مدیر فرودگاه در درگیری با ماموران فدرال در خانه اش در آرکانزاس هدف گلوله قرار گرفت

مدیر اجرایی لایحه و هیلاری کلینتون به گفته پلیس، فرودگاه لیتل راک، آرکانزاس، روز سه‌شنبه زمانی که ماموران فدرال برای صدور حکم تفتیش به خانه او رسیدند هدف گلوله قرار گرفت.

برایان مالینوفسکی، 53 ساله، مدیر اجرایی فرودگاه، پس از ساعت 6 صبح هنگام ورود ماموران اداره الکل، تنباکو، سلاح گرم و مواد منفجره در جریان آتش سوزی مجروح شد.

پلیس ایالتی آرکانزاس در بیانیه ای گفت: “او با شلیک گلوله مجروح شد و قبل از انتقال به بیمارستان محلی توسط امدادگران در صحنه تحت مداوا قرار گرفت.” و افزود که وضعیت وی تا ساعت 12:30 بعد از ظهر سه شنبه مشخص نیست.

به گفته پلیس، مدیر اجرایی فرودگاه بیل و هیلاری کلینتون در لیتل راک، آرکانزاس، روز سه‌شنبه زمانی که ماموران فدرال برای صدور حکم تفتیش به خانه‌اش می‌رسند هدف گلوله قرار گرفت.  (clintonairport.com)به گفته پلیس، مدیر اجرایی فرودگاه بیل و هیلاری کلینتون در لیتل راک، آرکانزاس، روز سه‌شنبه زمانی که ماموران فدرال برای صدور حکم تفتیش به خانه‌اش می‌رسند هدف گلوله قرار گرفت.  (clintonairport.com)

به گفته پلیس، مدیر اجرایی فرودگاه بیل و هیلاری کلینتون در لیتل راک، آرکانزاس، روز سه‌شنبه زمانی که ماموران فدرال برای صدور حکم تفتیش به خانه‌اش می‌رسند هدف گلوله قرار گرفت. (clintonairport.com)

به گفته پلیس، یکی از ماموران ATF آنچه پلیس آن را “جراحی غیرقابل تهدید جانی” می‌خواند دریافت کرد و همچنین به بیمارستان منتقل شد.

شی دی بروین، یکی از همسایگان، به شبکه خبری NBC، KARK از لیتل راک، گفت که با پنج یا شش ضربه بلند از خواب بیدار شد.

قلبم تند می زد و سگ ها پارس می کردند. او گفت. “من واقعاً کنجکاو هستم که ببینم چند خانه پایین تر چه خبر است.”

همسایه ها همچنین به KARK گفتند که عصر روز سه شنبه دیدند که اسلحه و مهمات در یک تریلر بارگذاری شده بود، در حالی که آتش نشانان یک اره دایره ای، لاستیک و سایر ابزارها را به داخل خانه حمل کردند.

اکنون بخش تحقیقات جنایی پلیس ایالتی در حال بررسی این حادثه است.

در بیانیه پلیس آمده است: «یک پرونده تحقیقاتی به وکیل دادگستری ارائه خواهد شد تا مشخص کند که آیا استفاده از نیروی مرگبار با قانون آرکانزاس مطابقت دارد یا خیر.

شین کارتر، مدیر روابط عمومی فرودگاه ملی کلینتون، به KARK تایید کرد که مالینوفسکی مدیر اجرایی فرودگاه است، اما هیچ اظهارنظر بیشتری ارائه نکرد.

مشخصات مالینوفسکی در وب‌سایت فرودگاه می‌گوید که او در سال 2008 کار خود را در آنجا آغاز کرد و در سال 2019 مدیر اجرایی شد. نمایه می‌گوید که او بیش از 30 سال تجربه دارد، با نقش‌های قبلی در ال پاسو، تگزاس، و فورت لادردیل فلوریدا.

بیل واکر، رئیس کمیسیون فرودگاه لیتل راک در بیانیه‌ای گفت: «حادثه امروز ما را غمگین می‌کند و ما برای همه دست اندرکاران دعا می‌کنیم.

واکر گفت که تام کلارک، معاون مدیر اجرایی، سرپرستی مدیر اجرایی را بر عهده خواهد گرفت و فرودگاه باز خواهد ماند.

در سال 2012، فرودگاه به نام رئیس جمهور سابق بیل کلینتون، بومی آرکانزاس و فرماندار سابق، و همسرش، هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه وقت، تغییر نام داد.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است

منبع