وکیل سابق ترامپ پس از تیراندازی در کلاب کیو به عنوان یک «هیولا» مورد انتقاد قرار گرفت

در پاسخ به این فریاد، الیس اصرار داشت که او چیزی علیه همجنس‌گرایان و ترنس‌ها ندارد، فقط با هر کسی که فکر می‌کند به اندازه کافی مسیحی نیست.

در حمله ای در کلرادو اسپرینگز، که در بحبوحه کمپین رسانه ها و سیاستمداران محافظه کار برای شیطان جلوه دادن افراد ترنس و کشاندن ملکه ها و تصویب قوانین خصمانه ای که جامعه دگرباشان جنسی را به عنوان یک کل هدف قرار می دهد، پنج نفر کشته و حداقل 18 نفر زخمی شدند. کمپین ترس با افزایش آزار و اذیت، تهدید و خشونت ضد دگرباشان جنسی همزمان شده است. مظنون این قتل با اتهامات قتل و جنایت نفرت روبرو است.

الیس، همچنین یک کارشناس رسانه راست‌گرا، نقش مهمی در فشار قانونی ناموفق ترامپ برای براندازی انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 ایفا کرد و اخیراً به عنوان مشاور حقوقی داگ ماستریانو، نامزد تندرو جمهوری‌خواه فرمانداری در پنسیلوانیا، که شکست خورد، کار کرد. تاریخچه لفاظی های ضد دگرباشان جنسی او به سال ها قبل برمی گردد.

وکیل دادگستری راست افراطی گفت: «حتی غم انگیزتر از مرگ نابهنگام این است که پنج نفری که در آن شب در کلوپ شبانه کشته شدند، هیچ مدرکی دال بر مسیحی بودن آنها وجود ندارد. و بنابراین با فرض اینکه آنها حقیقت انجیل مسیح را نپذیرفته بودند و عیسی مسیح را به عنوان پروردگار زندگی خود تأیید نکرده بودند، اکنون عواقب لعنت ابدی را درو می کنند.

و پس از قتل عام کلوپ شبانه پالس در سال 2016 در اورلاندو، فلوریدا، که در آن 49 نفر کشته و 53 نفر زخمی شدند، او ناامیدی خود را از اینکه “محافظه کاران به برنامه دگرباشان جنسی تن می دهند” ابراز کرد.

به عنوان مثال، در یکی از پست‌های فیس‌بوک در سال ۲۰۱۷ که توسط Media Matters ثبت شد، او نوشت: «اینکه همجنس‌گرایان آدم‌های خوب، عاقل هستند یا سوء تفاهم شده‌اند، یا پست هستند، مسئله این نیست. … گناه همیشه گناه است، حتی اگر افراد خوب مرتکب آن شوند.

اوایل این هفته، او انتقاد کرد اداره پلیس کلرادو اسپرینگز به این دلیل که ضمایر هر یک از قربانیان Club Q را در هنگام به اشتراک گذاشتن هویت آنها شامل می شد.

او در توییتی نوشت: «من نگران هرکسی و همه کسانی هستم که نجات نمی‌یابند. موضوع این نیست که این افراد همجنسگرا/ترنس بوده اند، بلکه هیچ مدرکی وجود ندارد که آنها نجات یافته اند. همه شما به کلیسا نیاز دارید.»

مربوط…





منبع

الیس در قسمتی از پادکست خود در این هفته پیشنهاد کرد که قربانیان تیراندازی دچار “لعنت ابدی” خواهند شد زیرا از نظر او مسیحی نیستند.

جنا الیس، مشاور ارشد حقوقی سابق دونالد ترامپ، پس از اظهار نظر نفرت انگیزش در مورد تیراندازی دسته جمعی در کلوب شبانه همجنس گرایان کلاب کیو در کلرادو، با واکنش های خشمگینانه مواجه شد.

در پی این حمله، شخصیت‌های دست راستی اتهامات مبنی بر کمک به ایجاد محیطی برای خشونت ضد دگرباشان جنسی را رد کردند، در عوض منتقدان را متهم به «سیاسی کردن» این تراژدی و مضاعف کردن روایت‌های نادرست خود برای بدنام کردن جامعه و متحدانش کردند.

الیس روز چهارشنبه پس از انتشار کلیپ هایی از تفسیر کلاب Q او با محکومیت شدید آنلاین روبرو شد.

تیراندازی اورلاندو کاملاً وحشتناک و غم انگیز بود. اما پاسخ به این فاجعه نباید در آغوش گرفتن و حمایت از حقوق همجنسگرایان باشد.» او پس از حمله مرگبار به کلوپ شبانه همجنسگرایان گفت.