مرد چینی از اینکه فهمید تخمدان دارد و 20 سال است قاعدگی دارد شوکه شد

چن تحت عمل جراحی قرار گرفت در 6 ژوئن پس از اینکه از این خبر مضطرب شد. او 10 روز بعد آزاد شد و لو ژیپینگ، جراح که این عمل را انجام داد، به رسانه‌های چینی گفت که چن “به سرعت آسوده شد و اعتماد به نفس او بازگردانده شد.”

پس از سفر 930 مایلی از استان سیچوان به گوانگژو برای بازدید از بیمارستانی که مشکلات دستگاه تناسلی را درمان می‌کند، چن از طریق معاینه پزشکی متوجه شد که اندام‌های تناسلی زنانه مانند رحم و تخمدان‌ها نیز دارد.

یک مرد چینی که به دنبال درمان مشکل ادراری مکرر خود بود، وقتی متوجه شد که تخمدان دارد و 20 سال است که عادت ماهانه دارد، شوکه شد.

علیرغم درمان آپاندیسیت، علائم چن همچنان ادامه داشت. سال گذشته بود که پزشکان سرانجام علت علائم او را پیدا کردند: طبق گزارش ها، چن کروموزوم های جنسی زن داشت.

پرستار بیش از 12000 دلار برای افراد بی خانمان و سالمندان در نیویورک در میان قرنطینه جمع آوری می کند



منبع

اطلاعات بیشتر از NextShark: «کرونا ویروس چینی» رو به افزایش است زیرا مردم نژاد را به یک ویروس اختصاص می‌دهند

اطلاعات بیشتر از NextShark: الکس لی 25 ساله جوانترین قانونگذار کالیفرنیا در 82 سال اخیر شد

بر اساس گزارش سازمان ملل متحد، حدود 0.05 و 1.7 درصد از جمعیت جهانی اینترسکس است

ظاهراً علائم چن بلافاصله پس از انجام عمل جراحی اصلاحی برای ادرار نامنظم او در دوران بلوغ شروع شد. او در 20 سال گذشته همچنان علائم را تجربه می کرد.

از این محتوا لذت می برید؟ از NextShark بیشتر بخوانید!

معاینات پزشکی بیشتر همچنین نشان داد که سطح هورمون مردانه آندروژن او کمتر از حد متوسط ​​است. هورمون‌های زنانه و تخمدان‌های چن نیز فعال بودند و طبق گزارش‌ها با یک زن بالغ سالم قابل مقایسه بودند. پس از ظهور، مرد بود به عنوان اینترسکس شناخته شده استیعنی اندام تناسلی مرد و زن داشت.

این مرد 33 ساله که برای محافظت از هویتش تنها با نام مستعارش چن لی شناسایی شد، در ابتدا پس از شکایت از ناراحتی شکمی و شکایت به آپاندیسیت تشخیص داده شد. خون در ادرار او، مطابق با پست صبحگاهی چین جنوبی.

مطالب بیشتر از NextShark: اتهامات وارده به مردی که روی زن 83 ساله کره ای آمریکایی کتک زد و تف کرد

از این نقطه به بعد، او می تواند زندگی خود را به عنوان یک مرد زندگی کند، اما نمی تواند تولید مثل کند، زیرا بیضه های او نمی توانند اسپرم تولید کنند. لو همچنین اشاره کرد که گذراندن همه اینها معمولاً منجر به آسیب روانی می شود.

تصویر از طریق عکاس حرفه ای مارکو ورچ (CC BY 2.0)