سناتور نبراسکا در فلوریدا با پرسش‌ها و اعتراض‌هایی مواجه شد

ساسه، که برای تصدی این سمت از سنا استعفا می داد، توسط کمیته جستجو برای ریاست مدرسه پیشنهاد شد. او همچنان با رای هیئت امنای مدرسه مواجه است و پس از آن باید توسط شورای حکام ایالتی تایید شود.



منبع

ساسه که از منتقدان نادر حزب جمهوری خواه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا نیز بوده است، گفت که دانشجویان حق اعتراض دارند.

ساسه همچنین گفت که به دلایل انسانی برای تغییرات آب و هوایی معتقد است اما همیشه از تلاش‌های فدرال برای مقابله با آن حمایت نکرده است.

جلسات جداگانه روز دوشنبه با دانشجویان، اساتید و کارکنان در محوطه دانشگاه برگزار شد. در طول آن جلسات، Gainesville Sun گزارش داد که حدود 1000 نفر که فریاد می زدند «هی، هی، هو، هو، بن ساس باید برود» جمع شدند و حداقل یکی از جلسات را مختل کردند.

ناتان کنورست، کارشناس ارشد این دانشگاه گفت: «ساسه واقعاً به برابری بر اساس گرایش جنسی اعتقاد ندارد. “بنابراین، چگونه او می تواند به اندازه کافی از بدنه دانشجویی و اساتید و ارزش های اصلی UF که تنوع، برابری و شمول است، نمایندگی کند؟”

برخی از دانش آموزان در مورد فرآیند انتخاب مخفیانه مورد استفاده در انتخاب Sasse نگران بودند. قانون جدید فلوریدا به دانشگاه ها اجازه می دهد تا بسیاری از فرآیندها را خارج از جلسات آزاد و قوانین سوابق عمومی ایالت انجام دهند.

RJ Della Salle، دانشجوی سال اول UF، گفت که سیستم بسته “به من احساس می کند که صدایم مهم نیست.”

او گفت: «بدیهی است که ای کاش آنها موقعیتی را که دارند نداشتند، اما قویاً از حق مردم برای اعتراض و استفاده از حق آزادی بیان خود حمایت می کنم.

ساس، یک جمهوری خواه در دومین دوره مجلس سنا، به دلیل موضع گیری خود در مورد ازدواج همجنس گرایان و سایر مسائل LBGTQ مورد انتقاد برخی از مدرسه در گینزویل، فلوریدا قرار گرفته است. دیگران شایستگی او را برای اداره چنین مدرسه وسیعی با بیش از 50000 دانش آموز زیر سوال می برند.

این روزنامه گزارش داد که سازمان هایی که اعتراض روز دوشنبه را گرد هم آورده اند عبارتند از دموکرات های کالج UF، سوسیالیست های دموکرات جوان و دستیاران فارغ التحصیل متحد.

من مواضع سیاسی و مواضع سیاسی داشته‌ام که نمایانگر دیدگاه‌های نبراسکا است. به گزارش سان، ساسه گفت: داشتن شغل رئیس UF، کار کاملاً متفاوتی است. “وظیفه رئیس UF این است که تمام اتفاقاتی که در این جامعه می گذرد را جشن بگیرد و داستان نویس و منبع گیر و فروشنده برای آن باشد.”

ساسه 50 ساله قبلاً رئیس دانشگاه میدلند در فرمونت نبراسکا بود که کمی بیش از 1600 دانشجو دارد. او در یکی از جلسات روز دوشنبه در پاسخ به این سوال که آیا با ازدواج همجنسگرایان مخالف است یا خیر گفت که این قانون ملی است که توسط دادگاه عالی ایالات متحده حکم شده است و هدف او ایجاد “مکانی برای احترام و شمول برای همه گاتورها” است. طلسم ورزشی مدرسه کنفرانس جنوب شرقی.

گینسویل، فلوریدا (AP) – بن ساس، سناتور ایالات متحده در نبراسکا، روز دوشنبه در اولین بازدید خود از دانشگاه فلوریدا به عنوان تنها نامزد نهایی برای ریاست مدرسه، با پرسش‌های مهم و اعتراض‌های بلند مواجه شد.