ترامپ تنها چند ساعت پس از اعلام جرم، دو وکیل خود را از دست داد

اگرچه ترامپ پیش از این تغییراتی در تیم های حقوقی خود داشته است، اما تغییرات کنونی ترامپ را در خطرناک ترین لحظه مشقات حقوقی خود از برخی از کارکشته ترین دستان حقوقی خود محروم می کند. و این به دنبال خروج اخیر وکیل سومی است که به دفاع از ترامپ در زمینه اسناد کمک کرده است: تیم پارلاتور، که به اختلافات داخلی اشاره کرد، به ویژه با بوریس اپشتاین که مدت هاست ترامپ را به عنوان دلیل او برای کناره گیری ناگهانی از این سمت می داند.

این استعفاها به زودی با اطلاعیه ای همراه شد از خود ترامپ تایید می کند که یکی از دستیاران نزدیک، والت نائوتا، نیز توسط دادستان های فدرال متهم شده است. نائوتا، کهنه سرباز نیروی دریایی، به عنوان دستیار شخصی رئیس جمهور سابق خدمت کرده بود و در طول روزهای ریاست وی در کاخ سفید حضور همه جانبه ای داشت.

دو نفر از نزدیکان ترامپ مخالفت نکردند که کانن به طور بالقوه بر این پرونده نظارت خواهد کرد و گفتند که از این احتمال خرسند هستند.

ترامپ به جای آنها نشان داد که تاد بلانچ – وکیل او اخیرا برای کمک به مبارزه با اتهامات جنایت غیر مرتبط حفظ شده است آلوین براگ، دادستان منطقه منهتن در آوریل آورده شد – تیم حقوقی خود را به همراه شرکتی که بعداً نامگذاری خواهد شد، رهبری خواهد کرد. ترامپ و تیمش از بلانچ خوششان آمده است، که انتظار می رود نقش مرتفع تر و مرکزی ایفا کند.

یکی از موانع احتمالی ترامپ: به نظر می‌رسد که این پرونده در ابتدا به قاضی دادگاه منطقه‌ای ایالات متحده، آیلین کانن، که سال گذشته پس از یورش اف‌بی‌آی به ملک او در مار-آ-لاگو رسیدگی کرد، بود. کانن، منصوب ترامپ به کمیته فدرال، با احکام غیرمتعارف خود به شدت به نفع ترامپ که در نهایت توسط هیئتی از دادگاه تجدیدنظر لغو شد، دست به اعتراض زد.

دو تن از وکلای ارشد دونالد ترامپ روز جمعه به طور ناگهانی از تیم دفاعی وی استعفا کردند، تنها چند ساعت پس از انتشار اخباری مبنی بر اینکه او و یکی از دستیاران نزدیکش به اتهامات مربوط به رسیدگی به اسناد طبقه بندی شده متهم شدند.

جیم تراستی و جان رولی که ماه ها سرپرستی تیم حقوقی ترامپ در واشنگتن دی سی را برعهده داشتند و اغلب در دادگاه فدرال دیده می شدند، نشان دادند که دیگر نماینده ترامپ در موضوعاتی که توسط بازرس ویژه جک اسمیت که در حال تحقیق و تفحص است، نخواهند بود. اسناد مهم هستند و تلاش های ترامپ برای براندازی انتخابات 2020.

مریدیت مک گراو در این گزارش مشارکت داشت.





منبع