این نامزدهای محکوم به فنا می توانند به ترامپ برای زنده ماندن در انتخابات مقدماتی کمک کنند

این نیز درست است که گاهی اوقات نامزدهای ما فکر ستاره‌های راک (نگاه کنید به فرد تامپسون و ریک پری) تزلزل خواهند کرد، در حالی که لانگ‌شات‌ها (به بیل کلینتون و پیت بوتیگیگ مراجعه کنید) می‌توانند برنده شوند یا حداقل نامی برای خود دست و پا کنند.

نیکی هیلی در این دسته قرار می گیرد. من گمان می‌کنم که با تلاش برای همه چیز برای همه مردم، توانسته است بیشتر ترامپ‌ها و هرگز ترامپ‌ها را از خود دور کند. او احتمالاً نمی تواند برنده شود، اما می تواند برخی از آرا را از شخصی مانند DeSantis بدزدد – به همین دلیل است که طبق گزارش ها، یاران ترامپ هستند. دعا كردن او میدود. به همین ترتیب، مایک پنس نیز باید واقعیت را بپذیرد. به عنوان MSNBC صبح جو جو اسکاربرو، مجری برنامه، اخیراً در مورد پنس گفته است: «فقط به این واقعیت مربوط می‌شود که او نمی‌فهمد – مثل یک نسخه سیاسی از حس ششم. او از نظر سیاسی نمی داند که مرده است.»

به راحتی می توان سناریویی را تصور کرد که در آن دسانتیس، هیلی، گلن یانگکین، تیم اسکات، آسا هاچینسون، مایک پمپئو، لیز چنی، لری هوگان، کریستی نوم و جاش هاولی (فقط به نام چند نفر) اجرا می شوند. این می تواند رای غیر ترامپ را از بین ببرد و تضمین کند که دونالد با چندگانگی برنده می شود.

و چرا دنیای ترامپ یک میدان شلوغ می خواهد؟ بر اساس برخی تخمین‌ها، حدود 30 درصد از رای‌دهندگان جمهوری‌خواه با ترامپ «سوار یا بمیر» هستند (در نظرسنجی اخیر USA TODAY/دانشگاه سافولک، ترامپ در رویارویی با دیسانتیس 33 درصد آرا را به دست آورد). این نشان می دهد که ترامپ احتمالاً در رقابت رودررو با نامزد مجاور MAGA شکست خواهد خورد. اما هر چه میدان بزرگتر باشد، احتمال اینکه ترامپ 30+ درصد او را در صدر قرار دهد، بیشتر می شود، زیرا دیگران ضایعات را جمع آوری می کنند.

اکنون زمان آن نیست که برای کاندیداتوری فقط تلاش کنید تا یک معامله کتاب یا کمی دیده شدن داشته باشید. نامزدهایی که در سال 2024 برای نامزدی GOP انتخاب می‌شوند باید در مورد شانس برنده شدن خود واقع بین باشند – و در مورد تأثیر سرریز پروژه غرور خود.

به همین دلیل، من زمانی از طرفداران تئوری اجازه دهید-هزار-گل-شکوفه در تبلیغات ریاست جمهوری بودم. متأسفانه، سال 2016 تمام مشکلات مرتبط با چنین میدان بزرگی را برجسته کرد. به این ترتیب، برای صلاح ملت و حزب، نامزدهای جمهوری خواه باید از کمپین های بیهوده بیهوده ای که به منظور افزایش قد و قامت آنها است، اجتناب کنند.

یکی از اعضای Trumpworld حتی تا آنجا پیش رفت که گفت ممتحن، “در اصل، ما دعا می کنیم که نیکی هیلی بدود.”

تصویرسازی عکس توسط ارین اوفلین/The Daily Beast/Getty Images

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

نه اینکه محافظه کاران ضد ترامپ مانند من باید تمام امید خود را مثلاً به دیسانتیس بسته باشند. ما هنوز یک سال از هرگونه رای گیری فاصله داریم. ما حتی نمی دانیم که او حتی قرار است برای ریاست جمهوری نامزد شود یا خیر. و حتی اگر او بدود، نمی‌دانیم که آیا می‌تواند مشت بزند یا چگونه روی توپ‌ها اجرا خواهد کرد. دیوانگی خواهد بود اگر همه تخم مرغ های خود را در یک سبد DeSantis قرار دهیم.

با این حال، کاندیداهای خودخواه یا متوهم ممکن است توجیه کنند که بعداً آتش خواهند گرفت. چه کسی می تواند استراتژی فاجعه بار رودی جولیانی را که به از دست دادن همه چیز تا فلوریدا وابسته بود، فراموش کند؟

میدان را کوچک نگه دارید. جهنم را از سر راه بردار

من اخیراً هنگام فکر کردن به انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری جمهوری خواهان در سال 2024 به این صحنه فکر کردم. همه می توانند ترامپ را ببینند که یک فاجعه است که در حرکت آهسته چوب می زند. کلید اجتناب از شکستی که او نشان می دهد – برای کشور و برای جمهوری خواهان – هم ساده و هم آشکار است.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

تصویرسازی عکس توسط ارین اوفلین/The Daily Beast/Getty Images

از آنجایی که انگیزه‌های متعددی برای نامزدی وجود دارد، شاید درخواست واقعی‌تر این باشد که جمهوری‌خواهان محکوم به فنا در سال 2023 از سیستم خود برای ریاست‌جمهوری نامزد شوند و سپس (با فرض اینکه قدرت را به دست نیاورند) قبل از اولین رای‌گیری اولیه کناره‌گیری کنند. بازیگران در سال 2024.

اگر کاندیداهای بالقوه واقعاً عاشق این کشور هستند، باید در نظر داشته باشند که این کشور را کنار بگذارند – یا زودتر از راه دور شوند – تا از فاجعه جلوگیری کنند. در غیر این صورت، همه ما رول می شویم.

صحنه معروفی هست آستین پاورز، جایی که مایک مایرز با یک غلتک بخار از روی یک نگهبان می زند. چیزی که این عمل وحشتناک را خنده دار می کند این است که به نظر می رسد که چرخ بخار با سرعت 2 مایل در ساعت حرکت می کند، و نگهبان (که حداقل 30 فوت دورتر است) فقط در آنجا ایستاده و فریاد می زند “ایست!” برای چیزی که 10 ثانیه قبل از اینکه او، ناگزیر، له شود، احساس می کند.

همانطور که ریچارد فاینمن فیزیکدان می گوید: «اولین اصل این است که شما نباید خودتان را گول بزنید و راحت ترین فردی هستید که می توانید فریب دهید.»

جمهوری خواهان بار دیگر با مشکل اقدام جمعی روبرو هستند. همه آنها بهتر است به توصیه من توجه کنند، اما منافع فردی آن را دلسرد می کند. در غیاب رئیس حزبی که بتواند همکاری را وادار کند، ما با این سوال می مانیم: آیا آن جمهوری خواهانی که اکنون درک می کنند که یک دوره دیگر ترامپ چقدر برای آمریکا خطرناک است، کشور را در اولویت قرار خواهند داد؟

اوضاع را پیچیده می کند، دولت تضعیف شده کنونی ترامپ مخالفان را دعوت می کند، که (از قضا) می تواند شرایط مورد نیاز او را برای پیروزی ایجاد کند.

این پویایی برای ترامپ یا تیمش مخفی نیست واشنگتن اگزمینر. «بیش از نیم دوجین مشاور دنیای ترامپ، مقامات دولت سابق و عوامل کمپین انتخاباتی به آن گفتند واشنگتن اگزمینر که پشتیبانی برای [Ron] با اعلام بیشتر جمهوری خواهان برای سال 2024، دیسانتیس به آرامی از بین خواهد رفت.

انتخاب نامزدی در انتخابات مقدماتی پرجمعیت علیه ترامپ در سال 2024 یک انتخاب اخلاقی بسیار متفاوت با سال 2016 است. اگر نامزدی مسیری معتبر نداشته باشد، تقریباً به طور قطع به ترامپ کمک خواهد کرد. و پس از تمام کارهایی که او انجام داده است (یعنی شارلوتزویل، دروغ بزرگ، تحریک شورش کنگره برای جلوگیری از انتقال مسالمت آمیز قدرت، شام با یهودی ستیزان و غیره)، این نوع خودپسندی غیرقابل قبول است.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع