پدر پس از اینکه پلیس گفت در کمتر از یک ساعت «18 یا 19 بار» تماس گرفته و از تکالیف پسرش شکایت کرده است، دستگیر شد.

پلیس می گوید، پدری از اوهایو پس از تماس مکرر با مدرسه – و سپس پلیس – برای شکایت از تکالیف فرزندش دستگیر شد.

گروهبان کارآگاه آدام پرایس از اداره پلیس آکسفورد به TODAY.com می گوید که آدام سایزمور تقریباً “18 یا 19 بار” در کمتر از یک ساعت با پلیس تماس گرفت.

پرایس می‌گوید: «این یک مدرسه K-5 است، بنابراین تکالیف غیرعادی وجود ندارد.»

Sizemore در یک پست صوتی به TODAY.com می گوید که “بیشتر” اتهامات درست نیستند.

سایزمور می‌گوید: «من یک پدر یک پسر و یک دختر مجرد هستم و فقط سعی می‌کنم بهترین کاری را که می‌توانم انجام دهم و این تنها کاری است که می‌توانم انجام دهم. “مردم اشتباه می کنند.”

طبق گزارش پلیسی که توسط اداره پلیس آکسفورد به TODAY.com ارسال شده است، در 29 فوریه، آدام سایزمور «مکرراً» با مدرسه ابتدایی کرامر در آکسفورد تماس گرفت «زیرا پسرش مشق شب می‌گیرد که از زمانی که او بعد از مدرسه با او می‌گذراند، می‌گیرد. “

طبق گزارش پلیس، سایزمور در تلاش بود تا به مدیر جیسون مرز برسد که در دسترس نبود. پس از انتقال Sizemore به پست صوتی Merz، گزارش می گوید که او شروع به تماس مکرر با مدرسه کرد.

در گزارش پلیس آمده است: “در این گفتگوها، سایزمور در حالی که منشی ها را مطالبه می کرد، به آنها فحش داد.”

طبق گزارش پلیس، یک افسر منابع مدرسه با سایزمور «چند بار» تلفنی صحبت کرد و به او دستور داد که دیگر تماس نگیرد.

افسر گفت که او اشاره کرد که سخنرانی سایزمور نامفهوم بود، از سایزمور پرسید که آیا او مست است و سایزمور توضیح داد که او “بالا” است.

آن افسر در گزارش پلیس نوشت: “سایزمور همچنان به من فحش می داد و من را با نام هایی مانند “B****” صدا می کرد، او همچنین به من گفت که می خواهد مطمئن شود کارم را از دست داده ام. من به سایزمور توضیح دادم که اگر (او) دوباره تماس گرفت، من یک اتهام آزار و اذیت مخابراتی علیه او تشکیل می‌دادم. در نهایت تماس را قطع کردم. سایزمور با همان رفتاری که به او اخطار داده شده بود، تماس گرفت.

بر اساس این گزارش، دو افسر از خانه سایزمور بازدید کردند اما او در را باز نکرد. وقتی یکی از افسران به مدرسه بازگشت، سایزمور همچنان در حال تماس بود.

در این گزارش آمده است که سایزمور در نهایت با مرز صحبت کرد و اظهار داشت که نمی‌خواهد پسرش مشق شب داشته باشد و شروع به فحش دادن به او کرد. مرز تماس را پایان داد.

بر اساس گزارش پلیس، در 1 مارس، Sizemore تماس با مدرسه ابتدایی Kramer را از سر گرفت. مدیر ارشد مرز به پلیس گفت که سایزمور در یک پیام صوتی گفت: “امیدوارم شما (مرز) امروز بریس های پسر بزرگ خود را بپوشید و مانند یک پسر بزرگ صحبت کنید.” مرز به پلیس گفت که نگران است سایزمور به مدرسه بیاید.

پرایس به TODAY.com می گوید، در آن روز، Sizemore تقریباً 18 یا 19 تماس با ایستگاه پلیس آکسفورد برقرار کرد.

مردی که توسط پلیس به عنوان سایزمور شناسایی شده است، در فایل صوتی پست صوتی که توسط اداره پلیس آکسفورد به TODAY.com ارسال شده است، گفت: «شما به خاطر کارمندانتان کمی جویدن دارید. – آنهایی که من پول می دهم – پس اگر می توانید با من تماس بگیرید…”

به گفته پلیس، پدر در تلاش برای تماس با رئیس، به تماس با پلیس ادامه داد و به گفته پلیس به پست صوتی رئیس منتقل شد.

در فیلم دوربین بدن که توسط اداره پلیس آکسفورد به TODAY.com ارسال شده است، سایزمور در خارج از خانه اش بازداشت می شود.

پرایس به TODAY.com می گوید که سایزمور به دو مورد آزار و اذیت مخابراتی (یک جنایت درجه یک) و یک مورد تهدید (جنایت درجه چهارم) متهم شده است.

به گفته پرایس، اگر سایزمور مجرم شناخته شود، برای هر مورد آزار و اذیت مخابراتی با حداکثر 1000 دلار جریمه و تا شش ماه زندان مواجه خواهد شد. برای این اتهام تهدیدآمیز، سایزمور با جریمه 250 دلاری و 30 روز زندان مواجه است.

سایزمور پس از دستگیری به زندان شهرستان باتلر منتقل شد. پرایس می‌گوید که سایزمور دیگر در بازداشت نیست، اگرچه او نمی‌توانست تایید کند که آیا سایزمور ضمانت‌نامه را بسته یا توسط قاضی آزاد شده است. تاریخ بعدی دادگاه سایزمور 28 مارس است.

سخنگوی ناحیه مدرسه تالاوندا به TODAY.com می‌گوید که اطلاعات بیشتری فراتر از آنچه در گزارش پلیس آمده است، ندارد.

سخنگوی می افزاید، “من به اشتراک می گذارم که ما تماس ها و پیام های مشابهی را با تماس ها و پیام های دریافتی توسط اداره پلیس آکسفورد، هم با سرپرست و هم با مدیر مدرسه ابتدایی کرامر دریافت کرده ایم.”

این مقاله در ابتدا در سایت TODAY.com منتشر شده است

منبع