سناتور آزمایشی ران جانسون ادعا می کند که او فقط برای چند ثانیه در توطئه انتخاب کنندگان جعلی شرکت داشته است

جانسون در برنامه “Upfront” WISN که با WisPolitics.com تهیه شده است، گفت: “انتخاب من به این معناست که من به عنوان یک سناتور ایالات متحده با مسائلی که بر ساکنان ویسکانسینی ها تاثیر می گذارد، شرکت کنم.”

جانسون اذعان کرده است که از او خواسته شده است تا پاکت نامه ای از انتخاب کنندگان جعلی را به معاون رئیس جمهور وقت مایک پنس بدهد، اما ادعا کرده است که مطلقاً نمی داند چه خبر است.

جانسون گفت: «من شخصاً فکر نمی‌کنم ترامپ هیچ تأثیری بر این انتخابات در نوامبر 2022 داشته باشد.

جانسون، که در نظرسنجی‌ها در برابر فرماندار رقیب دموکرات، ستوان ماندلا بارنز عقب افتاده است، ناگهان به نظر می‌رسد که با بیشترین سرعت ممکن از ارادت برده‌وار سابق خود به ترامپ و ادعاهای نادرست در مورد تقلب در انتخابات ریاست‌جمهوری عقب‌نشینی می‌کند.

جانسون در «شوی جو پاگز» گفت: «می‌دانستم آن‌ها افرادی هستند که عاشق این کشور هستند، که واقعاً به مجریان قانون احترام می‌گذارند، هرگز کاری برای نقض قانون انجام نمی‌دهند، بنابراین نگران نبودم.»

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع

جانسون در آن زمان گفت: “من با تلفن صحبت می کنم.”

روزنامه نگار مت اسمیت از WISN وابسته به ABC میلواکی روز جمعه از جانسون پرسید که آیا او در مورد توطئه انتخاب کنندگان جعلی در مقابل کمیته مجلس نمایندگان که در مورد شورش 6 ژانویه تحقیق می کند شهادت دهد.

“من کاری به تخته سنگ جایگزین نداشتم. من نمی دانستم که کسی قرار است از من بخواهد که آنها را تحویل دهم. “مشارکت من در آن تلاش برای تحویل چند ثانیه طول کشید… من چیزی در مورد آن نمی دانستم.”

در اوایل تابستان امسال، زمانی که خبرنگاران در مورد انتخاب‌کنندگان جعلی ویسکانسین سؤالاتی از او پرسیدند، جانسون وانمود کرد که یک تماس تلفنی وجود ندارد.

به گفته جانسون، لیست انتخاب کنندگان هرگز تحویل داده نشد، زیرا کارکنان پنس گفتند که تحت تعقیب نیست.

در «نمایش دیرهنگام» استفان کولبر، کمی مسخره شد.

جانسون، آسیب‌پذیرترین جمهوری‌خواه سنا در انتخابات امسال، به نظر می‌رسد در میان نامزدهای افراطی جمهوری‌خواه است که در ماه نوامبر با دموکرات‌ها مبارزه می‌کنند، حداقل در ایالت‌های نوسان. به نظر می‌رسد خود سناتور فکر می‌کند که ارادت قبلی‌اش به ترامپ ممکن است دیگر به درد او نخورد.

سناتور آزمایش‌کننده پاسخ داد: «من تقریباً هیچ دخالتی نداشتم. “به معنای واقعی کلمه، مشارکت من چند ثانیه طول کشید، خوب؟”

پس از شورش 6 ژانویه، جانسون در یک مصاحبه برنامه رادیویی از شورشیان کنگره دفاع کرد و آن را “صلح آمیز” خواند – حتی پس از اینکه میلیون ها آمریکایی خشونت را از طریق تلویزیون زنده تماشا کردند.

سناتور افراطی ران جانسون (R-Wis.) به یک خبرنگار محلی گفت که او فقط در توطئه 6 ژانویه دونالد ترامپ برای براندازی انتخابات ریاست جمهوری با انتخاب کنندگان جعلی برای “چند ثانیه” نقش داشته است.

او افزود که هرگونه اشاره به تخلف در توطئه انتخاباتی جعلی یک “تحریف وحشتناک” است.

خبرنگار پاسخ داد: “نه، شما نیستید.” “من می توانم صفحه نمایش شما را ببینم.”

تقریباً 850 نفر به جنایت در حمله به ساختمان کنگره متهم شده اند. جانسون گفت که اگر شورش‌کنندگان معترضان زندگی سیاه‌پوستان مهم است، «نگران» می‌شد.