رئیس دانشگاه UMN متهم به کمک به میلیاردر چینی است که ادعا می شود به دانش آموزی تجاوز جنسی کرده است.

یکی از معاونان دانشکده مدیریت کارلسون دانشگاه مینه‌سوتا به ریچارد لیو، بنیانگذار JD.com کمک کرده تا تجاوز جنسی یک دانشجوی مقطع کارشناسی را نزدیک به چهار سال پیش کم اهمیت جلوه دهد.

پس از درگیری دیگر، تجاوز ادعایی صورت گرفت.

را برنامه DBA جهانی 57 اعتباری گزارش شده است که با مشارکت دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه Tsinghua در چین ارائه شده است. مدرسه کارلسون می‌گوید که برای «مدیران سطح بالا که تمام وقت در چین و منطقه اطراف کار می‌کنند» طراحی شده است و آنها را برای «تصور استراتژیک شرکت‌های چندملیتی، بررسی انتقادی چالش‌های کسب‌وکار و تحول فناوری، و پیگیری نوآورانه کارآفرینی شرکتی در یک مجتمع آماده می‌کند». بازار جهانی.”

اطلاعات بیشتر از NextShark: فی نهانگ، نماد موسیقی ویتنامی آمریکایی، بر اثر COVID-19 درگذشت

اطلاعات بیشتر از NextShark: 6300 دلار پول نقد از 2 رستوران کره ای در لس آنجلس سرقت شد

وکیل کوی ادعاهای این یادداشت را رد کرده و تاکید کرده است که موکل آنها به طور کامل در تحقیقات همکاری کرده است.

این پرونده که موجی از شوک را در سراسر چین ایجاد کرده است، به شب 30 اوت 2018 باز می گردد، زمانی که دانش آموز ناشناس گفته می شود توسط لیو مورد تجاوز قرار گرفته است بعد از اینکه او را به یک مهمانی شام مجلل دعوت کرد.

هنگامی که او از وضعیت آگاه شد، دکتر کوی به سایرین در دانشگاه پیوست که تمام تلاش خود را انجام دادند تا آن شب و روز بعد بی‌وقفه تلاش کنند تا از شاکی و متهم حمایت کنند زیرا از سیاست‌های دانشگاه پیروی می‌کردند و در عین حال تلاش می‌کردند حقوق مربوطه را حفظ کنند. وکیل او به دیلی گفت.

ظاهراً دانش آموز خواسته بود که بعد از شام به خانه برود، اما لیو در عوض او را به عمارت ناشناخته ای در مینیاپولیس برد.

گزارش شده است که لیو این ضیافت را به افتخار دانشجویان داوطلبی که به او و همکلاسی هایش در طول یک هفته اقامت تابستانی در برنامه دکترای جهانی مدیریت بازرگانی (DBA) دانشگاه کمک کردند، ترتیب داد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های ژاپنی ایستگاه اتوبوس توتورو در اندازه واقعی برای نوه‌های خود ایجاد کردند

درگیری رخ داد و دانش آموز در نهایت به مجتمع مسکونی اش منتقل شد. اما لیو ظاهراً به دنبال خود ادامه داد او

او فقط مرا روی تخت انداخت. او روی من بود. او سنگین بود. سعی کردم او را دور کنم. اما او بالای سر من بود و سپس به من تجاوز کرد.

به گزارش روزنامه دانشجویی، این ادعا در یادداشتی در 16 ژوئن مطرح شد که ادعا می‌کرد کوی در هماهنگی با تیم حقوقی لیو عمل کرده است. مینه سوتا دیلی. ظاهراً کوی به عنوان رابط بین لیو و وکلایش عمل می کرد و مخفیانه مکالمات تلفنی را ضبط می کرد که شامل دانش آموز می شد.

تصویر ویژه از طریق گابونوبو (ترک کرد؛ CC BY-SA 4.0) و اداره پلیس مینیاپولیس (درست)



منبع

انتظار می رود محاکمه لیو در سپتامبر یا اوایل اکتبر آغاز شود. قربانی ادعا شده به دنبال 50000 دلار و غرامت مجازات است.

دانش آموز بعداً به یکی از دوستانش پیامک داد: «او مرا به داخل وسیله نقلیه کشاند. او شروع به پیشرفت فیزیکی در داخل وسیله نقلیه کرد. به او التماس کردم که دست از کار بکشد اما او گوش نکرد.»

ماه گذشته، وکلای این دانش آموز گزارش شده است که هایتائو “تونی” کوی را متهم کرده اند که فعالانه برای تضعیف ادعاهای او پس از حمله ادعایی تلاش می کند. Cui معاون دانشیار برنامه جهانی DBA است.

اطلاعات بیشتر از NextShark: مرد ناامید در چین کابل‌های اینترنت «آهسته» را آتش زد و باعث قطعی چند روزه اینترنت برای هزاران نفر شد.