فریش مسابقه با بوبرت را در حالی که بازگو می کند، می پذیرد

دنور (AP) – آدام فریش، دموکرات، روز جمعه در رقابت تنگاتنگ خود در مجلس نمایندگان آمریکا در برابر لورن بوبرت جمهوری‌خواه که احتمالاً به بازشماری آرا منجر می‌شود، رضایت داد، اما تاکید کرد که چگونه نمایش قوی و شگفت‌آور او نشان داد که رای‌دهندگان جمهوری‌خواه در منطقه وسیع کلرادو از سبک گستاخی بوبرت خسته شده‌اند. .

در کلرادو، زمانی که اختلاف آرا بین دو نامزد برتر کمتر از 0.5 درصد کل آرای نامزد اصلی باشد، بازشماری اجباری آغاز می شود. در روز جمعه، این حاشیه حدود 0.34٪ بود.

فریش گفت: «آمریکا از سیرک خسته شده است، از عدم احترام به نهادها و دموکراسی ما خسته شده است، و از فقدان مدنیت در گفتمان ما خسته شده است.

آسوشیتدپرس اعلام کرده است که انتخابات در ناحیه سوم کنگره کلرادو برای برگزاری انتخابات بسیار نزدیک است. AP منتظر نتایج یک بازشماری احتمالی برای فراخوان مسابقه خواهد بود. با تقریباً تمام آرا شمارش شده، بوبرت، رئیس جمهور فعلی، با 0.16 درصد یا 551 رای از نزدیک به 327000 رای شمارش شده، از آدام فریش دموکرات جلوتر است.

مانند رئیس جمهور سابق، سبک تحریک آمیز بوبرت باعث افزایش عصبانیت ضد نظام شده و طرفداران وفادار خود را در جناح راست به دست آورده است. با حضورهای مکرر در تلویزیون و نام خانوادگی، پول کمپین به جریان افتاد – او در دو سال گذشته 6.6 میلیون دلار جمع‌آوری کرد، مبلغی نجومی برای یکی از اعضای تازه‌کار مجلس.

به نظر فریش، رقابت نزدیک نشان می دهد که به نظر می رسد رای دهندگان در ناحیه عمدتاً روستایی کلرادو از آنچه که او آن را «طعم آمیز» و «خشم» بوبرت می نامید، خسته شده اند.

اظهارات فریش پس از آن بیان شد که بوبرت در اواخر روز پنجشنبه در یک ویدئوی توییتی از ایستادن او در مقابل ساختمان کنگره آمریکا مدعی پیروزی شد.

حاشیه نزدیک به طور غیرمنتظره برای بوبرت، یکی از سرسخت ترین حامیان کنگره از دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، آخرین نشانه ای بود که نشان می داد نفوذ ترامپ بر رای دهندگان جمهوری خواه در بحبوحه جنگ سراسری بر سر جهت گیری حزب جمهوری خواه در حال کاهش است. این سوالی است که برخی از رهبران جمهوری خواه در مقصر دانستن تا حدی ترامپ به خاطر نتایج ناگوار میان دوره ای خود مطرح کردند، حتی زمانی که رئیس جمهور سابق در راه اندازی نامزدی ریاست جمهوری 2024 خود پیشروی کرد.

عضو سابق شورای شهر در شهر شیک آسپن سعی کرد از این خستگی سود ببرد. او به ندرت به دموکرات بودنش در مبارزات انتخاباتی اشاره کرد و از برکناری نانسی پلوسی دموکرات از ریاست مجلس حمایت کرد و گفت که می خواهد دمای حزبی در واشنگتن را کاهش دهد. این حفاری غیرمستقیم در بوبرت بود که با رای دهندگان در یک منطقه بسیار روستایی که اگرچه محافظه کار بودند، اغلب از عمل گرایان حمایت می کردند، طنین انداز شد.



منبع

فریش گفت که از بازشماری مجدد حمایت می‌کند، اما این غیرواقعی است که فکر کنیم با این کار آرای کافی برای پیروزی او کاهش می‌یابد.

فریش گفت: «ما به کشور نشان دادیم که سیاستمداران افراطی را می توان شکست داد، صداهای بلند شکست ناپذیر نیستند و فریاد زدن مشکلات را حل نمی کند.

بوبرت قبل از تشکر از حامیانش گفت: “در ژانویه بیایید، می توانید از دو چیز مطمئن باشید. من برای دومین دوره ریاست جمهوری خود سوگند یاد خواهم کرد زیرا خانم کنگره شما و جمهوری خواهان می توانند در نهایت خانه پلوسی را به مجلس خلق بازگردانند.”