، سن در هنگام مرگ، اعضای خانواده و بازماندگان، سابقه کار و اطلاعات خدمات تشییع جنازه. در این صفحه دستورالعملی برای نحوه نگارش درگذشت ذکر نشده است.