وکیل ترامپ می گوید ارجاعات جنایی 6 ژانویه “بسیار بی ارزش” است

ارجاعات جنایی با انتشار گزارش نهایی 845 صفحه ای کمیته در روز پنجشنبه، همزمان با پایان یافتن تحقیقات 18 ماهه خود توسط این کمیته، دنبال شد.

در حالی که وزارت دادگستری ملزم به پیگیری ارجاعات کمیته های کنگره نیست، رئیس بنی تامپسون (دو خانم) روز دوشنبه گفت که او مطمئن است که وزارت دادگستری در نهایت ترامپ را متهم خواهد کرد.

او افزود: «این سروصدای سیاسی است، اما در حال حاضر واقعاً هیچ تأثیری بر دفاع ما ندارد».

تیم پارلاتور به CNN گفت: «وزارت دادگستری مجبور نیست آن را دنبال کند. «تحقیقاتی در حال انجام است که ما مدتی است با آن سروکار داشته ایم. و این واقعاً چه کاری انجام می دهد، اگر چیزی باشد، فقط روند را سیاسی می کند.»

Parlatore نماینده رئیس جمهور سابق در تحقیقات وزارت دادگستری (DOJ) در مورد شورش 6 ژانویه و اسناد طبقه بندی شده به دست آمده از خانه او در Mar-a-Lago است.

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.



منبع

وی افزود: در بررسی ما مشخص بود، در ارزیابی شواهد کشف شده توسط کمیته ما مشخص بود که اقدامات رئیس جمهور سابق ترامپ به وضوح برای این کشور مشکل ایجاد کرده است.

تامپسون در مصاحبه ای با CNN گفت: «کمیته طولانی و سخت به آن نگاه کرد. “و از نظر من، ما نمی‌توانستیم کاری بکنیم جز ارجاع.”

کمیته منتخب مجلس نمایندگان که در مورد حمله 6 ژانویه 2021 به ساختمان کنگره تحقیق می کند، روز دوشنبه توصیه کرد که وزارت دادگستری از ترامپ به دلیل تحریک شورش، توطئه برای کلاهبرداری از ایالات متحده، توطئه برای اظهارنظر نادرست و ممانعت از روند رسمی تحقیق کند.

یک وکیل رئیس جمهور سابق ترامپ روز شنبه ارجاعات جنایی کمیته 6 ژانویه علیه ترامپ را “بسیار بی ارزش” رد کرد.