پت رایان، دموکرات، مارک مولینارو جمهوری‌خواه را در رقابت برای مجلس نمایندگان شکست داد

ایالات متحده – 18 آگوست: مارک مولینارو، نامزد جمهوری‌خواه برای ناحیه نوزدهم کنگره نیویورک، در روز پنجشنبه، 18 اوت 2022 سخنرانی می‌کند. (بیل کلارک/CQ-Roll Call، Inc از طریق گتی ایماژ)

اما دموکرات‌ها گفتند که احترام مولینارو به ایالت‌ها و امتناع از گفتن اینکه آیا به تدوین حقوق سقط جنین در سطح فدرال رای می‌دهد به این معنی است که نمی‌توان به او اعتماد کرد و دلیل آن مخالفت او با اجازه دادن به استفاده از بودجه مدیکید برای این عمل در حین خدمت در این کشور است. مجلس ایالتی آنها همچنین از مولینارو به دلیل حضور در کنار الیز استفانیک، نماینده جمهوری خواه نیویورک که به یکی از سرسخت ترین حامیان دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در مجلس نمایندگان تبدیل شده، انتقاد کردند.

این مسابقه به‌عنوان موجی از خلق و خوی ملی تلقی می‌شد، زیرا رایان روی حقوق سقط جنین تمرکز کرده بود در حالی که رقیب او، مارک مولینارو، جمهوری‌خواه، تلاش می‌کرد در مورد موضوعاتی که توسط جمهوری‌خواهان در سراسر کشور پذیرفته شده بود، مانند جرم و جنایت و تورم شرکت کند. پیروزی رایان احتمالاً امیدهای دموکرات‌ها را تقویت خواهد کرد که بتوانند کنترل کنگره را در ماه نوامبر با وجود روندهای تاریخی، تورم بالا و محبوبیت پایین رئیس جمهور بایدن حفظ کنند.

رایان پرسید: «آزادی شامل حق انتخاب زنان است. «اگر دولت تلاش می‌کند بدن زنان را کنترل کند، چگونه می‌توانیم کشوری آزاد باشیم؟» و تابلوهای حیاط او با یک شعار ساده منقوش شده بود: «انتخاب در رای است».

این کرسی زمانی خالی شد که آنتونیو دلگادو، نماینده دموکرات، که در سال 2018 برنده این منطقه شده بود، جانشین فرماندار نیویورک شد.

با این حال، صرف نظر از پیروزی رایان، ترسیم مجدد مناطق کنگره نیویورک به این معنی است که او فقط برای چند ماه از کرسی کنگره اطمینان دارد. در ماه نوامبر، رایان در منطقه 18 جدید و با گرایش دموکرات‌ها که خانه‌اش در آن قرار دارد نامزد خواهد شد، در حالی که انتظار می‌رود رایان برای کرسی جدید منطقه 19 رقابت کند و این احتمال را باز می‌گذارد که هر دو مرد در سال آینده در مجلس خدمت کنند. .





منبع

دموکرات‌ها امیدوارند که حقوق سقط جنین در نوامبر امسال، رأی دهندگان آنها را در سایر مناطق مورد مناقشه تقویت کند. پیروزی رایان پس از شکست صریح یک طرح رای گیری ضد سقط جنین در اوایل ماه جاری در کانزاس، همراه با رقابت های نزدیک تر از حد انتظار در نبراسکا و مینه سوتا که نشان دهنده قدرت دموکرات ها به نظر می رسید، به دست آمد.

موضع مولینارو در مورد حقوق سقط جنین بر اساس استانداردهای جمهوری خواهان معتدل بود و گفت که او با ممنوعیت فدرال مخالف بود و از استثنائات تجاوز جنسی، زنای با محارم و سلامت مادر حمایت می کرد.

پت رایان، دموکرات، در طی یک گردهمایی مبارزاتی، دوشنبه، 22 اوت 2022، در کینگستون، نیویورک سخنرانی می کند (AP Photo/Mary Altaffer)

رایان، مدیر اجرایی شهرستان اولستر، در اواخر مسابقه برای منطقه ای که تا دره هادسون در شمال شهر نیویورک امتداد دارد، افزایش یافت. مولینارو، مدیر اجرایی شهرستان داچس، نامزد حزب جمهوری خواه برای فرمانداری در سال 2018 بود.

کاندیدای دموکرات، پت رایان، در طی یک گردهمایی تبلیغاتی، دوشنبه، 22 اوت 2022، در کینگستون، نیویورک سخنرانی می کند.  (AP Photo/Mary Altaffer)

پت رایان، دموکرات، در رقابتی که توجه ملی را پیش از رقابت‌های میان‌دوره‌ای ماه نوامبر به خود جلب کرد، در انتخابات ویژه ناحیه نوزدهم کنگره نیویورک پیروز شد.

جمهوری خواهان تلاش کردند تا رقابت را به همه پرسی درباره بایدن تبدیل کنند و در عین حال رایان را به عنوان فردی مترقی در مسائل عدالت کیفری معرفی کنند. کمیته ملی جمهوری خواه کنگره بیش از 1 میلیون دلار برای تبلیغی هزینه کرد که شامل این جمله راوی در مورد رایان است: «آسیب دیده پلیس. کمک به جنایتکاران.»

ایالات متحده - 18 آگوست: مارکوس مولینارو، نامزد جمهوری‌خواه برای ناحیه نوزدهم کنگره نیویورک، در روز پنج‌شنبه، 18 اوت 2022، در طول مجمع نامزدهای ویژه انتخابات در شرکت آبجوی Roscoe در Roscoe، نیویورک سخنرانی می‌کند. (بیل کلارک/CQ- Roll Call, Inc از طریق Getty Images)

19 نیویورک یک نمونه نادر از یک منطقه نوسان واقعی است. باراک اوباما، رئیس جمهور دموکرات، آن را دو بار در سال های 2008 و 2016 بر عهده گرفت. سپس به رئیس جمهور دونالد ترامپ رای داد و سپس در سال 2020 برای بایدن انتخاب شد.

کمپین رایان تقریباً به طور کامل حول حقوق سقط جنین بود. ظرف یک ساعت پس از اعلام تصمیم دادگاه عالی برای لغو رو در مقابل وید، رایان آزاد شد. اولین تبلیغ او، دوران خود را در تاریخ نظامی قبل از روی آوردن به سقط جنین برجسته می کند.