نماینده تیم رایان، نویسنده جی دی ونس مناظره سنای ایالات متحده را در اوهایو برگزار کردند

رایان، نماینده 10 دوره ای کنگره از منطقه یانگستون، و ونس، سرمایه گذار و نویسنده کتاب “Hillbilly Elegy” که خاطرات تربیت او در آپالاچی اوهایو و کنتاکی است، برای کرسی در اختیار سناتور بازنشسته جمهوری خواه رقابت می کنند. راب پورتمن

ونس و رایان هر دو در سخنرانی های پیروزی خود از میانه روها و اعضای حزب مخالف درخواست کردند. رایان در مواقعی به دنبال فاصله گرفتن از جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا بوده است، از جمله با سخنرانی علیه پیشنهاد اخیر وی برای بخشش وام دانشجویی – اگرچه ونس احتمالاً این دو را در مناظره روز دوشنبه به هم مرتبط خواهد کرد.

تایید آخرین لحظه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در انتخابات مقدماتی مبارز جمهوری خواه، به پیروزی ونس در ماه مه در میان میدان شلوغ، که شامل یک رئیس سابق حزب جمهوری خواه ایالتی و یک خزانه دار سابق ایالتی بود، کمک کرد.

رایان آخرین دوره جمع آوری کمک مالی را که در 30 ژوئن به پایان رسید با 3.6 میلیون دلار در بانک به پایان رساند، در حالی که ونس 630000 دلار داشت. هفته گذشته، کمپین رایان گزارش داد که از اول جولای تا پایان سپتامبر 17.2 میلیون دلار جمع آوری کرده است. ونس که در انتخابات مقدماتی از میلیاردر سرمایه‌گذار فناوری پیتر تیل کمک دریافت کرد، آخرین آمار خود را گزارش نکرده است.

در همین حال، ونس اکنون ترامپ را در آغوش می‌کشد و با او کمپین تبلیغاتی می‌کند، اگرچه در سال 2016 رئیس‌جمهور وقت را مورد انتقاد قرار داد. این اظهارات قبلی برخی از جمهوری‌خواهان اوهایو را برانگیخت تا تلاش کنند ترامپ را از حمایت او منصرف کنند.



منبع

کلمبوس، اوهایو (AP) – تیم رایان، نماینده دموکرات ایالات متحده و جی.

دموکرات ها رقابت 8 نوامبر را یکی از بهترین شانس های خود در سطح ملی برای تسخیر کرسی می دانند. رایان به طور قابل توجهی از ونس در ایالتی که به طور فزاینده ای متمایل به جمهوری خواهان است که دو بار به دونالد ترامپ برای ریاست جمهوری رای داده است، برتری داده است.