کارل پالادینو در رقابتی که از نزدیک تماشا می‌شد، در مناقصه مجلس به ریاست جمهوری NY شکست خورد

پیشنهاد او توجه مجدد را به لفاظی های طولانی مدت او جلب کرد. بلافاصله پس از ورود او به مسابقه، او به دلیل پستی در حساب فیس بوک خود که ادعا می کرد تیراندازی های دسته جمعی در سال جاری در Uvalde، تگزاس و بوفالو عملیات “پرچم دروغین” بود، واکنش های شدیدی را برانگیخت. سپس، صوتی مصاحبه ای که پالادینو با رادیو WBEN بوفالو در سال گذشته انجام داد، کشف شد که در آن او گفت که آدولف هیتلر “نوعی از رهبرانی است که ما امروز به آن نیاز داریم.”

کاپوتو، یکی از مقامات سابق دولت ترامپ، گفت: «این منطقه جمهوری خواه ترین منطقه در نیویورک و یکی از جمهوری خواه ترین مناطق در شمال شرق است. وی با اشاره به رهبر اقلیت سنا، میچ مک کانل، گفت: “و عناصری از جناح مک کانل حزب جمهوری خواه در نیویورک و بسیاری از دموکرات ها وجود دارند که نمی توانند به چیزی عادت کنند که به طور فزاینده ای اجتناب ناپذیر است. و این به این دلیل است که آنها به او می گویند پالادینو نماینده کنگره.

منبع نزدیک به پالادینو در پاسخ به سوالی درباره حملات به سن او گفت: “این کار را می کند [Langworthy] آیا می دانید که 75 درصد از رای دهندگان اولیه جمهوری خواه در این ناحیه بالای 55 سال سن دارند؟ آیا واقعاً این حرکت عاقلانه ای است؟»

مسابقه به شدت مورد رقابت بود. متحدان پالادینو از لانگ‌ورثی به‌خاطر مطالب مبارزاتی انتقاد کردند که به گفته آن‌ها اینطور به نظر می‌رسد که ترامپ کمپین او را تأیید کرده است. پالادینو همچنین با ارسال نامه‌ای از همه رهبران استان‌های جمهوری‌خواه و بسیاری از فعالان حزب جمهوری‌خواه خواست از لنگ‌ورثی بخواهند تا از سمت ریاست کناره‌گیری کند و او را متهم به درگیری و استفاده نادرست از منابع حزب برای تقویت نامزدی خود کرد. لنگ ورثی این اتهامات را رد کرده است.

سخنگوی این روزنامه به روزنامه گفت: «کارل فکر نمی‌کند گارلند باید اعدام شود و وقتی به مصاحبه گوش می‌دهید، وقتی از او پرسیدند منظورش چیست، او اظهار داشت که حیله‌گر است.»

ترامپ در رقابت‌های انتخاباتی حمایتی نکرد. او روابط نزدیکی با هر دو نامزد دارد که هر کدام در طول مبارزات انتخاباتی تبلیغ می کردند. ترامپ از پیشنهاد فرمانداری پالادینو در سال 2010 حمایت کرد و به نوبه خود، پالادینو از اولین حامیان اولین نامزدی ریاست جمهوری او بود. در همین حال، ترامپ از تلاش لنگ ورثی برای ریاست حزب ایالتی حمایت کرد که در نهایت در سال 2019 موفقیت آمیز بود.

گرانت گفت، این انتخاب بین “کارل دیوانه و یک دموکرات سوسیالیست دیوانه” نیست. “این بین کارل دیوانه و یک نامزد جوان تر بسیار ترامپی و محافظه کار است که قرار نیست منطقه را شرمنده کند.”

کریک پین، معاون رئیس مرکز حقوقی کمپین، یک گروه نظارتی غیرانتفاعی دولتی، در بیانیه ای به NBC News گفت: “این بیشتر تضاد اولویت ها است تا تضاد منافع.”

در سال 2016، پالادینو، که در آن زمان یکی از اعضای هیئت آموزش بوفالو بود، اظهارات نژادپرستانه ای در مورد رها شدن میشل اوباما، بانوی اول آن زمان، در زیمبابوه، جایی که او به راحتی در غاری با ماکسی، گوریل زندگی می کند، بیان کرد و گفت. او آرزو می کرد که ای کاش باراک اوباما، رئیس جمهور وقت، پس از رابطه جنسی با گاو بر اثر بیماری جنون گاوی می مرد. او بعداً گفت که «نمی‌توانست با کلماتی که برای بیان احساساتم استفاده می‌کردم، انتخاب بدتری داشته باشد».

این شخص افزود: پالادینو “به چیزهای زیادی اعتراف کرده است که واقعاً منظور آنها نبود.” “باز هم، به عنوان یک جو معمولی معمولی، مردم می توانند با آن همذات پنداری کنند. زیرا همه گاهی اوقات یک چیز احمقانه می گویند.”

تصحیح (23 اوت 2022، 5:52 بعدازظهر ET): نسخه قبلی این مقاله نام معاون رئیس جمهور را در مرکز حقوقی کمپین، یک گروه ناظر دولتی غیرانتفاعی، به اشتباه نوشت. او کدریک پین است نه کندریک.





منبع

مایکل کاپوتو، استراتژیست جمهوری خواه، یکی از متحدان پالادینو، پیش از انتخابات به ان بی سی نیوز ابراز اطمینان کرد که ترکیب شدیدا جمهوری خواه منطقه به نفع پالادینو عمل خواهد کرد.

کریس گرانت، مشاور کمپین لنگ‌ورثی، ماهیت رقابتی این رقابت را ذکر کرد تا استدلال کند که رای‌دهندگان به نظرات گذشته پالادینو اهمیت می‌دهند.

اما در حالی که ترامپ حمایت خود را ارائه نکرد، یک جفت جمهوری‌خواه با نفوذ مجلس نمایندگان با جاه‌طلبی‌های بزرگ حمایت کردند. استفانیک، که تله رالی برگزار کردند برای پالادینو عصر دوشنبه، تقریباً بلافاصله پس از اعلام بازنشستگی جیکوبز، حمایت خود را از پالادینو اعلام کرد. و نماینده جیم بنکس، رئیس کمیته مطالعات جمهوری خواهان، در اوایل ژوئیه حمایت خود را از لانگ ورثی اعلام کرد. بنکس رقیب بالقوه استفانیک برای پست رهبری در کنگره بعدی است.

در نهایت یک پیروزی پالادینو محقق نشد.

یک منبع نزدیک به پالادینو، که خواست نامش فاش نشود تا صریح در مورد مسابقه صحبت کند، اظهار داشت که عادت پالادینو به تیترسازی نظرات تاثیر منفی زیادی بر رای دهندگان اولیه نداشته است.

پس از اینکه نماینده کریس جیکوبز، نماینده RN.Y، اعلام کرد که پس از انتخاب مجدد خود به دنبال انتخاب مجدد نخواهد بود، انتخابات مقدماتی برای منطقه 23 کنگره که از حومه بوفالو تا بخش جنوب غربی ایالت را در بر می گیرد، یک دوی سرعت 12 هفته ای بود. حمایت خود را از ممنوعیت سلاح های تهاجمی ابراز کرد. سه شنبه یک انتخابات ویژه جداگانه برای پر کردن فاصله کوتاه باقی مانده از نوبت جیکوبز برگزار شد.

یکی از جمهوری‌خواهان نیویورکی نزدیک به لانگ‌ورثی، که بدون مجوز برای صحبت در مورد این رقابت، خواست نامش فاش شود، پیش از روز سه‌شنبه به «احتیاط‌آمیز خوش‌بین» درباره شانس خود اشاره کرد.

لنگ ورثی گفت: “من ارزش های زیادی را از بزرگ شدن در ردیف جنوبی یاد گرفتم. اما یکی از آنها زمانی بود که با یک قلدر روبرو می شوید، با مشت به صورت آنها می کوبید و میخ آنها را پایین می آورید و آنها دیگر با شما درگیر نمی شوند.” در آدرس پیروزی خود و ما امشب این کار را اینجا در این منطقه انجام دادیم. و پیامی با صدای بلند و واضح فرستادیم که مردم خواهان رهبری شایسته، باثبات، صادق، محافظه‌کار و جمهوری‌خواه هستند.»

نیک لانگ‌ورثی، رئیس حزب جمهوری‌خواه نیویورک، کارل پالادینو، تاجر بوفالو را در یک نزاع مقدماتی در غرب نیویورک شکست داد.

شکست پالادینو 12 سال پس از آن اتفاق افتاد که او در سال 2010 نامزدی فرمانداری حزب را انتخاب کرد، قبل از اینکه در آن سقوط به اندرو کومو شکست سختی را متحمل شود.

گرانت در پاسخ به اتهامات تضاد منافع گفت: «کارل پالادینو در این رقابت مانند جو بایدن است. بنابراین متوجه شدم که راه رفتن و جویدن همزمان آدامس برای او دشوار است.

“همه این فکر را می کنند زیرا [Paladino] این شخص گفت که در انتخابات مقدماتی فرمانداری خیلی راحت پیروز شد و رای غرب نیویورک مضحک بود. البته چیزهای بحث برانگیزی در مورد او وجود داشت، اما نه در این سطح.”

پالادینو در بیانیه ای گفت که این اظهارات یک “اشتباه جدی” است، اما او استدلال کرد که این اظهارات در چارچوب مناسبی نبوده است. اما همین هفته گذشته، پالادینو به رادیو Breitbart گفت که مریک گارلند، دادستان کل “نه تنها باید استیضاح شود، بلکه احتمالا باید اعدام شود”، پس از آن که FBI در ماه جاری املاک مار-آ-لاگو ترامپ را جستجو کرد. او بعداً در همان مصاحبه گفت که “فقط حیله گر بود” که یک سخنگوی آن به Buffalo News تکرار کرد.

هر دو نامزد به دنبال برجسته کردن نزدیکی خود به رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ بودند، در حالی که پالادینو توسط نماینده الیز استفانیک، نماینده شماره 3 جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا تایید شد. ان‌بی‌سی نیوز در ماه ژوئن گزارش داد که با توجه به سابقه مستند پالادینو در اظهارنظرهای تحریک‌آمیز و نژادپرستانه، تأیید استفانیک باعث تعجب رهبران حزب جمهوری‌خواه شد.

در همین حال، کمپین لنگ ورثی به دنبال مقایسه پالادینو، که روز چهارشنبه هفتاد و ششمین سالگرد تولد خود را جشن می گیرد و یکی از قدیمی ترین دانشجویان سال اول مجلس منتخب بود، با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا بود. و تبلیغات او به پالادینو برای کمک های چند ساله به دموکرات ها و مستاجر بودن Planned Parenthood در ساختمانی که شرکتش در اختیار دارد، حمله کرد.

نظرسنجی پراکنده و در سراسر نقشه بود. یک نظرسنجی مستقل که در این ماه توسط بری زپلویتز و همکاران بوفالو منتشر شد، نبرد گردن و گردن را نشان داد، در حالی که یک نظرسنجی کمپین Paladino در ماه گذشته نشان داد که او 30 امتیاز بالاتر بوده است. لانگ ورثی اکنون تقریباً از پیروزی در انتخابات عمومی اطمینان دارد، زیرا گزارش سیاسی کوک این منطقه را به عنوان یک کرسی امن جمهوری خواهان ارزیابی می کند.

لانگ ورثی که اندکی قبل از نیمه شب ET حدود 4 امتیاز نسبت به پالادینو بالاتر بود، بر اساس قدرت پشتیبانی خود در منطقه جنوب غربی ایالت، پیش رفت، در حالی که بیشتر حمایت پالادینو در حومه بوفالو متمرکز بود.