پزشکی قانونی فاش کرد که دانشجویان مقتول دانشگاه آیداهو در رختخواب سلاخی شده اند


لوئیس جی رندون / دیلی بیست / اینستاگرام

لوئیس جی رندون / دیلی بیست / اینستاگرام

پلیس به خانه چهار دانشجوی دانشگاه آیداهو که روز یکشنبه کشته شده بودند، رسید تا اجساد بی‌جان آنها را که هنوز در رختخواب بودند، کشف کنند، جایی که پزشکی قانونی محلی گفت “احتمالا” گروه دوستان در حالی که چند ساعت قبل خوابیده بودند، سلاخی شده بودند.

کتی مابوت، پزشکی قانونی شهرستان لاتاه، جزئیات تکان دهنده را در روز پنجشنبه در مصاحبه آخر شب با NewsNation بیان کرد. بانفیلد، جایی که او همچنین فاش کرد که هر قربانی چندین بار چاقو خورده است.

قبل از اظهارات مابوت، پلیس تقریباً تمام جزئیات مربوط به اتفاقات داخل خانه مسکو، آیداهو را مخفی نگه داشته بود.

حضور پزشک قانونی فهرست رو به رشدی از تئوری‌هایی را که شروع به پخش شدن کرده بودند، نشان داد، که شامل این احتمال بود که چاقوکشی دسته‌جمعی پس از یک مهمانی خانگی رخ داده باشد – چیزی که همسایه‌ها می‌گویند در این خانه شش خوابه، درست خارج از دانشگاه، مکرر بوده است.

مابوت وقتی از او پرسیده شد که آیا می‌تواند انگیزه بالقوه‌ای را تنها بر اساس زخم‌ها تعیین کند، گفت که ظاهراً این زخم‌ها از جانب شخصی خشمگین آمده است.

او گفت: “برای اینکه چهار نفر را با چاقو بکشند باید یک نفر خیلی عصبانی باشد.”

پلیس در حال تحقیق در مورد قتل های مرموز دانش آموز آیداهو برای شکار چاقو به سبک «رمبو» است.

مابوت قبلاً به آن گفته بود سخنگو-بررسی برخی از قربانیان در اثر حمله با چاقو زخم‌های دفاعی داشتند که او آن را “شخصی” توصیف کرد. او همچنین گفت هیچ نشانه ای از تجاوز جنسی به هیچ یک از قربانیان وجود ندارد.

دانش آموزان کشته شده به عنوان اتان چاپین، 20 ساله، از کانوی، واشنگتن شناسایی شدند. مدیسون موگن، 21 ساله، از Coeur d’Alene، آیداهو. Xana Kernodle، 20 ساله، از Avondale، آریزونا. و Kaylee Goncalves، 21 ساله، از Rathdrum، آیداهو.

پلیس هنوز دستگیری، شناسایی مظنون یا سلاح مورد استفاده در قتل‌ها را – که مظنون است با چاقوی بزرگ انجام شده است – پیدا نکرده است.

جیمز فرای، رئیس پلیس مسکو، جزئیات ساعات پایانی دانش آموزان را در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز چهارشنبه فاش کرد. او گفت گونکالو و موگن شنبه شب را در یک بار در مرکز شهر گذرانده بودند، در حالی که چاپین و کرنودل – که با هم قرار داشتند – عصر را در یک مهمانی در محوطه دانشگاه گذراندند.

همچنین بخشی از تحقیقات پلیس یک جریان Twitch است که موگن و گونکالوز را در حال سفارش در یک کامیون مواد غذایی در حدود ساعت 1:30 صبح یکشنبه، فقط چند ساعت قبل از کشته شدن دستگیر کردند.

پلیس گفت که در حال بررسی همه افرادی است که توسط جریان اسیر شده اند، و همچنین دو هم اتاقی دیگر، دیلان مورتنسن و بتانی فونکه، که در جریان چاقوکشی دسته جمعی داخل خانه بودند اما آسیبی ندیدند.

مقامات قاطعانه گفته‌اند که هم اتاقی‌های بازمانده – که چند ساعت قبل از حمله مرگبار در مجموعه‌ای از عکس‌های اینستاگرام به همراه چهار قربانی نشان داده شده‌اند – به عنوان شاهد یا مظنون در نظر گرفته نمی‌شوند.

فونکه و مورتنسن به پیام‌های متعدد The Daily Beast در حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود که به صورت خصوصی تنظیم شده‌اند، پاسخ ندادند. پلیس گفت که هیچ یک از این زنان که هر دو 21 ساله هستند با 911 تماس نگرفتند.

پلیس برای اولین بار پس از تماس تلفنی 911 در حوالی ظهر یکشنبه برای یک “فرد بیهوش”، ساعاتی پس از اینکه گمان می‌رود این گروه کشته شده‌اند، از قتل مطلع شد.

دیلی بیست درخواست ضبط مکالمه با 911 را ارائه کرد، اما روز پنجشنبه در ایمیلی به آنها گفته شد که وکیل شهر آن را “معاف از افشای عمومی” دانسته است.

پخش زنده Twitch، دانش آموزان خندان آیداهو را ساعت ها قبل از کشتار وحشتناک نشان می دهد

در حالی که مقامات در انتشار اطلاعات کند بوده اند، خانواده و دوستان قربانیان به رسانه های اجتماعی مراجعه کرده اند تا پلیس مسکو را به دلیل اصرار اولیه برای مصون ماندن شهر ۲۵۰۰۰ نفری از حمله بعدی در رسانه های اجتماعی مورد توجه قرار دهند – چیزی که فرای اکنون پذیرفته است تا زمان دستگیری احتمالی وجود دارد. ساخته شده.

Aubrie Goncalves، خواهر Kaylee، روز چهارشنبه در پست اینستاگرامی خود نوشت: “نمرات شما به شدت کمتر از زندگی شما مهم است.” شما بچه ها تا زمانی که این بیمار پیدا نشود در امان نیستید. اگر فردی که این کار را انجام داده است قادر به کشتن چهار انسان بیگناه است، قادر است تعداد بیشتری را نیز بکشد.»

از روز دوشنبه تعداد زیادی دانشجو از مسکو فرار کرده اند. کلاس ها در روز دوشنبه به طور رسمی لغو شد اما روز بعد بازگشت.

رئیس دانشگاه، اسکات گرین، هنگام سخنرانی در کنفرانس مطبوعاتی روز چهارشنبه با اشک هایش مقابله کرد. او سپس گفت که از کارکنانش خواسته است که با دانش‌آموزان انعطاف‌پذیر باشند، زیرا آنها غم از دست دادن همکلاسی‌های خود را دارند و می‌ترسند که آنها بعدی باشند.

در حالی که پلیس برای یافتن عامل این جنایت تلاش می کند، خانواده و دوستان به یاد دانشجویان کشته شده – که همگی در زندگی یونانی دانشگاه دست داشتند – به رسانه های اجتماعی رفته اند.

جفری کرنودل، پدر زنا، روز پنجشنبه به یک ایستگاه تلویزیونی آریزونا گفت که دخترش “بچه سختی” است. او همچنین گفت که معتقد است دخترش تا آخر با قاتل او جنگید – که این را “زخم های دفاعی” کشف شده توسط مابوت نشان می دهد.

زنا دانشجوی دانشگاه بود و در رشته بازاریابی تحصیل کرد. جفری گفت که او حدود یک سال با چاپین قرار داشت و با هم زندگی می کردند.

خانواده وی در بیانیه ای اعلام کردند که چاپین یکی از سه قلوها بود که همه آنها در دانشگاه آیداهو ثبت نام کرده بودند. او در سال اول تحصیلی در رشته مدیریت تفریحی، ورزشی و گردشگری بود.

پدر این جوان 20 ساله این هفته از پلیس مسکو انتقاد کرده است و از کارآگاهان خواسته است تا در تحقیقات خود شفاف‌تر عمل کنند تا شایعاتی را که خلأ اطلاعات را پر کرده است، خنثی کنند.

جیم چاپین در بیانیه ای به فاکس نیوز نوشت: «فقدان اطلاعات از سوی دانشگاه آیداهو و پلیس محلی وجود دارد که تنها به شایعات و کنایه های نادرست در مطبوعات و رسانه های اجتماعی دامن می زند. “سکوت بعد از قتل پسرمان عذاب خانواده ما را بیشتر می کند… من از مقامات می خواهم که حقیقت را بیان کنند، آنچه را که می دانند به اشتراک بگذارند، مهاجم را پیدا کنند و از جامعه بزرگتر محافظت کنند.”

Alivea Goncalves، خواهر بزرگ Kaylee، روز چهارشنبه به Daily Beast گفت که خواهر و برادرش یک سالمند هستند. او قصد داشت در آغاز سال جدید به تگزاس نقل مکان کند و یک شغل فنی در آنجا کار کند.

Alivea در بیانیه ای نوشت: “بله، ما همه دلشکسته ایم.” “بله، همه ما درک می کنیم. اما قوی تر از هر یک از این احساسات خشم است. ما عصبانی هستیم. تو باید عصبانی باشی.»

Alivea گفت که Goncalves سال‌ها بهترین دوست با Mogen، یک کارشناس ارشد بازاریابی بود.

استیو گونکالوز، پدر کیلی، در بیانیه‌ای به The Daily Beast گفت: «کیلی و مدی هنوز باید با ما باشند. “این هیولایی که زندگی آنها را گرفت، و زندگی زنا و اتان باید مجازات شود و مسئول شناخته شود… من و خانواده ام تا زمانی که کیلی، مدی، زنا و اتان به عدالتی که لیاقتش را دارند نرسند آرام نخواهیم گرفت.”

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





منبع