پارتیزان های روسی مسئولیت ترور داریا دوگینا، تبلیغ کننده کرملین را بر عهده گرفتند

همچنین بخوانید: زلنسکی می گوید در صورت برگزاری محاکمه نمایشی اسرای جنگی اوکراینی، روسیه خود را از مذاکرات صلح قطع خواهد کرد

داریا دوگینا، مبلغ کرملین

پونومارف در تفسیری برای وب سایت اوکراینی Ukrainska Pravda گفت که از آوریل 2022 با نمایندگان این سازمان در تماس بوده است.

وی مانیفست مبارزان NRA را که در کانال تلگرامی روزپارتیزان نیز منتشر شده بود، خواند.

مقاله اصلی را در صدای جدید اوکراین بخوانید



منبع

همچنین بخوانید: SBU می گوید از هر 20 حمله موشکی روسیه به اوکراین تنها یک مورد به تاسیسات نظامی اصابت می کند

همچنین بخوانید: روسیه در روز استقلال شهرهای بزرگ اوکراین را با حملات موشکی هدف قرار خواهد داد

ما با کمک کانال تلگرامی روسپارتیزان خود که موج رو به رشد مقاومت در روسیه را پوشش می دهد، با جنگنده های آن ارتباط برقرار کرده ایم.

همچنین بخوانید: روسیه سرکوب غیرنظامیان در استان خرسون اشغالی را تشدید می کند

همچنین بخوانید: تصاویری بزرگ از جنگ روسیه علیه اوکراین

پونومارف اظهار داشت که از اقدامات “رفقای” خود از NRA حمایت می کند. او گفت که آنها در جنگ با مردم غیرنظامی نیستند و اقداماتی را علیه اشیاء غیرنظامی انجام نخواهند داد.

آنها همچنین گفتند که همه کسانی که طرح خود را «تا تغییر رژیم» انجام دهند، طبق قوانین غاصب از مسئولیت معاف هستند. علاوه بر این، این گروه قول می دهد که “پس از پیروزی” فورا تمام کسانی را که به طور غیرقانونی توسط مقامات پوتین محکوم شده اند آزاد کند.

در بیانیه NRA آمده است: “ما رئیس جمهور پوتین را غاصب قدرت و جنایتکار جنگی اعلام می کنیم که قانون اساسی را اصلاح کرد، جنگ برادرکشی را بین مردم اسلاو به راه انداخت و سربازان روسی را به مرگ حتمی و بی معنی فرستاد.” برای برخی فقر و تابوت، برای برخی دیگر قصر. این جوهر سیاست اوست.»

پونومارف که اکنون در اوکراین زندگی می کند، گفت که دوگینا (معروف به پلاتونوا) خواستار نابودی اوکراینی ها شده بود و صدایی بود که خواستار خشونت و قتل در سرزمین های اشغالی بود. او به ویژه برای قتل اسیران جنگی اوکراینی در اردوگاه زندان Olenivka اشغالی توجیهاتی ارائه کرد.

همچنین بخوانید: ISW می گوید که حملات روسیه در شرق اوکراین احتمالا خسته شده است

وی گفت: «از همه کسانی که آماده مبارزه با پوتینیسم نه در گفتار، بلکه در عمل هستند، می‌خواهم به صفوف ما بپیوندند.»

پارتیزان ها می گویند: “پوتین توسط ما سرنگون و نابود خواهد شد.” ما مقامات دولت فدراسیون روسیه و ادارات منطقه ای را همدست غاصب اعلام می کنیم – کسانی که از قدرت خود استعفا ندهند توسط ما نابود خواهند شد. ما تاجرانی را که از فساد و ارتباط با مقامات، خائنان به وطن و همدستان غاصب درآمد دارند، اعلام می کنیم… ما کارکنان ساختارهای قدرت را همدست غاصب اعلام می کنیم. آن‌هایی که اسلحه‌های خود را زمین نگذارند و بند‌های شانه‌شان را بر ندارند، به دست ما نابود می‌شوند.»

پونومارف گفت: «این اقدام (قتل دوگینا)، مانند بسیاری از اقدامات مستقیم پارتیزانی دیگر که در ماه‌های اخیر در خاک روسیه انجام شد، توسط ارتش جمهوری‌خواه ملی (NRA) انجام شد.

همچنین بخوانید: وزارت دفاع انگلیس پیش بینی جنگ روسیه و اوکراین در ماه های آینده را ارائه می دهد

مانیفست همچنین حاوی تهدیدهایی علیه پوتین، دولت روسیه و مقامات امنیتی است.

در شب 20 اوت، داریا دوگینا، دختر “ایدئولوگ پوتین” الکساندر دوگین، در یک خودروی بمب گذاری شده در نزدیکی مسکو، روسیه کشته شد. دوگینا مانند پدرش به طور فعال درگیر تبلیغات بود، جنگ روسیه علیه اوکراین را توجیه می کرد و از نسل کشی مردم اوکراین حمایت می کرد.

این سازمان گفت: “ما از همه کسانی که فراخوان ما را دنبال می کنند محافظت خواهیم کرد.”

پارتیزان ها ولادیمیر پوتین دیکتاتور روسیه را غاصب قدرت و جنایتکار جنگی می نامند، اما تز تبلیغات روسیه در مورد «مردم برادر» را تکرار می کنند.

NRA از همه روس ها خواست به صفوف آنها بپیوندند و “پرچم سفید-آبی-سفید روسیه جدید را به جای سه رنگی که توسط دولت پوتین رسوا شده است” برافراشتند.

داریا دوگینا، مبلغ کرملین

اعضای NRA از سربازان ارتش روسیه می‌خواهند که تیراندازی به برادران ما از کشورهای دیگر – گرجستان، سوریه و دیگران را متوقف کنند.

در این بیانیه آمده است: «ما، فعالان، نظامیان و سیاستمداران روسی، اکنون پارتیزان ها و مبارزان ارتش جمهوری خواه ملی هستیم. ما جنگ‌افروزان، دزدان و ستمگران مردم روسیه را غیرقانونی می‌دانیم.»

همچنین بخوانید: رهبر استونی کشتار دسته جمعی مبارزان اسیر آزوف در اولنیوکا را محکوم کرد

مبلغان کرملین اوکراین و رهبری سیاسی اوکراین را مسئول قتل دختر متحد پوتین دانستند و خواستار حمله به “مراکز تصمیم گیری” در کیف – از جمله دفتر رئیس جمهور و اداره مرکزی SBU شدند.

همچنین بخوانید: اطلاعات بریتانیا می گوید روسیه نتوانست از جنگ چچن درس بگیرد

میخائیلو پودولیاک، مشاور رئیس دفتر رئیس جمهور گفت که اوکراین در قتل دوگینا دست نداشته است.

پونومارف، هنگام خواندن مانیفست، به اوکراین نیز اشاره کرد، اگرچه این در متن اصلی نیست.