کوین مک کارتی به طور تصادفی ترامپ را در حالی که فائوسی اسلم نتیجه معکوس داد

در همین حال، منتقدان مک کارتی به سرعت او را در توییتر ترول کردند:

فائوچی پرتره ای از خودش دارد. برخلاف پرتره ترامپ که او سفارش داده بود، تصویر فائوچی در سال 2020 توسط خواننده/ترانه سرا/هنرمند جوآن بائز ترسیم شد تا از او به عنوان فردی که «تغییر اجتماعی معناداری بدون استفاده از خشونت ایجاد کرده است» تقدیر شود.

مک کارتی روز سه شنبه در فاکس نیوز گفت: «من فقط یک قانون سرانگشتی دارم. من واقعاً به کسی که نقاشی دیواری خود را در دفترش نگه می‌دارد اعتماد ندارم.»

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.



منبع

ترامپ اخیراً به طور فزاینده ای با مک کارتی آزمایش می کند و او را در ژوئن به دلیل دور نگه داشتن اکثر جمهوری خواهان از کمیته 6 ژانویه «بسیار بسیار احمق» خواند. در ماه مه، صدای مک‌کارتی منتشر شد که ترامپ را به‌خاطر اقداماتش در 6 ژانویه 2021 «وحشیانه و کاملاً اشتباه» خواند.

ترامپ از آن زمان به صراحت اعلام کرده است که در صورتی که جمهوری‌خواهان پس از انتخابات میان‌دوره‌ای نوامبر، کنترل مجلس نمایندگان را دوباره به دست بگیرند، مک کارتی را به عنوان رئیس مجلس تایید نکرده است. و اگر او آخرین نظرات مک کارتی را شخصاً بپذیرد، ممکن است این تایید هرگز به دست نیاید.

اما منظور مک کارتی رئیس جمهور سابق نبود. او در تلاش بود تا دکتر آنتونی فائوچی را که این هفته اعلام کرد از سمت خود به عنوان مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی و مشاور ارشد پزشکی رئیس جمهور بازنشسته می شود، انتقاد کند:

ترامپ پرتره بزرگی از خود در استراحتگاه مار-آ-لاگو دارد و دیوارهای دفترش در نیویورک را با جلد مجلاتی که چهره‌اش را نشان می‌دهد پوشانده است. دفتر او پس از ریاست جمهوری حتی مجسمه کوچکی از ترامپ دارد.

کوین مک کارتی، رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا (رئیس کالیفرنیا) ممکن است پس از توهین تصادفی دونالد ترامپ، سفر دیگری به مار-آ-لاگو داشته باشد تا از او طلب بخشش کند.