عزیزان عزادار 5 جوان کشته شده در تصادف اشتباه فلوریدا جنوبی هستند

در حالی که مضامین هنر او متفاوت بود، روشی که او آن را برای بیش از 200 دنبال‌کننده‌اش پست می‌کرد یکنواخت بود: او عنوان آن را به اشتراک می‌گذاشت، رسانه‌ای که برای خلق آن استفاده می‌شد و معنای آن قطعه برای او یا چالش‌هایی که به همراه داشت.

در میان اشک‌ها، خاطره‌ای از این سه نفر را که در حال پیک نیک در پارک بودند، به یاد آورد، خندید و برای آینده‌ای برنامه‌ریزی کرد که در آن با هم بمانند. آینده ای که اکنون یک شاهکار غیرممکن است.

دوستانش در فضای مجازی خاطرات خود را یادآوری کردند، جانکارلو آریاس هنرمندی پرشور بود که به هنر پرتره و رئالیسم توجه داشت. با یک حساب اینستاگرامی که به آثار هنری او اختصاص داده شده است، بیوگرافی او به اشتراک گذاشته شده است که او خودآموز است.

می‌توانید با کمک مالی در GoFundMe در اینجا از خانواده او حمایت کنید: gofund.me/e78206dd.

برایانا پاکالاگوا

آندره آ فرناندز نوشت: “او روح شیرینی بود، خوشحالم که فرصت ملاقات را داشتیم.”

دوستش “Bxbyartz” در اینستاگرام پستی را منتشر کرد که کاسرس رویای عکاس شدن را داشت.

شما می توانید با کمک مالی در GoFundMe در اینجا از خانواده او حمایت کنید: gofund.me/b7493799.

والریا پنا

GoFundMe ایجاد شده توسط Rave تاکنون بیش از 14000 دلار جمع آوری کرده است و هدف آن 20000 دلار است. وجوه صرف هزینه های مراسم خاکسپاری و یادبود می شود.

در اینجا بیشتر بخوانید: سوابق نشان می دهد که راننده در تصادفی اشتباه که منجر به کشته شدن 5 نفر شد گواهینامه خود را در سال 2014 پس از سرعت 109 مایل در ساعت از دست داد.

جنی هنائو، معلم مدارس دولتی شهرستان میامی-دید، در GoFundMe نوشت که همه معلمان سابق او در کریستینا ام. ایو ابتدایی عزادار هستند. او گفت: «ما خیلی ناراحتیم و برای مادرش دعا می کنیم. “فرشته زیبای ما را در بهشت ​​پاره کنید.”

پنیا شخصیت قوی داشت، اما این دختر 17 ساله می‌گوید که برای افرادی که واقعاً او را می‌شناختند، او را دوست داشتنی می‌دانستند.

لزلی مجاس یکی از کسانی بود که پیامی صمیمانه درباره گروه نوشت. هزاران نفر در اطراف پیام او تسلیت گفتند و خاطرات شخصی خود را درباره بزرگسالان جوان به اشتراک گذاشتند.

لزلی میجا، یکی از دوستان این پنج نفر، یک GoFundMe برای Peña ایجاد کرد که به گفته او همیشه بسیار شیرین بود و با “کلمات انگیزشی” خود بهترین نیت را داشت.

امروز 5 زندگی دیگر بخشی از این هواپیمای زمینی نیست، 5 زندگی پر از رویاها، اهداف و مقاصد امروز دیگر بخشی از ما نخواهند بود.” “منخیلی دردناک است که بدانم چنین افراد جوان و با استعدادی نخواهند توانست به چیزی که روزی آرزوی آن را داشتند برسند، اما بیشتر آزارم می‌دهد که بدانم خانواده، دوستان و همه عزیزانشان باید رنجی عظیم را تحمل کنند.»

شما می توانید از خانواده او حمایت کنید اهدا در GoFundMe در اینجا: gofund.me/be9b0f34.

والریا پنا

شما می توانید با کمک مالی در GoFundMe در اینجا از خانواده او حمایت کنید: gofund.me/8d9edce3.

والریا کاسرس

او در قطعه‌ای به نام «انعکاس» که یک نقاشی با مداد از فرشته‌ای بی سر بود، به اشتراک گذاشته بود: «مفهوم مهمی که سعی می‌کنم با آثار هنری‌ام به تصویر بکشم، بازنمایی سلامت روان است. “در رابطه با این قطعه، مفهوم احساس رهایی بخش عدم نیاز به برچسب زدن به خود در تقاضای احساسات را پوشش می دهد.”

گرچن، یکی از دوستان مارکانو، در اینستاگرام پیامی صمیمانه درباره خاطراتی که با او به اشتراک گذاشته بود، همراه با مجموعه‌ای از فیلم‌ها و عکس‌های این دو و دوستان دیگر نوشت.

GoFundMe ایجاد شده توسط کیارا بیش از 9000 دلار جمع آوری کرده است که هدف آن 20000 دلار است.

جیانکارلو آریاس



منبع

قرار بود با من ورزشگاه رفتن را شروع کنی، من در رویای عکاس بودنت به تو ایمان آوردم، برنامه‌های ما برای رفتن به نیویورک برای دیدار جانکارلو که با تو رفت را دیدم. “شما هر دو اکنون در بهشت ​​هستند، جیانکارلو آسمان های زیبا را نقاشی می کند و تو می خندی و از آثار هنری او عکس می گیری… من همیشه آنها را در قلبم خواهم داشت.»

او نوشت: “کاش آخرین آغوشت را می گرفتم (آغوش های تو همیشه واقعی ترین و واقعی ترین آغوشت بود)، ای کاش آخرین مکالمه را با تو می کردم و از روح زیبای تو بیشتر قدردانی می کردم.” من بسیار سپاسگزارم که با شما آشنا شدم و اجازه دادم بخشی از فرشته زندگی شما باشم.

کیارا می‌داند که خواهرش همیشه در جاده مراقب بود و آن شب هیچ چیز نمی‌توانست او یا کسی را آماده کند.

میجا نوشت: “خانواده و دوستان او فرصتی برای دیدن رشد واله نخواهند داشت.” “هیچ یک از آنها لیاقت این را نداشتند، آنها لیاقت چنین عمر کوتاهی را نداشتند.”

GoFundMe ایجاد شده توسط Espin تاکنون بیش از 7000 دلار جمع آوری کرده است و هدف آن 20000 دلار است. وجوه صرف هزینه های مراسم خاکسپاری و یادبود می شود.

خانواده و دوستان این پنج نفر را از طریق پست‌های رسانه‌های اجتماعی و کمپین‌های GoFundMe به‌عنوان والریا کاسرس، والریا پنیا، دانیلا مارکانو، بریانا پاکالاگوا و جیانکارلو آریاس شناسایی کردند.

خواهرش کیارا پاکالاگوا در GoFundMe نوشت، بریانا پاکالاگوا این قدرت را داشت که روی صورت هر کسی که او را ملاقات می کرد، لبخند بزند.

آرانتزا گامارا (چپ)، جیانکارلو آریاس (وسط) و والریا کاسرس (راست).

او پس از شنیدن خبر سقوط این خبر غم انگیز را به مادر پنیا داد.

کار آریاس پذیرفته شد و در نمایشگاه هنر دانش‌آموزی در دالی (موزه سالوادور دالی) در سن پترزبورگ به نمایش گذاشته شد. او همچنین برنده چهار کلید طلا شد که یک افتخار برتر در جوایز هنری و نویسندگی اسکولاستیک است.

هزاران نفر در فضای مجازی برای غمگین کردن پنج جوانی که در یک تصادف نادرست جان باختند، جمع شدند. طغیان عشق، حمایت و داستان های شخصی بر زندگی بسیاری از آنها در جامعه فلوریدا جنوبی تاثیر گذاشته است.

از دست دادن آنها نظرات، داستان‌ها، عکس‌ها و ویدیوهای بی‌شماری را در رسانه‌های اجتماعی به همراه داشت و نگاهی اجمالی به نحوه تأثیرگذاری آنها بر جامعه خود نشان داد.

چهار گردآورنده کمک مالی GoFundMe در مجموع بیش از 33000 دلار از یکشنبه شب جمع آوری کردند. میامی هرالد نتوانست برای آریاس یک جمع آوری کمک مالی GoFundMe پیدا کند.

در آخرین پست اینستاگرام مارکانو، صدها نفر از آن به عنوان مکانی برای خداحافظی نهایی استفاده کردند.

“من هرگز کاری به این سختی انجام نداده بودم.”

آرانتزا گامارا (چپ)، جیانکارلو آریاس (وسط) و والریا کاسرس (راست).

لوئیس کیارو در GoFundMe Peña نوشت که پشیمان است که پنجشنبه گذشته با او ملاقات نکرد، زیرا او به او گفت که 30 دلار برای اوبر خرج نکند. او گفت: «از انجام کاری که به من گفتی و نرفتنم پشیمان خواهم شد.

کاسرس، پنیا و گامارا «روح‌های جدا نشدنی» بودند و گامارا می‌گوید: «ما سه تفنگدار بودیم».

اوایل صبح روز شنبه، گشت بزرگراه فلوریدا می‌گوید مایکی سیمئون هنگام رانندگی اشتباه با ماشین دیگری تصادف کرد و خود را مجروح کرد و چهار زن و یک مرد را کشت. سوابق دادگاه نشان می دهد که این مرد 30 ساله سابقه رانندگی مشکل دارد.

آرانتزا گامارا، این سوال را مطرح می کند که چرا والریا پنا و دوستانش باید اینقدر جوان بمیرند.

لزلی ویلالبا نوشت: “آرام باش عزیزم، تو چنان قلب مهربان و لبخندی داشتی که ما هرگز فراموش نمی کنیم، دلتنگت خواهیم شد.”

ده ها نفر بابت آخرین پست اینستاگرام کاسرس ابراز همدردی کردند.

او گفت: “خواهرم فردی مهربان، دوست داشتنی، شگفت انگیز، شیرین، دلسوز و شاد بود.”

آنا کارولینا بالدیزون برمودز اظهار داشت: “من نمی توانم باور کنم که دیگر با ما نیستی. من همیشه استعداد، هوش و قلب نجیب شما را تحسین می کردم… همانطور که هر روز شما را می دیدم، می دانستم که شما یکی از کسانی هستید که بر کسانی که ملاقات می کنید اثری از خود به جای می گذارید.

جیانکارلو آریاس

در اینجا بیشتر بخوانید: تصادف نادرست در پالمتو پنج کشته بر جای گذاشت. FHP می گوید: «این یک تحقیق جنایی است

یسمالیا اربعز نوشت: من از شکم مادرت دیدم که چطور شکل گرفتی، به تولدت رفتم و هر رشدی را در زندگیت دیدم و چرایی سرنوشت را نمی فهمم… تو در ذهن و قلب من حضور خواهی داشت. شاهزاده خانم زیبای بهشتی.»

ریو که همین چند هفته پیش 19 ساله شد، می گوید مارکانو اهداف و رویاهای زیادی داشت که دیگر نمی توانست به آنها دست یابد.

گامارا به هرالد گفت: «این روح من را شکست.

والریا پنا

جیانکارلو آریاس

دوستش ماریانا ریو در GoFundMe نوشت: دانیلا مارکانو همیشه لبخند بر لب داشت، حتی در مواقع سخت.

در اینجا پنجره کوچکی از زندگی پنج جوان جوان که توسط خانواده ها و دوستان شرح داده شده است:

دانیلا مارکانو

در حالی که نام قربانیان هنوز اعلام نشده است، ستوان FHP Alejandro Camacho می گوید سن آنها بین 18 تا 25 سال بوده است.

GoFundMe در حال حاضر بیش از 1000 دلار جمع آوری کرده است که هدف آن 20000 دلار است.

ده ها نفر گرد هم آمدند تا درباره آخرین پست اینستاگرامی پنا ابراز همدردی کنند و داستان هایی از نحوه رشد او به عنوان یک شخص و محبتی که او برای دیگران به ارمغان آورد را به اشتراک گذاشتند.

معلم سابق هنر AP او، هدر سیپریانی، در صفحه اینستاگرام کلاسش نوشت: «جیان، هرگز نتوانستم به تو بگویم که چقدر به تو افتخار می‌کردم… تو چنین الگوی با استعداد و روح زیبایی بودی. در 21 سال تدریسم، این اولین بار است که چنین فقدانی را احساس می کنم.

در صفحه اهدای او، چندین تسلیت و سخنان محبت آمیز به اشتراک گذاشتند.

“Bxbyartz” موضوع سه عکس بود که کاسرس گرفته بود و در حساب کاربری خود برای کارهای عکاسی خود منتشر کرده بود.

«دوستانش و او تنها نرفتند، تا آخر با هم بودند. بچه ها بلند پرواز کن.» کیارا نوشت.

او گفت: “هر یک از ما یکسری خاطرات خوب با او داریم و آن لحظات را مانند امروز دوست خواهیم داشت.”

کاربر andrezzog به زبان اسپانیایی نوشت: “همه ما دلتنگ تو خواهیم شد، خوب، تو همیشه آن دوستی بودی که کسی برای همیشه در زندگی خود می خواهد.”

بیوگرافی اینستاگرام آریاس نشان داد که آریاس در مسیر ورود به دانشگاه نیویورک به عنوان دانشجوی سال اول بود. دوستان از آخرین پست او به عنوان فضایی برای به اشتراک گذاشتن خاطرات خوش از او استفاده کردند.

خواهرش ایزابلا اسپین در GoFundMe نوشت والریا کاسرس توسط بسیاری مورد تحسین قرار گرفت.

اسپین گفت: “او بسیار جوان و سرشار از زندگی بود و بسیاری او را دوست داشتند.” “به یاد داشته باشید که همیشه ایمن رانندگی کنید و اجازه دهید افرادی که به شما نزدیک هستند بدانند که آنها را دوست دارید.”

«…خوشحالم که توانستم با شما یک اتاق به اشتراک بگذارم، به شما نزدیکتر شوم، آخر شب درباره اینکه روزهایمان چگونه گذشت صحبت کنیم، با هم کارهایمان را انجام دهیم، «بهترین دوست کوچک» شما باشم و فقط بتوانم او نوشت که تو را خواهرم صدا کنم.

او گفت: “دنی دوست داشتنی، شگفت انگیز، گرامی، شاد و شیرین ترین فرد تاریخ بود.”

کیارا به‌عنوان خواهر کوچک‌تر و «دوست صمیمی کوچک‌ترش» توضیح داد که برایانا یک خواهر و برادر مدل دارد که مراقب و دوست‌داشتنی بود.