پایگاه ارتش هنوز در جستجوی مسلسل است که چند روز پیش ناپدید شد

خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارش سال گذشته خود دریافت که ارتش در دهه 2010 بیشترین تعداد تسلیحات مفقود شده از اتاق های تسلیحات در سراسر نیرو را داشته است.

به گفته سرگرد براین فریگو، سخنگوی لشکر هفتم پیاده نظام، مونتاژ گیرنده اساساً به تنهایی بی فایده است، اما پیدا نشده است. توصیه یک قاضی برای بازرسی از پایگاه نشان داد که احتمالاً جزء سلاح به سرقت رفته است.

وزارت دفاع، به‌ویژه ارتش، در سال گذشته پس از گزارش آسوشیتدپرس در مورد افشای تلاش‌های یک دهه‌ای برای کم‌رنگ کردن تعداد سلاح‌های گرم مفقود یا سرقت شده از واحدهای سراسر کشور، مورد انتقاد قرار گرفته است.

– استیو بینون را می توان در [email protected] در دسترس قرار داد. او را در توییتر @StevenBeynon دنبال کنید.

— Drew F. Lawrence را می توان در [email protected] در دسترس قرار داد. او را در توییتر @df_lawrence دنبال کنید.

مربوط: تفنگ غیرنظامی را پیدا می کند که توسط گارد در ماموریت مرزی در خودروی بدون قفل رها شده است



منبع

سرباز افزود: «منظورم این است که فقط مکان‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید به آنها نگاه کنید.

«به وضوح همه به اتاق بازوی خود نگاه کردند [but] این سرباز به Military.com گفت: خیلی زود نشانه‌هایی وجود داشت که سطل زباله‌ها مهم هستند. … این در یک ساعت به اوج خود رسید.

برای پیاده نظام 2-3، همراه با گردان های خواهر در 1-2 SBCT، ترس از زمانی آغاز شد که سربازان برای صلاحیت های آتی سرباز پیاده نظام و نشان سرباز خبره، دو نشان مهارت های ویژه ارتش، آماده می شدند. کار با مسلسل M2 کالیبر 50 بخشی از صلاحیت است.

ظاهراً یک سرباز گیرنده را گرفته است که از دید نیروهای وظیفه ستادی دور بوده است. یکی از سربازان درگیر در جستجو به Military.com گفت: این “فرصتی برای یک فرد وحشتناک ایجاد کرد تا هرج و مرج ایجاد کند.” مشخص نیست که چرا یا دقیقا چه زمانی سرباز این قطعه را برداشته است.

جستجو برای گیرنده آغاز شد و سربازان 2-3 پیاده نظام برای جستجوی آن فراخوانده شدند. بعداً در همان روز، وقتی هنوز پیدا نشده بود، بقیه تیپ “روح” نیز فراخوانده شدند تا آنها را نگاه کنند.

آیا گیرنده گم شده از JBLM ممکن است در خیابان به یک جنایت ختم شود؟ احتمالات اندک است، اما تحقیقات AP نشان داد که شرایطی که در آن سلاح‌ها گم می‌شوند می‌تواند متفاوت باشد و حداقل، سیستم‌هایی که آنها را به حساب می‌آورند می‌توانند عمیقاً ناقص باشند.

Military.com به طور مستقل نمی تواند این شایعات را تایید کند، و سخنگوی ID هفتم، فریگو، در مورد آنها اظهار نظر نکرد، احتمالاً به این دلیل که تحقیقات در حال انجام است.

سربازان با پایگاه مشترک تیم رزمی تیپ 1-2 ضربه زن لوئیس-مک‌کورد، یا تیپ “شبح”، آخر هفته چهار روزه خود را در روز جمعه به خاطر آنچه سربازان از آن به عنوان یک شکست کلاسیک ارتش که شامل تجهیزات گم شده، طوفان آتشین می‌گفتند، کوتاه کردند. شایعات و آنچه یکی از سربازان به عنوان “شکار تخم مرغ عید پاک” خارج از فصل توصیف کرد.

یکی از اولین نمونه‌های scuttlebutt آنلاین، یک پست Reddit بود با عنوان “چه کسی آخر هفته چهار روزه خود را به 50 دزدیده شده باخت؟” از آنجا، چندین سرباز وارد رسانه‌های اجتماعی شدند تا بررسی کنند – برخی ادعا می‌کردند که از درجه و وضعیت ذهنی عامل جنایتکار و همچنین وظایف کارکنان هنگام مفقود شدن این قطعه مطلع بودند.

فریگو گفت که کارمندان متوجه شدند که این قطعه گم شده است و به زنجیره فرماندهی آنها اطلاع داد. وی افزود: «طبق سیاست، این تیپ برای کمک به جستجوی اقلام حساس فراخوانده شد.

فریگو گفت: «پرسنل یگان بعد از آن روز بعد از اینکه جستجوی گسترده در منطقه تیپ ناموفق بود، آزاد شدند. گیرنده تا 10 اکتبر پیدا نشده است و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

“بر اساس اظهارات سوگند خورده که شناسایی مثبت یکی از نیروهای نظامی را در تلاش برای حمل یک سیستم تسلیحاتی 0.50 کالری به داخل پادگان نشان می دهد و این واقعیت که ما اطلاعاتی داریم مبنی بر اینکه سیستم سلاح از آن زمان به منظور دور زدن اکتشاف در اطراف ردپا حرکت کرده است، شما دلیل محتملی برای جستجو دارید. در این یادداشت آمده است: کل ردپای میزبان سیستم تسلیحاتی 0.50 کالری که از میز کار کارکنان 2-3 IN امروز صبح ناپدید شد، شامل دفاتر، پادگان ها، استخرهای موتور، پارکینگ ها و وسایل نقلیه پارک شده در آن پارکینگ ها می شود. .

به گفته فریگو، برنامه این بود که اسلحه را به وظیفه کارکنان واگذار کنیم – یک پست 24 ساعته که معمولاً شامل یک درجه افسر، دو سرباز و یک افسر است که قرار است بعد از ساعات کاری در مواقع اضطراری یا گزارش‌های اضطراری ارائه شود – در صورتی که سربازان وظیفه می‌خواستند در تعطیلات چهار روزه با این سلاح تمرین کنند.

یکی از پایگاه‌های ارتش در ایالت واشنگتن بخشی از تعطیلات طولانی آخر هفته را به جستجوی قطعه مفقود شده یک مسلسل کالیبر 50 گذراند که آخرین حادثه پس از انتقاد از سرویس به دلیل سلاح‌های گم شده بود.

فریگو از طریق ایمیل به Military.com گفت: “در آماده سازی برای آزمایش، یک M2 به وظیفه کارکنان امضا شد تا به سربازان اجازه دهد تا آخر هفته برای آزمایش آموزش ببینند.”

تنبیه مشترک اغلب منجر به ناامیدی در میان کسانی می شود که از وظایف دیگر خلاص شده اند – یا در این مورد، یک روز تعطیل. اما همچنین منجر به چیزی می‌شود که بسیاری از اعضای سرویس RUMINT یا اطلاعات شایعه‌ای درباره رویداد و عامل مورد ادعا می‌نامند.

مجموعه گیرنده یک مسلسل M2 کالیبر 50 از گردان دوم، منطقه وظیفه کارکنان هنگ 3 پیاده نظام گم شد و یک جست و جوی تمام دستی را آغاز کرد که برای بیشتر افراد درجه و درجه، کمی بیش از 12 ساعت به طول انجامید. اما منجر به تحقیقات ارتش شد که هنوز در روز دوشنبه ادامه داشت.

در حالی که جزئیات هنوز در حال آشکار شدن است، آنچه که بسیاری ممکن است به عنوان یک حماسه ناامیدکننده و بی‌ثمر در سطح واحد بدانند، به یک موضوع در سطح سازمانی در مورد مسئولیت‌پذیری سلاح‌ها ضربه زده است.

در بیانیه‌های رسمی، ارتش نگفته است که سلاح به سرقت رفته است، اما روزی که این سلاح مفقود شد، وکیل قاضی تیپ در یادداشتی به فرمانده 1-2 SBCT سرهنگ کوئنتون کولمن که به صورت آنلاین منتشر شد و تأیید شد، جستجوی علت احتمالی را توصیه کرد. توسط Military.com

در حالی که در یادداشت مجوز جستجو “.50-cal system” نوشته شده بود، فریگو به Military.com تایید کرد که این فقط گیرنده است، بخشی از سلاح که اجزای سازنده آن را در خود جای داده است.

ادامه مطلب را بخوانید: وزیر ارتش می گوید که رهبران ارشد باید از “جنگ فرهنگی” در رسانه های اجتماعی دوری کنند

M2 یک مسلسل سنگین با تسمه است که یک گلوله کالیبر 50 را شلیک می کند. این سیستم را می توان هم برای عملیات جدا شده و هم برای نصب استفاده کرد. برای سازمانی مانند 1-2 SBCT، یکی از روش های اولیه تماس مستقیم در سطح خط است.

این سرباز به Military.com گفت: “یک 0.50 کالری چیزی است که باید گم شود.” “جستجو احمقانه بود… راهنما این بود که بروی و به دنبالش بگردی، مثل اینکه در حال انجام یک شکار تخم مرغ عید پاک هستید.

این هرج و مرج باعث شد که بسیاری از سربازان برای تغذیه و دامن زدن به شایعات به رسانه های اجتماعی مراجعه کنند. در ارتش، زمانی که تجهیزات گم می‌شوند، معمولاً پاسخ این است که گروهی از سربازان را جمع‌آوری می‌کنند تا آیتمی را پیدا کنند که بزرگ‌تر می‌شود، هر چه مدت زمان گم شدن آن آیتم طولانی‌تر باشد.

به گفته یکی از سربازان درگیر در جستجو، بعد از ظهر همان روز یک مقصر شناسایی شد. تا عصر، سرباز ظاهراً اعتراف کرده بود که گیرنده را در سطل زباله انداخته است. در برخی موارد، سطل زباله خالی شده بود و محتویات آن – از جمله قسمت مسلسل – بیرون کشیده شده بود.

او افزود: «و بعد از آن بخشی که برای همه ناامیدکننده بود، زمانی که تأیید شد که فردی در بازداشت بوده است.» بین زمانی که ظاهراً این اتفاق افتاد و زمانی که مردم اجازه داشتند به خانه بروند، زمان زیادی وجود داشت.»