وکلای ترامپ اندکی پس از کباب شدن یکی توسط جورج استفانوپولوس در «GMA» کناره گیری کردند.


کمتر از 24 ساعت پس از انتشار اخباری مبنی بر متهم شدن رئیس جمهور سابق، دو وکیل ترامپ از سمت خود کناره گیری کردند.

<p>امروز نمایش توییتر;  باب برگ/گتی ایماژ</p>

نمایش امروز توییتر؛ باب برگ/گتی ایماژ

دو وکیل دونالد ترامپ – که یکی از آنها با رفتارهای “مضحک” گویندگان خبر تیتر یک روزنامه شد – کمتر از 24 ساعت پس از انتشار اخباری مبنی بر متهم شدن رئیس جمهور سابق، از سمت خود کناره گیری کردند.

سی‌ان‌بی‌سی گزارش می‌دهد که جیم تراستی و جان رولی وکلای دادگستری گفته‌اند که با توجه به کیفرخواست، کناره‌گیری از نمایندگی ترامپ «لحظه‌ای منطقی» است.

تراستی صبح جمعه به دور رسانه ها رفت و به آن گفت امروز نشان دادن، “[Trump’s] یک مبارز و او در حال تاب خوردن بیرون می آید. او خوب خواهد شد.»

اعتماد نیز ظاهر شد صبح بخیر آمریکا، جایی که جرج استفانوپولوس مجری برنامه پس از ادعای اینکه اتهامات ترامپ صرفاً سیاسی بوده و از تئوری های توطئه در مورد تحقیقات جو بایدن حمایت می کند، کباب شد.

مطالب مرتبط: وکیل دونالد ترامپ می‌گوید که او با چرخش بیرون می‌آید. همانطور که مدیریت او با اسناد طبقه بندی شده در مرکز قرار می گیرد

شما این تحقیقات را در دلاور انجام دادید که هزاران برابر جدی‌تر توسط رئیس‌جمهور مستقری است که به وزارت دادگستری خود اجازه داده است تا نامزدی اپوزیسیون اصلی خود را از بین ببرد در حالی که آن مرد اسناد ناامنی دارد که از یک SCIF، ده‌ها مدرک دزدیده است. تراستی گفت.

استفانوپولوس پاسخ داد: “در مورد چه چیزی صحبت می کنید؟ این یک جمله مضحک است.”

ساعاتی بعد تراستی از تیم حقوقی ترامپ خارج شد و رئیس جمهور سابق این خبر را در سایت رسانه اجتماعی خود Truth Social تایید کرد.

مطالب مرتبط: دونالد ترامپ به نقض قانون جاسوسی در کیفرخواست تاریخی فدرال متهم شد

ترامپ نوشت: «به منظور مبارزه با بزرگترین شکار جادوگران در تمام دوران، که اکنون به دادگاه فلوریدا نقل مکان می کنم، من توسط تاد بلانچ، Esq.، و شرکتی که بعداً نامش خواهد آمد، نمایندگی خواهم کرد. می‌خواهم از جیم تراستی و جان رولی برای کارشان تشکر کنم، اما آنها در مقابل یک گروه بسیار ناصادق، فاسد، شرور و «بیمار» قرار گرفتند که مشابه آن‌ها قبلاً دیده نشده بود. ما موارد دیگری را اعلام خواهیم کرد. وکلا در روزهای آینده. چه زمانی جو بایدن به خاطر جنایات فراوانش علیه ملت ما متهم خواهد شد؟ MAGA!”

هرگز داستانی را از دست ندهید — در خبرنامه روزانه رایگان PEOPLE ثبت نام کنید تا از بهترین چیزهایی که PEOPLE ارائه می دهد، از اخبار افراد مشهور گرفته تا داستان های جذاب و جذاب انسانی، به روز باشید.

روز پنجشنبه، ترامپ در تحقیقات اسناد محرمانه بازپرس ویژه جک اسمیت متهم شد.

به گفته وی، کیفرخواست فدرال شامل حداقل هفت مورد از جمله حفظ عمدی اسرار دفاع ملی در نقض قانون جاسوسی، اظهارات نادرست و توطئه برای ایجاد مانع در اجرای عدالت است. مجله نیویورک تایمز.

برای اخبار بیشتر مردم، حتما در خبرنامه ما ثبت نام کنید!

مقاله اصلی را در مورد مردم بخوانید.



منبع